Selvin Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 AI som fungerer bedre på PS3, enn Xbox360!? Any truth in that.. ? Håper det er tilfelle! vel..dev teamet til AC har vel uttalt det motsatte... Kilde? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 AI som fungerer bedre på PS3, enn Xbox360!? Any truth in that.. ? Håper det er tilfelle! vel..dev teamet til AC har vel uttalt det motsatte... Kilde? det er så uendelig lenge siden...dei som har fulgt dette spillet siden starten kan sikkert backe det opp..men ubisoft gjekk seinare ut og sa att AI ville vere lik på begge versjoner...men det hadde dei vel sagt uansett...greia er vel att x360 kjører AI bedre pga meir cache til cpu enn ps3 og maskin arkitektur... Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) AI som fungerer bedre på PS3, enn Xbox360!? Any truth in that.. ? Håper det er tilfelle! vel..dev teamet til AC har vel uttalt det motsatte... Kilde? det er så uendelig lenge siden...dei som har fulgt dette spillet siden starten kan sikkert backe det opp..men ubisoft gjekk seinare ut og sa att AI ville vere lik på begge versjoner...men det hadde dei vel sagt uansett...greia er vel att x360 kjører AI bedre pga meir cache til cpu enn ps3 og maskin arkitektur... Tiden vil vise. De har sagt at begge versjonene er klin like, noe jeg inderlig håper Endret 28. oktober 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Det er stoooort ass.. Gleder meg Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 ja det håper eg og...ps3 trenger enn sånn tittel i høst.. ubisoft har vel sagt att differansen mellom spilla ville vere 5%...det var målet deira...kva det betyr det ana eg ikkje.. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg gleder meg ivertfall utrolig! Men kommer spillet til å være fritt, litt sandbox på en måte? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg gleder meg ivertfall utrolig! Men kommer spillet til å være fritt, litt sandbox på en måte? ikkje berre "litt" sandbox.. du kan reise fritt mellom alle 3 byane etterkvart som du åpna meir og meir område...byane er ikkje tilgjengelige med ein gong.. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg gleder meg ivertfall utrolig! Men kommer spillet til å være fritt, litt sandbox på en måte? ikkje berre "litt" sandbox.. du kan reise fritt mellom alle 3 byane etterkvart som du åpna meir og meir område...byane er ikkje tilgjengelige med ein gong.. Å fy søren, det kommer til å bli herlig! Glad for at jeg forhåndsbestilte dette i stedet for COD4, tror nok dette er litt mer min type spill... Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Dette blir herlig! Du kan ikke gå av hesten når du drar fra by til by da Det er det eneste som er litt drit i spillet! PS: Jeg har oppgradert første innlegg med noen bilder som er skjult her nederst.. Endret 28. oktober 2007 av Henrymeen21 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Dette blir herlig! Du kan ikke gå av hesten når du drar fra by til by da Det er det eneste som er litt drit i spillet! Det gjør meg ingenting, så lenge vi kan springe rundt i byen å kose oss er det nok for min del! :!: Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Vet, det gjør ikke noe.. Trur ikke Altar bruker den samme hesten, har sett på bilder, noen ganger er den svart noen ganger er den hvit Trudde han hadde en hest som het noe greier jeg! Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Er det ikke mulig å gå av hesten når du ikke er i byene? edit; På 01.33 i Denne videoen hopper han av hesten når han ikke er i byen, men da begynner han å klarte. Og da er det vel logisk at det går an å hoppe ned å lande på bakken, hvis ikke er det teit... Endret 28. oktober 2007 av Remains Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Glede meg som ein liten unge til dette spelet! men har høyrt litt om at det kanskje vart utsatt? noken som har dato på korti det blir utgitt i norge? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Det der er en av "Byene"! Det 2 byer som ser ut som ekte byer, men så er det den siste som bare er ute i skogen! Det er den byen du kan bruke hest i og er den minste byen ser den vel ut som Edit: har ikke sett videoen, internett er så treigt det går! men må vel være fra den byen siden det ikke skal gå ann å gå av hesten! Spillet skal komme 15november, var snakk om 9november tidliger, men den var ikke satt Endret 28. oktober 2007 av Henrymeen21 Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Eg sitter å lurer på to ting. Er det mulig å drepe sivile folk i gatene? Kan man slå fritt rundt seg, uten at det må være en person framfor deg? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Det som bekymrer meg mest er hvor skriptet spillet kommer til å bli. Altså hvor "fritt" kampsystemet er, f.eks. Om man kun får mulighet til å gjøre et lite utvalg ting på et område. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Det som bekymrer meg mest er hvor skriptet spillet kommer til å bli.Altså hvor "fritt" kampsystemet er, f.eks. Om man kun får mulighet til å gjøre et lite utvalg ting på et område. Tiden vil vise Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Spillet skal komme 15november, var snakk om 9november tidliger, men den var ikke satt Kjøper du det fra Videogamesplus.ca får du det for 400kr og release er 13.nov. Må regne med 4 dager fra spillet blir sendt, så du får det ca på samme dagen som om du ville kjøpt det på Absoluttspill. Men så sparer du jo 200kr. Endret 28. oktober 2007 av Toska92 Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Følger Henrymeen21's eksempel, og legger ut fete AC-bilder fra 3DJuegos. Ett av mine favoritt AC-bilder: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 28. oktober 2007 av Toska92 Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Det der er en av "Byene"! Det 2 byer som ser ut som ekte byer, men så er det den siste som bare er ute i skogen! Det er den byen du kan bruke hest i og er den minste byen ser den vel ut somEdit: har ikke sett videoen, internett er så treigt det går! men må vel være fra den byen siden det ikke skal gå ann å gå av hesten! Spillet skal komme 15november, var snakk om 9november tidliger, men den var ikke satt det er 3 store byer pluss skogen rundt....Acre. Damascus og Jerusalem... eg tror da du kan gå av hesten i landsbygda rundt...har ikkje høyrt noko anna...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå