Gå til innhold

Assassin's Creed informasjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får spillet i dag, gleder meg som en unge.

Nysgjerrig bare.. hvor bestilte du fra og hvordan vet du at du får i dag?

Grunnen til at jeg spør, er at jeg har bestilt fra GameZone (Limited), og i går fikk jeg beskjed om at den var sendt (på profilsiden min), men jeg vet ikke om den ble sendt så tidlig at den kommer til mitt postkontor i dag, ..ikke at jeg kjenner til post-gangen så mye.. lurer litt på hvor tidlig GameZone oppdaterer nettprofilene også!? Eller om det går veldig automatisk!? Om de setter seg ned, pakker en haug av bestillinger, tar matpause, og SÅ setter seg foran PC-en og plotter inn "sendt" ..hmm.. *VIL HA NÅ!!*

:)

Lenke til kommentar

En kamerat kjenner en som jobber i en butikk som skulle få det inn i dag, og han får alltid kjøpe spillene en dag eller to før release siden han er god kunde der, og han regnet med at han fikk lov å kjøpe med et til meg også. Så gjenstår det bare å smøre seg med tålmodighet.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om spillbutikker (i Oslo) som har begynt å selge AC allerede? Det er alltid noen som "bommer" litt på utgivelsesdatoen. :p

Noen som vet om utgiverne har planlagt midnattssalg av spillet i Oslo? Burde jeg forhåndsbestille / reservere spillet da jeg har tilgang til både EB Games, Platekompaniet, Siba, og Elkjøp?

Lenke til kommentar
AI som fungerer bedre på PS3, enn Xbox360!? :ermm:

Any truth in that.. ?

Håper det er tilfelle! :D

Hvorfor håper du det? Virker da ganske lavt å håpe at andre skal få en dårligere opplevelse enn deg.

Tviler på forskjellene på plattformene er særlig store.

Men, har ett lite spørsmål. Har ikke fulgt så alt for mye med på dette spillet, men det lille jeg har sett ser det ut til å være lite sniking. Er dette ett snikmorder spill uten sniking? Antar noen her har litt peiling eller kan vise videoer av sniking :)

Lenke til kommentar
*snip*

Men, har ett lite spørsmål. Har ikke fulgt så alt for mye med på dette spillet, men det lille jeg har sett ser det ut til å være lite sniking. Er dette ett snikmorder spill uten sniking? Antar noen her har litt peiling eller kan vise videoer av sniking :)

Som du kanskje har fått med deg gjennom alle uttalelsene til Jade så er det ikke et konvensjonelt snikespill AC er. Det som gjelder er sosial sniking. Spillet foregår i 95% solrike omgivelser så her er det ingen skygger å gjemme seg i. Men du har plenty av "snike" muligheter gjennom sosial sniking.

Lenke til kommentar
*snip*

Som du kanskje har fått med deg gjennom alle uttalelsene til Jade så er det ikke et konvensjonelt snikespill AC er. Det som gjelder er sosial sniking. Spillet foregår i 95% solrike omgivelser så her er det ingen skygger å gjemme seg i. Men du har plenty av "snike" muligheter gjennom sosial sniking.

Som sagt, ikke særlig oppdatert. Hvem er Jade?

Så, det blir mer som Hitman? Minus bytting av klær osv selvsagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...