evvan Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 HELVETE, AS har ikke fler på lager, prøver gamezone Til ps3, right? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 HELVETE, AS har ikke fler på lager, prøver gamezone Til ps3, right? Kan jo sjekke platekompaniet og cdon og da. Elkjøp skulle ha det til 499 i butikken. Lenke til kommentar
Xipil Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 HELVETE, AS har ikke fler på lager, prøver gamezone Til ps3, right? De er tomme for vanlige xbox spill også så dumt for dem som ikke forhåndsbestillte. De får det sikkert inn på lager igjen ganske fort da. Lenke til kommentar
evvan Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 HELVETE, AS har ikke fler på lager, prøver gamezone Til ps3, right? Kan jo sjekke platekompaniet og cdon og da. Elkjøp skulle ha det til 499 i butikken. yes, men det blir vell ikke utsolgt i butikkene også med det første vell? :S Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Elkjøp bruker ikke (men kan hende) å ha det på utslippsdatoen da . De har det sikkert neste uke i vert fall. Bra å bestille fra platekompaniet. DU får det etter 2-3 dager etter du har bestilt og det koster 499 på 360 og PS3 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 HAHAHHA, Assassins Creed kommer på Nintendo DS :!: Lenke til kommentar
thadon Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 HELVETE, AS har ikke fler på lager, prøver gamezone Til ps3, right? 360, svarte faen da. Får heller ikke bestil via zailor, får problem ved lastning av sia når jeg har skrevet inn alt av kortinformasjon Lenke til kommentar
evvan Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 HELVETE, AS har ikke fler på lager, prøver gamezone Til ps3, right? De er tomme for vanlige xbox spill også så dumt for dem som ikke forhåndsbestillte. De får det sikkert inn på lager igjen ganske fort da. De har mange Limited editions Lager....: (21-50 stk.) Lenke til kommentar
evvan Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 HAHAHHA, Assassins Creed kommer på Nintendo DS :!: Rofl Lenke til kommentar
thadon Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 På gamezone står det Handlekurvens innhold Endre 1 x Assassin's Creed(Ikke på lager) Vil jeg få spillet på release? Eller er de tomme og må bestille flere? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg bestilte det på søndag på Gamezone, og til meg står det at det allerede er blitt sendt. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg bestilte det på søndag på Gamezone, og til meg står det at det allerede er blitt sendt. Stod det 1 x Assassin's Creed(Ikke på lager) hos deg? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Det stod ikke at det ikke var på lager som jeg kan huske. Står på kundeprofilen at spillet er blitt sendt, så håper det kommer i morgen Lenke til kommentar
thadon Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 FY FAEN JEG BLIR SÅ JÆVLI FORBANNA Melding fra SpareBank 1 Betaling i nettbutikken du nå har besøkt krever tjenesten "Verified by Visa™". Du må derfor anskaffe deg BankID fra din bank før du kan handle i nettbutikker som benytter denne sikkerhetstjenesten. Ta kontakt med din bank, se også www.sparebank1.no/bankid for detaljer. Har du BankID fra en annen bank kan du benytte denne ved å trykke på BankID knappen nederst i skjermbildet. Trykk på Avbryt knappen nederst i skjermbildet for å gå tilbake til nettbutikkens sider. Jeg eksploderer inni meg Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Satser på å få kjøpt det i butikken på torsdag. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 FY FAEN JEG BLIR SÅ JÆVLI FORBANNA (...) Jeg eksploderer inni meg Har ikke foreldrene dine Nettbank da? Kan jo bruke deres kort og så bruke den kodegreia til å gjøre resten så du får bestilt spillet du også. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Håper AbsoluttSpill svarer på mails snart. =/ Står fortsatt "Venter på varer" her siden jeg bestillte en VGA-kabel til Xboxen sammen med AC. Jeg håper det lar seg gjøre å splitte forsendelsen. Lenke til kommentar
evvan Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 FY FAEN JEG BLIR SÅ JÆVLI FORBANNA (...) Jeg eksploderer inni meg Har ikke foreldrene dine Nettbank da? Kan jo bruke deres kort og så bruke den kodegreia til å gjøre resten så du får bestilt spillet du også. Eller postoppkrav? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 FY FAEN JEG BLIR SÅ JÆVLI FORBANNA (...) Jeg eksploderer inni meg Har ikke foreldrene dine Nettbank da? Kan jo bruke deres kort og så bruke den kodegreia til å gjøre resten så du får bestilt spillet du også. Brukte kortet til mor, tok heller giro isteden Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Er det noen nettbutikker som har fått til ps3 ennå?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå