drz Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Får bare smøre meg med tolmodighet til etter jul da. Lenke til kommentar
Xipil Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Er ikke sikker på aldersgrensen men på mangen av videoene står det 16 og på noen bilder. Men var på UBI sine sider (norske ubi side) og der står det PEGI rating på 18. Så jeg vet ikke om de har fått bestemt seg helt. Men det kommer an på landene også for på ubi sine sider for UK står det 16. Så nå at det står 18 på gamer.no sine sider også. Endret 31. oktober 2007 av ialu Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Tipper dette spillet blir å suge. Dette er sitat fra noen som har prøvd den ferdige utgaven: Ironically, though, the games friendly controls are also its biggest shortcoming; killing your target normally instigates a chase sequence where you freerun across the rooftops and make fearsome leaps of faith to dodge your pursuers. But as theres no jump button and your hero will perform most acrobatic moves automatically - Legend Of Zelda-style - the controls strip the game of the visceral thrill of making moves at precisely the right moment like you did in the developer?s earlier Prince Of Persia: The Sands Of Time, making ACs most exciting moments feel flat and as if theyre being played by someone else. Dette ble også nevnt i Gamer sniktitten, og er blant annet grunnen til at Game Reactor slaktet spillet med 2/5 i karakter i dems sniktitt på den nesten ferdige utgaven av spillet, etter å ha spillt det selvfølgelig. Endret 1. november 2007 av petterpann Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Kanskje jeg ikke skjønte helt hva som sto.. men, de sammenlignet det litt med Zelda -spill og Prince of Persia - the Sands of Time? ..og det var en DÅRLIG ting!? Tror det blir bra, jeg! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Det blir nok bra gleder meg vertfall her. tanken på og springe rundt i middel-alder tid er bare digg. Endret 1. november 2007 av Skogslik Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det blir garantert bra! Tenk da, stå oppe på et kirketårn og se ut over hele byen og byens innbyggere, HERLIG Gleder meg som en elg Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Tipper dette spillet blir å suge. Dette er sitat fra noen som har prøvd den ferdige utgaven: Ironically, though, the games friendly controls are also its biggest shortcoming; killing your target normally instigates a chase sequence where you freerun across the rooftops and make fearsome leaps of faith to dodge your pursuers. But as theres no jump button and your hero will perform most acrobatic moves automatically - Legend Of Zelda-style - the controls strip the game of the visceral thrill of making moves at precisely the right moment like you did in the developer?s earlier Prince Of Persia: The Sands Of Time, making ACs most exciting moments feel flat and as if theyre being played by someone else. Dette ble også nevnt i Gamer sniktitten, og er blant annet grunnen til at Game Reactor slaktet spillet med 2/5 i karakter i dems sniktitt på den nesten ferdige utgaven av spillet, etter å ha spillt det selvfølgelig. kildekritikk det er ukjent eller..?? det sitatet ditt der er henta frå Empire som sa etterpå att omtalen skulle forkastes for det var ikkje ein ferdig build dei spilte og kontrollsystemet var feil forklart.. AC har fått god kritikk over hele linja og blir hefig tittel uten tvil..! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ny Gameplay trailer av Assassins Creed...likte denne veldig godt..får sjå nye deler av byen blant anna.. Ny gameplay trailer! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Denne var jo grei, ikke så mye nytt, men det duger. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) det var jo eit relativt gammalt intervju.. Endret 2. november 2007 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Tror jeg aldri har gleda meg så mye til ett spill,derav høyden for å bli skuffa er desto større.. Har bestilt fra Absolutspill.no,men blir dette sendt på lanseringsdagen,eller blir dette sendt så man har det til lanseringen? 2-3 dager er leenge å vente når man vet at det bare er å stikke ned på spaceworld. 16 november blir en merkedag:D Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Det blir sendt så fort de får det på lager, ofte et par tre dager før lanseringsdatoen Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 det var jo eit relativt gammalt intervju.. Hmm, grunnen til at jeg postet det var at det ifølge gametrailers var helt nytt. Sorterte etter "recently added", intervjuet kom opp som 1. Nov. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg hadde ikke sett det før! Takker masse for linken!! Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Veldig bra gjennomført førstepost Nå gleder jeg meg enda mer til det kommer. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 det var jo eit relativt gammalt intervju.. Hmm, grunnen til at jeg postet det var at det ifølge gametrailers var helt nytt. Sorterte etter "recently added", intervjuet kom opp som 1. Nov. rart...på gametrailers av meg står det 18 oktober...men uansett..lite vesentlig.. klippet er bra og intervju med jade er alltid koselig og sjå på.. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Så dette spillet i full aksjon live forrige helg, og kan si at spillet ser virkelig så pent ut som bildene og videone lover gleder meg til det kommer til pc! Endret 3. november 2007 av MrLG Lenke til kommentar
drz Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Så dette spillet i full aksjon live forrige helg, og kan si at spillet ser virkelig så pent ut som bildene og videone lover gleder meg til det kommer til pc! da er vi 2 to;) btw, tror du jeg klarer å dra dette spillet med 8800 GT, 2046 mb ram og en cpu på 2.44 GHz ? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Så dette spillet i full aksjon live forrige helg, og kan si at spillet ser virkelig så pent ut som bildene og videone lover gleder meg til det kommer til pc! da er vi 2 to;) btw, tror du jeg klarer å dra dette spillet med 8800 GT, 2046 mb ram og en cpu på 2.44 GHz ? Det tror jeg abselutt ja Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Nå kommer det ikke til PC før utpå nyåret, bare sån til info i tilfelle dere ikke visste det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå