Gå til innhold

Assassin's Creed informasjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AI som fungerer bedre på PS3, enn Xbox360!? :ermm:

Any truth in that.. ?

Håper det er tilfelle! :D

vel..dev teamet til AC har vel uttalt det motsatte...

Kilde?

det er så uendelig lenge siden...dei som har fulgt dette spillet siden starten kan sikkert backe det opp..men ubisoft gjekk seinare ut og sa att AI ville vere lik på begge versjoner...men det hadde dei vel sagt uansett...greia er vel att x360 kjører AI bedre pga meir cache til cpu enn ps3 og maskin arkitektur...

Lenke til kommentar
AI som fungerer bedre på PS3, enn Xbox360!? :ermm:

Any truth in that.. ?

Håper det er tilfelle! :D

vel..dev teamet til AC har vel uttalt det motsatte...

Kilde?

det er så uendelig lenge siden...dei som har fulgt dette spillet siden starten kan sikkert backe det opp..men ubisoft gjekk seinare ut og sa att AI ville vere lik på begge versjoner...men det hadde dei vel sagt uansett...greia er vel att x360 kjører AI bedre pga meir cache til cpu enn ps3 og maskin arkitektur...

Tiden vil vise. De har sagt at begge versjonene er klin like, noe jeg inderlig håper :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Jeg gleder meg ivertfall utrolig! Men kommer spillet til å være fritt, litt sandbox på en måte?

ikkje berre "litt" sandbox..;)

du kan reise fritt mellom alle 3 byane etterkvart som du åpna meir og meir område...byane er ikkje tilgjengelige med ein gong..

Å fy søren, det kommer til å bli herlig! :D Glad for at jeg forhåndsbestilte dette i stedet for COD4, tror nok dette er litt mer min type spill...

Lenke til kommentar

Dette blir herlig! :grin: Du kan ikke gå av hesten når du drar fra by til by da :( Det er det eneste som er litt drit i spillet!

PS: Jeg har oppgradert første innlegg med noen bilder som er skjult her nederst..

Endret av Henrymeen21
Lenke til kommentar

Er det ikke mulig å gå av hesten når du ikke er i byene? :(

edit; På 01.33 i Denne videoen hopper han av hesten når han ikke er i byen, men da begynner han å klarte. Og da er det vel logisk at det går an å hoppe ned å lande på bakken, hvis ikke er det teit...

Endret av Remains
Lenke til kommentar

Det der er en av "Byene"! Det 2 byer som ser ut som ekte byer, men så er det den siste som bare er ute i skogen! Det er den byen du kan bruke hest i og er den minste byen ser den vel ut som

Edit: har ikke sett videoen, internett er så treigt det går! men må vel være fra den byen siden det ikke skal gå ann å gå av hesten!

Spillet skal komme 15november, var snakk om 9november tidliger, men den var ikke satt

Endret av Henrymeen21
Lenke til kommentar
Spillet skal komme 15november, var snakk om 9november tidliger, men den var ikke satt

Kjøper du det fra Videogamesplus.ca får du det for 400kr og release er 13.nov.

Må regne med 4 dager fra spillet blir sendt, så du får det ca på samme dagen som om du ville kjøpt det på Absoluttspill.

Men så sparer du jo 200kr.

Endret av Toska92
Lenke til kommentar
Det der er en av "Byene"! Det 2 byer som ser ut som ekte byer, men så er det den siste som bare er ute i skogen! Det er den byen du kan bruke hest i og er den minste byen ser den vel ut som

Edit: har ikke sett videoen, internett er så treigt det går! men må vel være fra den byen siden det ikke skal gå ann å gå av hesten!

det er 3 store byer pluss skogen rundt....Acre. Damascus og Jerusalem...;)

eg tror da du kan gå av hesten i landsbygda rundt...har ikkje høyrt noko anna...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...