petterpann Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Blir vel ekstra fakturagebyr. Dessuten kvier man seg ekstra mye over å betale et spill man har spillt seg lei av, enn når man gleder seg enormt til det. Lenke til kommentar
RevX Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Argh, skal si det er vanskelig å vente nå om dagen. AC bør jammen bli bra! Historien er ikke så viktig for min del. Klart at en god historie trekker opp, men den er ikke livsviktig så lenge gameplayet duger. Lenke til kommentar
edahl Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Det kiiler i magen! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Går litt rundt i ring ja, vurderer å legge meg i fryseren til torsdag. Vær så snill å kom med info/bilder, de av dere som har fått spillet. Lenke til kommentar
edahl Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Går litt rundt i ring ja, vurderer å legge meg i fryseren til torsdag. Vær så snill å kom med info/bilder, de av dere som har fått spillet. Seriøst. Pokker. Får alltid samme følelsen hver gang det snaart kommer et spill jeg vet jeg kommer til å digge. Hadde en måneds nevrotisk count-down før Bioshock. Heldigvis har nok TF2 klart å døyve sulten etter Mass Effect. Pluss at jeg har klart å gjøre meg litt skeptisk til det (overlevelsesteknikk). Men når det er snakk om under en uke til AC, og folk allerede sitter å spiller det ... ja, da ... Skulle ønske jeg hadde liggefryser :-( Post teh infos! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 vel kan jo alltids gjøre som Eric Cartman gjore.. viss dykk har sett den episoden.. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Litt kjipt å våkne opp 500 år frem i tid og gå glipp av AC da Lenke til kommentar
edahl Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 vel kan jo alltids gjøre som Eric Cartman gjore.. viss dykk har sett den episoden.. Jepp! De episodene er det eneste som gjør meg kritisk til hele den fryse-greia. Lenke til kommentar
agskaali Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Her er gamereactor sin anmeldelse, fikk 9/10. Not to shabby =D Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 vel kan jo alltids gjøre som Eric Cartman gjore.. viss dykk har sett den episoden.. visst f har jeg sett:p men er det noe jeg skulle fryst meg ned for er det mgs 4, men da går jeg glipp av alle godbitene imellom tida:( Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Det er for jævlig at dette kommer nesten samtidig med CoD4 altså. Tror jeg må ta annahver dag på hvert spill de neste ukene jeg Lenke til kommentar
evvan Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hey Tror dere jeg får Assasins Creed i posten på torsdag hvis jeg bestiller det imorgen tidligt på Absoluttspill.no ? Vil veldig gjerne få det på dagen det kommer ut Hva tror dere? :S Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hey Tror dere jeg får Assasins Creed i posten på torsdag hvis jeg bestiller det imorgen tidligt på Absoluttspill.no ? Vil veldig gjerne få det på dagen det kommer ut Hva tror dere? :S vel me håper jo og få det på onsdagen...AS leverer av og te en dag før release.. du vil definetivt få det på torsdag viss du bestiller i morgo. Lenke til kommentar
evvan Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hey Tror dere jeg får Assasins Creed i posten på torsdag hvis jeg bestiller det imorgen tidligt på Absoluttspill.no ? Vil veldig gjerne få det på dagen det kommer ut Hva tror dere? :S vel me håper jo og få det på onsdagen...AS leverer av og te en dag før release.. du vil definetivt få det på torsdag viss du bestiller i morgo. Sweeet Da gjør jeg det Takk for svar foresten Gleder meg noe helt sinnsykt! Har venta på dette spillet så lenge nå!! Kan ikke tro at jeg snart skal sitte å spille det Peace out Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Det er for jævlig at dette kommer nesten samtidig med CoD4 altså. Tror jeg må ta annahver dag på hvert spill de neste ukene jeg Single player delen til CoD 4 klarer du på 3 timer på enklest vanskelighetsgrad. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Noen som har en formening om når en bør vente spillet i posten om en har kjøpt det på videogamesplus? Spurte dem om det var mulig å få det til release. Fikk dette til svar: "No chance, what so ever." Endret 12. november 2007 av Toska92 Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Skjønner ikke hvorfor dere driver å bestiller spill fra utlandet når det er samtidig slipp verden over. Og ikke fortell meg at det er fordi man sparer penger, for det gjør man knapt ikke. Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Helt ok review,hadde dog forventet mer i holdbarhet. Alt i alt tror jeg dette er et helt genialt spill! Torsdagen kan ikke komme fortere. Men de amerikanske spillsidene må være rimelig treige med reviews`ene. Hverken IGN eller Gametrailers har kommet ut med noen anmeldelse av AC ennå,men norske gamereactor har...... Endret 12. november 2007 av tom_bjk Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Det er for jævlig at dette kommer nesten samtidig med CoD4 altså. Tror jeg må ta annahver dag på hvert spill de neste ukene jeg Single player delen til CoD 4 klarer du på 3 timer på enklest vanskelighetsgrad. No shit. Har allerede spilt gjennom nesten to ganger på de vanskeligste. Men det er jo først og fremst MP som er tingen i CoD4 da. Gleder meg hvertfall usannsynlig mye til AC! Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hva er det egentlig som feiler Game Reactor? Det var sikkert noen her som fikk med seg Game Reactor sin totalslakt av spillet i dems forrige sniktitt av den nesten ferdige utgaven av spillet? Tror karakteren var 2/5 med mye negativ tekst, men like etter kommer omtalen med 9/10; http://www.gamereactor.no/anmeldelser/1116...ssin%27s+Creed/ . God omtale dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå