Gå til innhold

Assassin's Creed informasjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Går litt rundt i ring ja, vurderer å legge meg i fryseren til torsdag.

 

Vær så snill å kom med info/bilder, de av dere som har fått spillet.

 

Seriøst. Pokker. Får alltid samme følelsen hver gang det snaart kommer et spill jeg vet jeg kommer til å digge. Hadde en måneds nevrotisk count-down før Bioshock. Heldigvis har nok TF2 klart å døyve sulten etter Mass Effect. Pluss at jeg har klart å gjøre meg litt skeptisk til det (overlevelsesteknikk). Men når det er snakk om under en uke til AC, og folk allerede sitter å spiller det ... ja, da ... Skulle ønske jeg hadde liggefryser :-(

 

Post teh infos!

Lenke til kommentar
Hey :) Tror dere jeg får Assasins Creed i posten på torsdag hvis jeg bestiller det imorgen tidligt på Absoluttspill.no ?

 

Vil veldig gjerne få det på dagen det kommer ut :p

 

Hva tror dere? :S

 

vel me håper jo og få det på onsdagen...AS leverer av og te en dag før release..

 

du vil definetivt få det på torsdag viss du bestiller i morgo.:)

Lenke til kommentar
Hey :) Tror dere jeg får Assasins Creed i posten på torsdag hvis jeg bestiller det imorgen tidligt på Absoluttspill.no ?

 

Vil veldig gjerne få det på dagen det kommer ut :p

 

Hva tror dere? :S

 

vel me håper jo og få det på onsdagen...AS leverer av og te en dag før release..

 

du vil definetivt få det på torsdag viss du bestiller i morgo.:)

 

Sweeet :) Da gjør jeg det :D Takk for svar foresten ;)

 

Gleder meg noe helt sinnsykt! Har venta på dette spillet så lenge nå!! Kan ikke tro at jeg snart skal sitte å spille det :D

 

Peace out

Lenke til kommentar

Helt ok review,hadde dog forventet mer i holdbarhet.

Alt i alt tror jeg dette er et helt genialt spill!

Torsdagen kan ikke komme fortere.

 

Men de amerikanske spillsidene må være rimelig treige med reviews`ene. Hverken IGN eller Gametrailers har kommet ut med noen anmeldelse av AC ennå,men norske gamereactor har......

Endret av tom_bjk
Lenke til kommentar
Det er for jævlig at dette kommer nesten samtidig med CoD4 altså. :( Tror jeg må ta annahver dag på hvert spill de neste ukene jeg :p

 

Single player delen til CoD 4 klarer du på 3 timer på enklest vanskelighetsgrad.

No shit. Har allerede spilt gjennom nesten to ganger på de vanskeligste. Men det er jo først og fremst MP som er tingen i CoD4 da. :)

 

Gleder meg hvertfall usannsynlig mye til AC!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...