Gå til innhold

Assassin's Creed informasjonstråd


Anbefalte innlegg

Bra å bestille fra platekompaniet. DU får det etter 2-3 dager etter du har bestilt og det koster 499 på 360 og PS3

Hos de får du spillet dagen etter som oftest om du bor i nærheten, om du bestilte før klokka 14..

Bor selv 35 mil unna Oslo..

 

Håper AbsoluttSpill svarer på mails snart. =/ Står fortsatt "Venter på varer" her siden jeg bestillte en VGA-kabel til Xboxen sammen med AC. Jeg håper det lar seg gjøre å splitte forsendelsen.

Absolutt sa til meg at de ikke sendte det ut før i morgen, men synest jeg så noen som har status: sendt.

Skulle du splitte forsendelsen så må du si ifra vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk en email fra AbsoluttSpill her for noen min siden. De sier at de ikke har lov til å begynne å sende ut spillet før i morgen av ubisoft, og at de skal begynne med ordrebehandling og pakking i løpet av kvelden/natten.

Grunnen til at det står "Venter på varer" er pga at de ikke har fått oppdatert ordrestatusen enda.

Lenke til kommentar
Fikk en email fra AbsoluttSpill her for noen min siden. De sier at de ikke har lov til å begynne å sende ut spillet før i morgen av ubisoft, og at de skal begynne med ordrebehandling og pakking i løpet av kvelden/natten.

Grunnen til at det står "Venter på varer" er pga at de ikke har fått oppdatert ordrestatusen enda.

 

Godt å høre :) Foresten, får man mail når ordrestatusen forandres?

Endret av evvan
Lenke til kommentar
ja eg vil tru du får en mail ja...og eit angre rett skjema som vedlegg...
Skal du angre rett skjema? Hvordan angrer man et skjema, og på toppen av alt et skjema som er rett?

Fra spøk til revolver, dette ble jeg overrasket over. Jeg hadde forventet et par 5-ere og mest 4-ere på terningen. Og kanskje 8,3 i snitt på store sider. Men dette ser rett ut slett ut som et sikkert kjøp!

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar
ja eg vil tru du får en mail ja...og eit angre rett skjema som vedlegg...
Skal du angre rett skjema? Hvordan angrer man et skjema, og på toppen av alt et skjema som er rett?

Fra spøk til revolver, dette ble jeg overrasket over. Jeg hadde forventet et par 5-ere og mest 4-ere på terningen. Og kanskje 8,3 i snitt på store sider. Men dette ser rett ut slett ut som et sikkert kjøp!

 

 

heheh...a funny guy..:) gjekk fort i svingene der ja..;)

 

jada...dette spillet ser ut til å leve opp til forventningene..

Lenke til kommentar
Skulle AS holde på inatt med ordrebekreftelser, pakking og sending? :S

 

Blir skuffa viss jeg ikke får det innen helga asss...

 

Ja de skal holde på med pakking og sending idag.

Jeg har også orderestatus som "venter på varer", men hun garanterte meg at de hadde satt av et spill til meg. Hun sa også at de ikke ville selge en forhåndsbestilling hvis de ikke hadde nok spill til å dekke release dagen. Så jeg tror du kan ta det med ro ;-)

 

Btw jeg bestilte 5. nov hvis du lurer.

Lenke til kommentar
Skulle AS holde på inatt med ordrebekreftelser, pakking og sending? :S

 

Blir skuffa viss jeg ikke får det innen helga asss...

 

Ja de skal holde på med pakking og sending idag.

Jeg har også orderestatus som "venter på varer", men hun garanterte meg at de hadde satt av et spill til meg. Hun sa også at de ikke ville selge en forhåndsbestilling hvis de ikke hadde nok spill til å dekke release dagen. Så jeg tror du kan ta det med ro ;-)

 

Btw jeg bestilte 5. nov hvis du lurer.

 

Får så inderlig håpe det :) Jeg bestilte 12.Nov :S Men det stod de hadde på lager... Men som sagt.. hadde vært kjekt å fått det til helga

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...