_KroSjefen_ Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 det kommer torsdag alså.:? eg har sett fredag den 16 flere plasser... Lenke til kommentar
r88 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Det kommer helt 100% sikkert på torsdag i følge min lokale spillsjappehelt som ringte og sjekket for å bekrefte det senest i dag, siden jeg pekte på at det var en del forvirring rundt datoen. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Siste traileren jeg så, sa den 14. Nov. Ergo vil jeg tro det er rimelig å tro den 15. Nov her til lands. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 AC får 10/10 på gamesradar Les mer! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Venter heller på Gametrailers review som kommer på mandag. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Nye shots. http://www.strategyinformer.com/xbox360/as...creenshots.html Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Ser rett og slett helt sykt ut! Kanskje det er derfor det har fått 5/5,10/10 og 37/40 i de reviewene jeg har lest:D Noen som sa årets flopp?.. Endret 9. november 2007 av tom_bjk Lenke til kommentar
johnami599 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Som de fleste andre her har jeg fulgt med på dette spillet siden den første demoen ble vist og nå er det under en uke igjen. Tror ikke jeg har gledet meg så mye til et spill siden Oblivion. Selv om de store (gamespot, IGN etc.) ikke har sluppet sine reviewer, tror jeg virklig dette kommer til å levere varene. Har allerede advart alle kjente om at telefon skrues av og dører låses neste helg... Hele helgen settes utelukkende av til dette spillet... Død og plage som jeg gleder meg! Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Det er ikke kommet noen ordentlige omtaler av spillet ennå. Bare korte omtaler fra folk vi aldri tidligere har hørt om. Vent på det ordentlige. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Er en del som har spilt det allerede, en er oppe på 846 gamerscore :O http://www.mygamercard.net/leaderboard.php?g=358&p=1 (de har spilt Mass Effect også! ) Endret 9. november 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Glede seg Kan ikke vente stort lenger nå!! (eller må det da, boxen er på tur hjem fra ferie...) Lenke til kommentar
johnami599 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Det er ikke kommet noen ordentlige omtaler av spillet ennå. Bare korte omtaler fra folk vi aldri tidligere har hørt om. Vent på det ordentlige. 1. Som jeg sa: jeg har fulgt med på dette fra starten av! 2. Jeg har lest preview's fra IGN, GameSpot Eurogamer (final build) osv. Jeg vet hva jeg går til når det gjelder combat, AI, freerunning osv. Det eneste jeg aktivt har styrt unna er spoilers. Uansett om det skulle dale på ratingen når de "ordentlige" kommer med sine reviews er det så mye nytt her at dette SKAL kjøpes! Jeg er temmelig sikker på at ratingen på gamerankings kommer til å bli høy. Ha! Lenke til kommentar
r88 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Enig med johnami her. Disse anmeldelsene virker å holde samme nivå som andre spill som disse sidene har anmeldt, og de har også vært spot-on på disse. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Fant en video med en del info om spillet så dere slipper å se mange. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) http://www.gameinformer.com/NR/exeres/4D2C...D79E78B595A.htm Review fra gayminfårmer. 9.5. Har så lyst på AC nå at jeg hadde latt Jade lure meg "Where most games are primarily concerned with the question “Where do you want to go?”, Assassin’s Creed puts equal weight on “How do you want to get there?”. "Rarely has a character without superpowers or magic been quite so powerful and exciting to vicariously inhabit, whether he’s perching on a high tower of the Acre Cathedral or countering the blows of a Templar knight." "Its stunning visual style, high concept story, and wildly open level design are like nothing else, even if too much repetition begins to frustrate in the later hours. It’s a game people will still be talking about five years from now. Come to think of it, they may have a lot more to talk about by then." Endret 9. november 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Noen som ser frem til Gametrailers review av spillet? Eller er det sider som gir "bedre" omtaler(der det skal mer til for å få god karakter) ? Endret 10. november 2007 av Toska92 Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Gametrailers har ganske bra reviews,dekkende og gjennomførte. Men er det mandag denne kommer? Nå er det under en uke til release,gleder meg som en unge.Julaften,nyttårsaften,bursdag og alt det der til sammen.. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Sier bare en ting, gled dere! Er møe fett! Synd jeg har avtalt å møte folk på byn, hvis ikke hadde jeg sittet her.. Endret 10. november 2007 av hsds Lenke til kommentar
edahl Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Men svarte.. 16. november skal jo jusstudentene ha julebord. Vanskelig valg. :/Droppe julbord for å spille vs. å sitte bakfull, fremdeles ikledd dress, på lørdags morgen forran 360-en med en bøtte spy som sin beste venn. Dropper du julebord for å spille er du syyyk Go for iiiit! Hm, vent nu litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå