Toska92 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det står i Henrymeen21's innlegg at det ikke er klart hvilken rolle Bell skal ha i AC, men det er nå bekrefta av Jade Raymond her self, at hun skal spille Lucy. uten at vi vet noe som helst om denne Lucy. Lenke til kommentar
sollie Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Noen som veit om AC kommer til å koste 499,- i butikk hos Platekompaniet også? Hvertfall den prisen som er på nettet. 360 that is. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=857826 Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Gratulerer Toska92 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Samme i pris i butikk ja. (PK). Lenke til kommentar
Kvass Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg har fulgt med på Assassin's Creed siden August 2006 og har i alle fall kikket innom diverse forum 2-3 ganger i uka. Skal bli utrolig deilig å tak i det spillet. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ny preview av AC..!! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Gameinformer REVIEW of AC..! edit: fikset.. Endret 8. november 2007 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Den lenka tror jeg ble feil gitt Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) 9.5 poeng ja... Nå er jo forventningene mine bare enda høyere!..:D Dette spillet kan ikke komme tidlig nok! Edit: Gå på gameinformer.com og se etter AC review Endret 7. november 2007 av tom_bjk Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Kommer fra anmeldere som ikke tør å slakte spillet. Venter på Gamespot og Game reactor sin omtale. Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Får tro at det ligger noen anmeldelser rett rundt hjørnet da. Har venta lenge på dette. Men det er generelt høye forhåpninger til dette spillet. Tviler på at det kommer til å bli direkte slakta da standarden på AC er tilsynelatende høyt. Lenke til kommentar
r88 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg gleder meg noe sinnsykt til dette! Men en ting som jeg egentlig ikke liker er at alle soldatene kan følge etter deg og komme seg opp på tak o.l. Det er jo vi som skal ha overtaket når det gjelder sånt! De feite og klumsete soldatene kan vel ikke hoppe og ta saltoer som vi kan? På den andre side er det vel nødvendig å ha soldater som kan sånt - men ville vært litt bra hvis bare noen av dem kunne, og resten stoppa opp nede på bakken, pusta ut med svette på pannen og så seg selv som slått av denne akrobatiske og tøffe snikmorderen. Det er jo lov å drømme... Soldatene er langt fra like spretne som deg, men de finner stiger eller andre og enklere måter å ta seg opp på takene på, og dette tror jeg blir et at ACs sterkeste kort; nemlig det at du aldri skal føle deg trygg. Lenke til kommentar
r88 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Kommer fra anmeldere som ikke tør å slakte spillet. Venter på Gamespot og Game reactor sin omtale. GameSPOT ja.. GameREACTOR nei.. Det er vel kanskje de mest ubrukelige anmeldelsene man finner. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Eurogamer first impressions..! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kanskje litt off-topic.. men, hvorfor skulle ikke noen "tørre å slakte" et spill? Mye morsomere å lese en omtale med høy poengsum, enn dårlig = flere lesere -mentalitet? Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) "Famitsu reviews Assassin's Creed - 37/40 Popular Japanese gaming magazine Famitsu has conducted a final review on Assassin's Creed and has awarded it a super impressive score of 37/40 (results added up out of ten from four editors)." Konge:) Endret 8. november 2007 av tom_bjk Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Story trailer..!! Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Da bestillte jeg det hos EBgames, får det neste torsdag :D Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 gamepro har anmeldt AC. 5/5 Gamepro review of AC! Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Gleder meg å se at dette spillet, som jeg har ventet på siden det ble annonsert for et par år siden, har fått så gode kritikker. Det gjør ventetiden til torsdag (6 dager....) enda hardere! Jeg vil ha nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå