tom_bjk(politistudent) Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hva er det egentlig som feiler Game Reactor? Det var sikkert noen her som fikk med seg Game Reactor sin totalslakt av spillet i dems forrige sniktitt av den nesten ferdige utgaven av spillet? Tror karakteren var 2/5 med mye negativ tekst, men like etter kommer omtalen med 9/10; http://www.gamereactor.no/anmeldelser/1116...ssin%27s+Creed/ . God omtale dog. Enig der. Synes de har vært litt ambivalente ifht AC. Det jeg stusset litt på var at de gav det 7 i holdbarhet uten at jeg så noen begrunnelse for det,og minus på at man er på rømmen(??). Er ikke det litt av jobb beskrivelsen når man er en snikmorder a?.. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Spillmagasinet gir AC terningkast 6. Gidder ikke lete frem link da jeg sitter på jobb så det får dere gjøre selv Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article1438222.ece Lenke til kommentar
Weedeed Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Dette står sikker i noen av de 29 sidene, men jeg fant det ikke.Men når kommer dette spillet til PC, er det sant at d komme i 2008?? :O Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Det kommer på PC i 2008 ja Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Absoluttspill har vertfall fått in Xbox 360 versione nå, men ikkje PS3. Håper dem sender i dag Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Lurer på om min kommer i posten i dag, jeg.. jeg bestilte Limited Edition! Er dere flere som har bestilt fra GameZone her, som IKKE har fått den enda? Eller var det bare disse to herrene over her et sted som har vært så heldige!? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Sendte en mail til Absoluttspill om det var i rute, og dem har fått den inn allerede men sender ikkje før i morgen da. men har det mest sansynlig på Onsdag da Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Tror jeg tar å bestiller Limited Edition når jeg får penger på torsdag Er ikke spesielt mye dyrere enn bare spillet og den er jo mye stiligere. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Sendte en mail til Absoluttspill om det var i rute, og dem har fått den inn allerede men sender ikkje før i morgen da.men har det mest sansynlig på Onsdag da PS3-utgaven går jeg utifra? Ser de har Xbox360 versjonen på lager, men den synker drastisk. Startet med 50-70 eksemplarer, og sist jeg sjekket hadde de 11-20 igjen ... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Xbox 360 versionen PS3 versionen har dem ikkje fåt inn enda. Lenke til kommentar
DeadCaparzo Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg sendte en mail til Absoluttspill.no fordi plutselig så var Collector's Edition til 499,- borte fra nettsiden og byttet ut med standardversjon til 479,- og Limited Edition til 729,-. Lurte da på hva som var greia og dette er svaret jeg fikk "Du får den som heter Coll.edt. Men den er nå utsolgt. Derfor har vi ikke den i nettbutikken lengere. Legger med en engelsk forklaring på hva som følger med i den du har bestilt. § A highly collectable metal display box o Unique brushed steel and embossed design o Numbered authenticity hologram § A Bonus DVD including : o "The Artefact" : a software application for your PC, granting users* VIP access to exclusive information and content o E-goodies : Wallpapers, Screensavers, Windows Icons & Instant Messenger Avatars o A selection of the best Assassin's CreedT videos § The Assassin's CreedT comic book Jeg syntes det er ganske bra verdi for pengene. Skulle du ønske å bytte til Lim.Edt., som inneholder en Altair figur og spillet, så skal det også la seg gjøre. Men Lim.Edt. er noe dyrere. Med vennlig hilsen Jørn-Rudi Bjerkan AbsoluttSpill.no" Ang. Tegneserieheftet så finnes det scans her - http://www.achieve360points.com/forums/sho...ead.php?t=55017 - Må advare om spoilere ved denne linken. Og jeg så akkurat på absoluttspill.no at de har xbox 360 versjonen på lager men ikke ps3, dessverre. hehe Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 hehe, har bestil den til Xbox 360 eg og. ganske bra til og koste 499 ja Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article1438222.ece Når dette er sant, må jo historien være bra! Gleder meg enda mer nå! :D Lenke til kommentar
Xipil Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Dagbladet har gitt spillet en 5er. http://www.dagbladet.no/kultur/2007/11/12/517922.html Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Gamereactor ga spillet 9/10 Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Det virker som om at dem som anmelder ikke har helt kontroll på aldersgrensene og utgivelsesdatoen, jeg så på bildet tidligere i tråden av coveret til han som hadde fått det, der stod det jo 18+... Og spillmagasinet sier 16 nov mens dagbladet sier 15nov...forvirrende... VG gir 6'er! VG Endret 12. november 2007 av vegavnil Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) VG gir spillet 6'er. Pokker så jeg gleder meg til dette spillet nå. Edit: For sen Endret 12. november 2007 av Konamixx Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg sendte en mail til Absoluttspill.no fordi plutselig så var Collector's Edition til 499,- borte fra nettsiden og byttet ut med standardversjon til 479,- og Limited Edition til 729,-. Lurte da på hva som var greia og dette er svaret jeg fikk "Du får den som heter Coll.edt. Men den er nå utsolgt. Derfor har vi ikke den i nettbutikken lengere. Legger med en engelsk forklaring på hva som følger med i den du har bestilt. § A highly collectable metal display box o Unique brushed steel and embossed design o Numbered authenticity hologram § A Bonus DVD including : o "The Artefact" : a software application for your PC, granting users* VIP access to exclusive information and content o E-goodies : Wallpapers, Screensavers, Windows Icons & Instant Messenger Avatars o A selection of the best Assassin's CreedT videos § The Assassin's CreedT comic book Jeg syntes det er ganske bra verdi for pengene. Skulle du ønske å bytte til Lim.Edt., som inneholder en Altair figur og spillet, så skal det også la seg gjøre. Men Lim.Edt. er noe dyrere. Med vennlig hilsen Jørn-Rudi Bjerkan AbsoluttSpill.no" Ang. Tegneserieheftet så finnes det scans her - http://www.achieve360points.com/forums/sho...ead.php?t=55017 - Må advare om spoilere ved denne linken. Og jeg så akkurat på absoluttspill.no at de har xbox 360 versjonen på lager men ikke ps3, dessverre. hehe Hvilken platform bestilte du til? Det samme skjedde med meg, jeg bestilte når Coll. Edt. var på siden til AS, jeg bestilte da til PS3... Endret 12. november 2007 av Selvin Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Nå bryr jeg meg ikke noe om det story snakket, dette blir fett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå