Gå til innhold

Assassin's Creed informasjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som de fleste andre her har jeg fulgt med på dette spillet siden den første demoen ble vist og nå er det under en uke igjen.

Tror ikke jeg har gledet meg så mye til et spill siden Oblivion.

Selv om de store (gamespot, IGN etc.) ikke har sluppet sine reviewer, tror jeg virklig dette kommer til å levere varene.

Har allerede advart alle kjente om at telefon skrues av og dører låses neste helg... Hele helgen settes utelukkende av til dette spillet... Død og plage som jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Det er ikke kommet noen ordentlige omtaler av spillet ennå. Bare korte omtaler fra folk vi aldri tidligere har hørt om. Vent på det ordentlige.

1. Som jeg sa: jeg har fulgt med på dette fra starten av!

2. Jeg har lest preview's fra IGN, GameSpot Eurogamer (final build) osv.

Jeg vet hva jeg går til når det gjelder combat, AI, freerunning osv. Det eneste jeg aktivt har styrt unna er spoilers.

Uansett om det skulle dale på ratingen når de "ordentlige" kommer med sine reviews er det så mye nytt her at dette SKAL kjøpes!

Jeg er temmelig sikker på at ratingen på gamerankings kommer til å bli høy.

Ha!

Lenke til kommentar

http://www.gameinformer.com/NR/exeres/4D2C...D79E78B595A.htm

Review fra gayminfårmer. 9.5. :D

Har så lyst på AC nå at jeg hadde latt Jade lure meg :mrgreen:

"Where most games are primarily concerned with the question “Where do you want to go?”, Assassin’s Creed puts equal weight on “How do you want to get there?”.

"Rarely has a character without superpowers or magic been quite so powerful and exciting to vicariously inhabit, whether he’s perching on a high tower of the Acre Cathedral or countering the blows of a Templar knight."

"Its stunning visual style, high concept story, and wildly open level design are like nothing else, even if too much repetition begins to frustrate in the later hours. It’s a game people will still be talking about five years from now. Come to think of it, they may have a lot more to talk about by then."

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar
Men svarte.. 16. november skal jo jusstudentene ha julebord. Vanskelig valg. :/

Droppe julbord for å spille vs. å sitte bakfull, fremdeles ikledd dress, på lørdags morgen forran 360-en med en bøtte spy som sin beste venn.

Dropper du julebord for å spille er du syyyk :p

Go for iiiit! :p

Hm, vent nu litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...