_KroSjefen_ Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Jeg bor i et leilighetskompleks på St. Hanshaugen, og der har vi ikke verdens største postkasser. Heller små "garderobeskap", if you catch my drift Det er ca 4-5 cm åpning i glipa der - så jeg tipper jeg må ta turen opp på postkontoret. Og det i denne kulda! Noen andre som har liknende postkasse - men som har fått en spillforsendelse i postkassa? eg er veldig skeptisk til den coll.edt boksen...eg har ein "vanlig" postkasse viss ein kan kalle det det.. usikker på om den går oppi...blir posthus besøk på meg og kansje.. men på absoluttspill står det forsatt "klar for sending" men eg fikk i mail att den blei sendt frå dei i dag..sikkert berre ikkje oppdatert enda då. Endret 13. november 2007 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Grunn til at det står klar for sending er at leveransen ikke blir sendt fra Absolutt Spill til Posten før kl 15.00. Blir sikkert endret senere. Lenke til kommentar
Xipil Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg bor i et leilighetskompleks på St. Hanshaugen, og der har vi ikke verdens største postkasser. Heller små "garderobeskap", if you catch my drift Det er ca 4-5 cm åpning i glipa der - så jeg tipper jeg må ta turen opp på postkontoret. Og det i denne kulda! Noen andre som har liknende postkasse - men som har fått en spillforsendelse i postkassa? Du får håpe postmanen har med seg sikkelig teip. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Var innom den nærmeste expert butikken idag, de hadde ikke fått spillet enda. Men reknet med å få det idag eller imorgen. :/ Og de hadde ikke fått beskjed om når de skulle begynne å selge spillet. Stikker innom i friminuttet på skolen imorgen og. Lenke til kommentar
conker287 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg skal kjøpe spillet på lørdag og en LCD tv Det har blitt laget en informasjon side om Assassin's Creed på wikipedia. PS: Skrevet den selv http://no.wikipedia.org/wiki/Assassin%27s_Creed Lenke til kommentar
Xipil Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Jeg skal kjøpe spillet på lørdag og en LCD tv Det har blitt laget en informasjon side om Assassin's Creed på wikipedia. PS: Skrevet den selv http://no.wikipedia.org/wiki/Assassin%27s_Creed Ser bra ut har ikke lest alt enda men skal gjøre det etter hvert. Ser at du har skrevet at det er PEGI 16 års grense med det er PEGI 18 års aldersgrense på spillet. Ikke at det er så viktig da Endret 13. november 2007 av ialu Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Grei side, dog en del feilaktig info - noe som burde rettes snarest. Også en del skrivefeil, men det lukes vel bort etterhvert. -- Ser ordrestatus er "klar for sending" hos absoluttspill nå, men virker tvilsomt det er her til imorgen da. Vil vel tro posten går 15 seinest ... Lenke til kommentar
Løve Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Står "Klar for sending" hos meg og hos AbsoluttSpill.no ... Jeg begynner å bli litt bekymret for om jeg får det på release eller ikke. Hadde det blitt sendt i dag ville jeg tro jeg hadde fått det i morgen. =/ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Dem skulle jo sende spillet i dag, fikk mail i dag tidlig. vurderer og sende en mail om det er sendt eller noe. Endret 13. november 2007 av Skogslik Lenke til kommentar
Xipil Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Dere får det nok før eller siden så er ikke vitsen i å masse på dem om akkurat det. Hvis dere har fått en mail at det er sendt så er det sendt. De har helt sikker ganske mye å gjøre fra før av i disse tidene så er ikke sikkert de har fått oppdatert siden. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg har ikke fått noen mail om at det er sendt da. Føler meg nesten litt smånervøs her nå. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Samme her også, står bare klar for sending på ordrestatusen. Har vel så mange forhåndsbestillinger at det tar en stund før de oppdaterer området Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Men det spørs om alt er sendt ut og da. Jeg la inn min forhåndsbestillelse kl 13.30 i dag...får vel tidligst tors-fre.:\ Lenke til kommentar
Løve Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ah, glede! Mitt er sendt og! Da ankommer det på torsdag regner jeg med, eller er posten så raske at de kan sende det på en dag? Lenke til kommentar
r88 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Assassins Creed på plass i maskinen. Starter nå. Forventninger: 10/10 Lenke til kommentar
Xipil Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ah, glede! Mitt er sendt og! Da ankommer det på torsdag regner jeg med, eller er posten så raske at de kan sende det på en dag? Kommer litt an på hvor du bor i norge. AS ligger på Kongsberg så du kan vel tenke det ut. Min kommer til et sted mellom Oslo og drammen og det tar 1 dag å sende dit, men så er ikke det så langt unna. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Bor i Posgrunn, men aner ikke hva som finnes av sorteringssentraler o.l. mellom her og Kongsberg. Det tar vanligvis bare en time eller to med bilkjøring til Kongsberg dog. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3164319&sec=REVIEWS har ikke sjekket om denne omtalen er nevnt tidligere i tråden, men poster den uansett for å få litt "balanse" i omtalene Lenke til kommentar
Xipil Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Bor i Posgrunn, men aner ikke hva som finnes av sorteringssentraler o.l. mellom her og Kongsberg. Det tar vanligvis bare en time eller to med bilkjøring til Kongsberg dog. Er vel ikke så mangen tror det blir sendt først til Drammen så til Porsgrunn. Bor forsåvidt i porsgrunn selv for tiden. Men spillet blir ikke sendt hit så får ikke testet det før til mandagen uansett kansje når jeg kommer tilbake hit sødags kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå