Akrabra Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 sikker på at en ny bruker med 2 posts er drit seriøs?? spytt opp beviset på at du har ac=) er det meg du sikter til?, hvorfor i al verden skulle jeg lyge om det? hvorfor skulle du ikke lyve om det? nye users på detta forumet er som oftest bare ute etter å være assbags:( flere? takk takk:) og gratulerer:) heldigvis er jeg ikke sjalu, skal nyte cod 4 ferdig før jeg nyter assassins creed=) kan vente til torsdag. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Har bestil hos Absolutspill her, håper bare dem sender det senest Tirsdag! Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Har spill buikkene fått det inn?? Må vel gå å snakke litt med butikkenmannen på butikken å kanskje få det dagen før heh.. Lenke til kommentar
r88 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 her er beviset! Få baksiden av coveret også da! Gleder meg så utrolig til spillet, men skal klare å vente til torsdag. Lenke til kommentar
Joker8 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Kan noen fortelle meg hvordan jeg legger ut bilder her?, trykker på der det står "sett inn bilde men ingen ting skjer:P Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Du må laste opp filen fra PC-en din. Den funksjonen finner du under vinduet som du skriver postene dine. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 flere? Instruksjonsmanualen ved siden av dagens VG please Gleder meg så grovt... Lenke til kommentar
thadon Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 fy faen, skal bestille via gamezone når mor får penger på kortet (mandag) Lenke til kommentar
Quatafire Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Har alle dere som har fått assassin's creed bestilt med kort og ikke med faktura? lurer på om jeg skal bestille, men jeg har ikke visa kort... Lenke til kommentar
drz Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Noen som har lyst til å låne meg en xbox360 ? Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Har alle dere som har fått assassin's creed bestilt med kort og ikke med faktura? lurer på om jeg skal bestille, men jeg har ikke visa kort... Jeg bestilte med faktura fra Zailor.no, jeg Lenke til kommentar
Joker8 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Har alle dere som har fått assassin's creed bestilt med kort og ikke med faktura? lurer på om jeg skal bestille, men jeg har ikke visa kort... jeg bestilte med faktura ; ) Lenke til kommentar
Quatafire Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Har alle dere som har fått assassin's creed bestilt med kort og ikke med faktura? lurer på om jeg skal bestille, men jeg har ikke visa kort... jeg bestilte med faktura ; ) Digg får håpe jeg får spillet i morra da Lenke til kommentar
Quatafire Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Har alle dere som har fått assassin's creed bestilt med kort og ikke med faktura? lurer på om jeg skal bestille, men jeg har ikke visa kort... jeg bestilte med faktura ; ) Digg får håpe jeg får spillet snart da Gjorde en feil da jeg skulle endre på posten så det ble 2 poster Endret 11. november 2007 av Quatafire Lenke til kommentar
Løve Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Fant en spoiler for hele storyen til AC. Gjemmer den godt i spoiler tagger. Det er bare en ting å si om den, og det er at den er seriøst full av phail. Vil du virkelig se? You are Desmond Miles a desendent of Altair. You are taken by the wired organization, and the is this machine that you lay down on allowing to see your past memories of alitar. and thats were most of the action takes place as you seen in videos. as you assassinate the nine key guys and girl. (note after every time you assasinate the baddies some times at three at a time you return as demond and you talk to Alice and the Doctor to learn the some back story. then you go back to the machine and return as altair)you find out your master the old guy is the tenth templar and you have to kill him. and your master has procession of a object that gives him powers. first he uses it to turn all of your fellow assassins against you, all but a few ( the regional assassins leader and other people). then what he does is revives all nine baddies and you have to fight them all at once. then he duplicates himself 8th times and you have to fight them all then assassinate the real one. then some wired stuff happens then you return as Desmond miles again the you basically wrap up the story. and after the dr. and Alice leave you have full access to the machine and you can replay the game at any point. which is the free roaming at the end. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Uuæ! Ikke post sånt! Måtte åpne den men klarte å ikke lese noe. Lenke til kommentar
Bono81 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 flere? Instruksjonsmanualen ved siden av dagens VG please Gleder meg så grovt... hehe...spiller ac så har ikke tid til sånt Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Fant en spoiler for hele storyen til AC. Gjemmer den godt i spoiler tagger. Det er bare en ting å si om den, og det er at den er seriøst full av phail. eh... som i "feil" ? Jeg vil ikke lese den, men mener du at storien har masse "hull" ? EDIT: Og, Bono81; Er det så bra som vi ønsker at det skal være? Endret 11. november 2007 av Bone Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Absolutt Spill har Assassin's Creed til 360 inne nå. De har 21-50 stk igjen på lager. Absolutt Spill - Assassin's Creed Endret 11. november 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Gidder noen av dere å poste litt om hva dere synes? Er det så bra som vi tror? Er klatringen så fri som ubisoft skal ha det til? Og hvordan føles kampene? Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå