Gå til innhold

Assassin's Creed informasjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

9 eller 10 dager igjen til vi har Assassin's Creed (ettersom noen mener at release er 15, andre 16)!

Hurra! :D

Edit: Dagbladet har en liten artikkel om en av de som har hovedrollene i spillet - Se her

I den artikkelen står det at Dagbladet er godt i gang med spillet, og at vi kan forvente oss en anmeldelse om ikke så lenge :)

Endret av tOmma-
Lenke til kommentar

Jeg gleder meg noe sinnsykt til dette! :)

Men en ting som jeg egentlig ikke liker er at alle soldatene kan følge etter deg og komme seg opp på tak o.l. Det er jo vi som skal ha overtaket når det gjelder sånt! De feite og klumsete soldatene kan vel ikke hoppe og ta saltoer som vi kan? På den andre side er det vel nødvendig å ha soldater som kan sånt - men ville vært litt bra hvis bare noen av dem kunne, og resten stoppa opp nede på bakken, pusta ut med svette på pannen og så seg selv som slått av denne akrobatiske og tøffe snikmorderen. Det er jo lov å drømme... :)

Lenke til kommentar

Men en ting som jeg egentlig ikke liker er at alle soldatene kan følge etter deg og komme seg opp på tak o.l. Det er jo vi som skal ha overtaket når det gjelder sånt! De feite og klumsete soldatene kan vel ikke hoppe og ta saltoer som vi kan? På den andre side er det vel nødvendig å ha soldater som kan sånt - men ville vært litt bra hvis bare noen av dem kunne, og resten stoppa opp nede på bakken, pusta ut med svette på pannen og så seg selv som slått av denne akrobatiske og tøffe snikmorderen. Det er jo lov å drømme... :)

Etter videoene å dømme(tenker på flukten i Montferrat-videoen) virker det som om det finnes forskjellige typer soldater.

Noen er rett bak deg nesten hele tiden(disse er det lurest å drepe), mens noen kanskje sliter veldig med å holde følge.

Lenke til kommentar

Vi har jo også sett at pingle-soldatene står nede på bakken og kaster steiner på Altair hvis han er innen rekkevidde og godt synlig for dem. Se på den der.. kirkevideoen (eller, "del 2" av Montferrat-guiden) - der klatrer Altair oppover et kirkespir, og det blir nesten spolert av at en soldat hiver en stein på ham (han mistet festet, men gjenvant balansen etc).

Blir artig å se :)

Lenke til kommentar

Håper i likhet med tom_bjk at Zailor.no sørger for at spillet dumper ned i kassa mi på releasedagen...eller havner hos posten samme dag, for den saks skyld. Vet ikke om en sånn forsendelse passer inn i en leilighets-postkasse. Jaja, da har jeg en grunn til å gå ut den dagen :p

Lenke til kommentar

Kristen Bell i «Assassin's Creed»

Kristen-Bell-250_521413c.jpg

FOTOREALISTISK:

Her ser du den dataanimerte

utgaven av Kristen Bells figur

i «Assassin's Creed».

Det er ikke kjent hvilken rolle Bell har i «Assassin's Creed».

Bell er best kjent som Veronica Mars i TV-serien med samme navn, men har nå gått over til «Heroes» etter at «Veronica Mars» ble lagt ned. Skuespilleren er også med i den kommende filmen «Fan Boys».

Etter eget sigende er Bell en ihuga gamer, og ble tent på å jobbe med «Assassin's Creed» på grunn av den intelligente historien i spillet.

- Jeg spilte mye da jeg vokste opp, så å jobbe med «Assassin's Creed» er min mulighet til å bli en del av spillenes historie, sier Bell i en pressemelding fra Ubisoft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...