Løve Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Phail=er fail 4chan style. Og nei, storyen er ikke full av hull. Den er rett og slett dårlig. Dårlig som i en horribel ideé. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Phail=er fail 4chan style. Og nei, storyen er ikke full av hull. Den er rett og slett dårlig. Dårlig som i en horribel ideé. det holder takk...vent til etter lansering før vi begynner og snakker dritt, rakker ned, snakker om storyen, avslører ting og tang.. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Leste gjennom spoileren på forrige side. Ble faktisk ikke skuffet.Ble ikke helt som jeg hadde tenkt meg da. Skal alikevel kjøpes;D Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg kommer aldri til å lese! Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Hø? Dårlig?? Helvete.. jaja, Skal ha det uansett! Det er sikkert drit kult Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Uansett story, jeg skal ha det til å klatre rundt og gjøre leap of faith Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Løve, siden du sier at storyen er dårlig, har du fullført spillet eller noe? Jeg tviler på at storyen er dårlig, sikkert bare deg. Endret 11. november 2007 av Remains Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Er vel litt rart at alle reviewene som er kommet er oppe i skyene, de må jo ha spillt spillet hele veien igjennom... det er liksom ikke et hands-on preview liksom, der de bare sier inntrykkene sine... Eller hva? Lenke til kommentar
Bono81 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Fant en spoiler for hele storyen til AC. Gjemmer den godt i spoiler tagger. Det er bare en ting å si om den, og det er at den er seriøst full av phail. eh... som i "feil" ? Jeg vil ikke lese den, men mener du at storien har masse "hull" ? EDIT: Og, Bono81; Er det så bra som vi ønsker at det skal være? Har for det meste kun utforska området og ikke fulgt missions enda men virker utrolig bra så langt. Mye kult å finne på gøy å erte på seg vaktene for så å hoppe fra hus til hus for å unnslippe de. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hva syns du om den automatiske hoppinga da? Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hvem i helvette bryr seg om historien i spillet? Jeg elsker CS, Rainbow Six osv, og INGEN av spillene har noen som helst story. Skal man ha en bra story så kjøp en bok!! Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg bryr meg veldig. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg kan fint spille spill nærmest uten historie, men det er da vel ikke et minus om du får et spill med bra spillbarhet som i tillegg har bra historie ?! Lenke til kommentar
r88 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg bryr meg veldig. Historien sies å være særs bra og fengende, men vi får vel se på torsdag. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 absoluttspill kan virkelig stråle no og sende det ut noen dager i forvegen så me får det på onsdag synes eg.. fikk det en dag før lansering når eg bestile gears of war tilbake i november.. Lenke til kommentar
Xipil Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 absoluttspill kan virkelig stråle no og sende det ut noen dager i forvegen så me får det på onsdag synes eg.. fikk det en dag før lansering når eg bestile gears of war tilbake i november.. De sender det nok i morgen og på tirsdagen sånn at du ca. har det på realease dagen. Er sånn de pleier å gjøre det. Så da har folk flest fått spillet i løpet av onsdagen til fredagen. Etter de har sendt er det posten som må gjøre resten av jobben. Får håpe de ikke roter bort pakken Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Historien i et singleplayer basert spill som dette er særdeles viktig for min del. Jeg er litt skeptisk til visse elementer, men har ikke spilt så langt og det positive har til nå utveid det som kunne være litt negativt. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 absoluttspill kan virkelig stråle no og sende det ut noen dager i forvegen så me får det på onsdag synes eg.. fikk det en dag før lansering når eg bestile gears of war tilbake i november.. De sender det nok i morgen og på tirsdagen sånn at du ca. har det på realease dagen. Er sånn de pleier å gjøre det. Så da har folk flest fått spillet i løpet av onsdagen til fredagen. Etter de har sendt er det posten som må gjøre resten av jobben. Får håpe de ikke roter bort pakken eg pleier og få pakken over natta av AS...viss eg bestiller tidleg ein dag..så har eg det i posten dagen etterpå..så viss eg får mail att det er sendt på tirsdag..då har eg den i posten på onsdag...posten må ikkje kødde det te no.:!! Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg kan fint spille spill nærmest uten historie, men det er da vel ikke et minus om du får et spill med bra spillbarhet som i tillegg har bra historie ?! Det kan jeg og. Jeg er faktisk helt enig med deg og. Historie er en særdeles positiv bonus i et spill, men ikke det viktigste. Det er gameplay som teller mest, historie og grafikk deler andre plassen. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Syns bare det er synd at AS krever kredittkort for å få det hjem i kassa, derfor jeg bruker cdon.. digg med en faktura der man kan vente 20 dager før man betaler liksom=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå