Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Ikke for og skuffe deg, men det kommer faktisk 16 November. Kilde Men men, en dag lenger er da ingenting I forhold til det så er jo GTA IV utsatt med et halvår. + - Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Satan! Samma dag som Crysis :/ Trur jeg venter med AC til juletider jeg, så har jeg noe å kose meg med i juleferien Håper bare spillet varer ut til nyttår Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 samme dato som crysis og mario galaxy og arbeidshelg ;{ Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Da er det godt man bare har bestilt AC Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Da er det godt man bare har bestilt AC Jeg støtter den. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Men svarte.. 16. november skal jo jusstudentene ha julebord. Vanskelig valg. :/ Droppe julbord for å spille vs. å sitte bakfull, fremdeles ikledd dress, på lørdags morgen forran 360-en med en bøtte spy som sin beste venn. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Men svarte.. 16. november skal jo jusstudentene ha julebord. Vanskelig valg. :/Droppe julbord for å spille vs. å sitte bakfull, fremdeles ikledd dress, på lørdags morgen forran 360-en med en bøtte spy som sin beste venn. Dropper du julebord for å spille er du syyyk Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 stor sjangs for att det kommer 16 framfor 15 ja...spill pleier ikkje og bli lansert på torsdager.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 EA gjir dem ut på torsdager Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 EA gjir dem ut på torsdager da krysser me fingrer og tær for att ubisoft tar etter EA.. Lenke til kommentar
TumTum Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 EA gjir dem ut på torsdager da krysser me fingrer og tær for att ubisoft tar etter EA.. Synest Ubisoft har som tradisjon å utsette utgivelsen rett før utgivelsen Krysser fingrer og andre ting for at det ikkje skjer no Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Synest Ubisoft har som tradisjon å utsette utgivelsen rett før utgivelsen Krysser fingrer og andre ting for at det ikkje skjer no Nå har jo spillet gått gull - sendt til masseproduksjon, og det betyr at det er 100,00% ferdig - ergo: ingen endringer som må foretas i siste liten. Så vi kan trygt regne med at spillet kommer på den dagen de har sagt det skal komme. Med mindre transportflyene/skipene som inneholder flere lass med ferdige spill, styrter/havarerer... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Nå har de hvertfall muligheten for å gi ut patcher, hvis noe skulle vise seg å ikke fungere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Synest Ubisoft har som tradisjon å utsette utgivelsen rett før utgivelsen Krysser fingrer og andre ting for at det ikkje skjer no Nå har jo spillet gått gull - sendt til masseproduksjon, og det betyr at det er 100,00% ferdig - ergo: ingen endringer som må foretas i siste liten. Så vi kan trygt regne med at spillet kommer på den dagen de har sagt det skal komme. Med mindre transportflyene/skipene som inneholder flere lass med ferdige spill, styrter/havarerer... At det er gått gull er jo sikkert, men hvilken dato er spørsmålet. Kan jo være at de får spillet 15, og tar det i salg 16. Spillbutikker har jo som regel spill inne opptil en uke eller to før de får selge det. Var jo det som skjedde med Halo3. Husker nå GTA SA kom Spurte en uke før om det hadde komt, og da sa de ja, men at de ikke fikke selge det før en viss dato. Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Null stress for oss som heller har valgt å vente på postmannen, for å si det sånn Jeg bestilte mitt eksemplar fra Zailor.no, og i en mail fra dem sier de at de sender ut spillet 2-7 dager før release slik at mottakerne vil få spillet sitt på/før releasedato. Bare synd at jeg bor i et leilighetskompleks, der postluka er ganske så liten... Får håpe at esken passer inn der Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Null stress for oss som heller har valgt å vente på postmannen, for å si det sånn Jeg bestilte mitt eksemplar fra Zailor.no, og i en mail fra dem sier de at de sender ut spillet 2-7 dager før release slik at mottakerne vil få spillet sitt på/før releasedato. Bare synd at jeg bor i et leilighetskompleks, der postluka er ganske så liten... Får håpe at esken passer inn der Som regel så får posten den noen dager før release. Med pakken så står det et skriv at de skal leveres ut til DEN datoen. Har jobbet som postmann før, og husker når den nye Harry potter boken skulle komme, da fikk vi den på posten noen dager før vi leverte den. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Preview of AC by Empire Ironically, though, the game’s friendly controls are also its biggest shortcoming; killing your target normally instigates a chase sequence where you freerun across the rooftops and make fearsome leaps of faith to dodge your pursuers. But as there’s no jump button and your hero will perform most acrobatic moves automatically - Legend Of Zelda-style - the controls strip the game of the visceral thrill of making moves at precisely the right moment like you did in the developer’s earlier Prince Of Persia: The Sands Of Time, making AC’s most exciting moments feel flat and as if they’re being played by someone else. ja det står review i artikkelen men eg syntes ikkje dette var meir enn eit preview.. Endret 29. oktober 2007 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) ja det står review i artikkelen men eg syntes ikkje dette var meir enn eit preview.. Aiight, du har vel rett, var litt skralt det der ja... Endret 30. oktober 2007 av vegavnil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Null stress for oss som heller har valgt å vente på postmannen, for å si det sånn Jeg bestilte mitt eksemplar fra Zailor.no, og i en mail fra dem sier de at de sender ut spillet 2-7 dager før release slik at mottakerne vil få spillet sitt på/før releasedato. Bare synd at jeg bor i et leilighetskompleks, der postluka er ganske så liten... Får håpe at esken passer inn der Skulle gjerne gjort dette, men føler jeg må støtte spillbutikken her Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Gleder meg sånn til den 15 nov. Får inn penger og da bestilles det PS3 med Assassin's Creed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå