vegavnil Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Nå er spillet kommet inn på elkjøp nettbutikk... EDIT: var visst bare til ps3... Endret 13. november 2007 av vegavnil Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Video Review fra Gametrailers, http://www.gametrailers.com/player/27754.html?type= 9,1. Lenke til kommentar
robstr Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 sagt det før og kan like godt si det igjen; Assassins Creed blir nok en av de mest nytenkende spillene vi får på et par år. Gleder meg til jeg får det i postkassa straks Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 På et par år vil jeg ikke si. Det er det mest nyskapende i år etter min mening, men jeg vil tro at flere spill designere vil åpne øynene deres til hva som er mulig å lage. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 konge review, storyen fikk 9.7.... Så alt dette snakket om dårlig story er nok bare tull Lenke til kommentar
r88 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Får spillet i dag, gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Nydelig omtale fra Gametrailers. De er alltid flink til å trekke frem det negative, selv om de kanskje er litt snille på den endelige karakteren. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Får spillet i dag, gleder meg som en unge. Nysgjerrig bare.. hvor bestilte du fra og hvordan vet du at du får i dag? Grunnen til at jeg spør, er at jeg har bestilt fra GameZone (Limited), og i går fikk jeg beskjed om at den var sendt (på profilsiden min), men jeg vet ikke om den ble sendt så tidlig at den kommer til mitt postkontor i dag, ..ikke at jeg kjenner til post-gangen så mye.. lurer litt på hvor tidlig GameZone oppdaterer nettprofilene også!? Eller om det går veldig automatisk!? Om de setter seg ned, pakker en haug av bestillinger, tar matpause, og SÅ setter seg foran PC-en og plotter inn "sendt" ..hmm.. *VIL HA NÅ!!* Lenke til kommentar
r88 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 En kamerat kjenner en som jobber i en butikk som skulle få det inn i dag, og han får alltid kjøpe spillene en dag eller to før release siden han er god kunde der, og han regnet med at han fikk lov å kjøpe med et til meg også. Så gjenstår det bare å smøre seg med tålmodighet. Lenke til kommentar
espenao Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Er det noen som vet om spillbutikker (i Oslo) som har begynt å selge AC allerede? Det er alltid noen som "bommer" litt på utgivelsesdatoen. Noen som vet om utgiverne har planlagt midnattssalg av spillet i Oslo? Burde jeg forhåndsbestille / reservere spillet da jeg har tilgang til både EB Games, Platekompaniet, Siba, og Elkjøp? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 AI som fungerer bedre på PS3, enn Xbox360!? Any truth in that.. ? Håper det er tilfelle! Hvorfor håper du det? Virker da ganske lavt å håpe at andre skal få en dårligere opplevelse enn deg. Tviler på forskjellene på plattformene er særlig store. Men, har ett lite spørsmål. Har ikke fulgt så alt for mye med på dette spillet, men det lille jeg har sett ser det ut til å være lite sniking. Er dette ett snikmorder spill uten sniking? Antar noen her har litt peiling eller kan vise videoer av sniking Lenke til kommentar
evvan Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Ordrestatus: Klar for sending :D :D Endret 13. november 2007 av evvan Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hem,jeg bestilte fra gamezone på søndag,og nå hører jeg fæle rykter om at de er utsolgt og må vente på et nytt parti.Noen som også har hørt dette?? Lenke til kommentar
Espein Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hem,jeg bestilte fra gamezone på søndag,og nå hører jeg fæle rykter om at de er utsolgt og må vente på et nytt parti.Noen som også har hørt dette?? Brodern bestilte det i går og han ringte så de drev å pakka det nå Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 *snip*Men, har ett lite spørsmål. Har ikke fulgt så alt for mye med på dette spillet, men det lille jeg har sett ser det ut til å være lite sniking. Er dette ett snikmorder spill uten sniking? Antar noen her har litt peiling eller kan vise videoer av sniking Som du kanskje har fått med deg gjennom alle uttalelsene til Jade så er det ikke et konvensjonelt snikespill AC er. Det som gjelder er sosial sniking. Spillet foregår i 95% solrike omgivelser så her er det ingen skygger å gjemme seg i. Men du har plenty av "snike" muligheter gjennom sosial sniking. Lenke til kommentar
benyeah Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg bestilte fra Videogamesplus.com for et par dager siden, satses på at de kom til å sende det i dag, men nå står det plutselig "product will be in stock Wed 14th November", så får se... Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 *snip*Men, har ett lite spørsmål. Har ikke fulgt så alt for mye med på dette spillet, men det lille jeg har sett ser det ut til å være lite sniking. Er dette ett snikmorder spill uten sniking? Antar noen her har litt peiling eller kan vise videoer av sniking Som du kanskje har fått med deg gjennom alle uttalelsene til Jade så er det ikke et konvensjonelt snikespill AC er. Det som gjelder er sosial sniking. Spillet foregår i 95% solrike omgivelser så her er det ingen skygger å gjemme seg i. Men du har plenty av "snike" muligheter gjennom sosial sniking. Som sagt, ikke særlig oppdatert. Hvem er Jade? Så, det blir mer som Hitman? Minus bytting av klær osv selvsagt. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jade er produsenten Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Holdt ikke ut å vente på at Zailor skulle få inn partiet sitt, så jeg hoppet over til Absoluttspill istedet. Sparte 20 kroner på å bytte til AS, faktisk Uansett - fikk mail i dag om at spillet var klart for sending Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 20kr? Her snakker vi like lite penger som jeg kaster på elva hver dag bare for gøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå