tOmma- Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Ah,kjente en liten klump i halsen nå...Godt å høre! Som du sikkert har oversett, quotet jeg en kommentar fra den artikkelen, der en fyr har forklart at hele artikkelen er BS. Den som skrev den har misforstått hele greia, den idioten. Og som Vrengtpolvott sier, så har AC gått gull - dermed er det bare litt over to uker til spillet havner i postkassene våre/i butikkhyllene:) Bare å glede seg! Noen som har bestilt fra Zailor.no, btw? Endret 25. oktober 2007 av tOmma- Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Er noen par småting som irriterer litt i den filmen der, som jeg håper noen blir fiksa før spillet. Men, kanskje det er bare jeg som irriterer meg over de F.eks at folk gjentar dialoger litt for ofte, han rope vel "Keep him away from me" tre ganger, helt likt, på rad. Samme med han som var skada, og trengte hjelp. Ellers syns jeg høystakene burde sprute litt mer høy når han lander Og, jeg håper, håper, håper, at slossesystemet blir MYE bedre, inkludert blodet. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Nå er det bare tre uker igjen til du kan vise frem snikmorderinstinktet ditt. Ubisoft kan nå melde om at de har gjort seg ferdig med Assassin's Creed, og at snikespillet vil finne veien til butikkene torsdag 15. november. Denne datoen gjelder for versjonene på PS3 og Xbox 360. – Vi har jobbet veldig hardt i nesten fire år for å gjøre dette spillet til en realitet, sier spillets produsent, Jade Raymond, i en pressemelding. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg var på elektrofilmessen i dag og fikk se på noen spille spillet =) Det var råtøft måten man slåss på. Glimrende! Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) - The main character's name is Altaïr, he uses a switchblade hidden in his hand. Apparently this game follows his story as the most legendary assassin in 1191 AD, during the Third Crusade. - This game is being developed by the same team that developed Prince of Persia: The Sands of Time. - Although it's by the same team, it has nothing to do with Prince of Persia: The Sands of Time. It's a completely different game. - This game has been in development since Prince of Persia: The Sands of Time was finished. Which means it's been in development for 4 years now. - This game was previously known as 'Project Assassins' - This game has been confirmed for the Xbox 360 and PC. This means it will be available on the PlayStation 3, Xbox 360 and PC. No word yet if there will be a Nintendo Wii version. Source: Official Ubisoft Press Release and IGN (PC article #1 and PC article #2). - This is the first game in a franchise of similar games. Jade Raymond has stated that this game will be part of a trilogy and one of both of the next games will have a futuristic setting. - The Release Date is unknown. At this stage, we only know that it will be released in the third or fourth Quarter of 2007. - The developers seem to be going for a 'real world feel', with movement being the main focus (in a crowded city, your character can run bumping into people, automatically pushing people out of the way, stumbling when someone pushes back.) according to the first impressions from the presentation at GDC. - At this stage, the game uses five buttons and the left control stick. Presuming for Xbox 360, the R trigger accelerates your movement, X is jump, Y is view mode, A is attack, and B is not known. On another console (presuming PS3), the triangle is used to control the head, the square controls the hands with a weapon, the circle controls the hand without a weapon, and the X is the control for the feet. R2 changes the intensity with which you do an action. - Where the story is concerned, the game begins with the initiation. You're a novice. And as part of the initiation, your finger is cut off, to give you the switchblade. - There is no online play. However, there is downloadable content. - Not every mission ends in murder. You may be required to steal money and give it to the poor, the developers also wanted to go for a 'Robin Hood' feel to the game. - You have to build a reputation with the crowd around you. Each person in the crowd that surrounds you has individual Artificial Intelligence, something not possible without the power of the PlayStation 3. - Jumping is automatic. Real skill comes in manoeuvring Altair through streets and over rooftops without getting caught or knocked over. - The Health System is realistic. There is no health bar. You can take more damage easier, so one fatal blow by the enemies sword is just that - fatal. Luckily, an intelligent blocking system helps you out here. - There is a bit of a science fiction element to the game. According to a demo level played on the Xbox 360, when Altair is fatally hit, the screen goes blank, and the words ‘computer offline’ are seen on the screen. Other things that can be seen in the screen are: ‘memories /01’, ‘hard drive’, ‘options’, ‘animus’ (Latin for soul/life/spirit), “access your genetic memory” and ‘shut down’. Also, in the Developer Diary, a silhouette of Jade Raymond is shown against a very 'chemistry-ish' background (refer below, the image contrast has been modified as to get a more detailed look). Images courtesy of Wikipedia. - The idea of Assassin's Creed came about when the Prince of Persia Team was thinking about the Next Generation Prince of Persia. In the early phases the team decided that it would be better to it to become a separate game instead of making a next gen Prince of Persia game, thus the Assassin's franchise was born. - The game is about the people that suffer during the war instead of religious factor as it is being set during the crusades. - Altair is fairly known soldier, but not too well known as a celebrity would be and he is good, but not the best out there. - The cities in Assassin's Creed are based on actual historical texts and drawings from the 3rd Crusade. - Apparently, Altair has a wife. - There are three cities to be played in: Acre, Damascus and Jerusalem. - From what we can see in the gameplay footage, Altair will have 4 weapons. A sword, a crossbow, throwing daggers and his 'switchblade' which is hidden under his sleeve. - The soundtrack will be composed by Jesper Kyd. NZGamer: On the internet there have been huge dramas over a comment during an interview you made regarding technical issues on the 360 and PS3. Want to clear that up for us? Patrice: (Laughs) Well, I wasn't supposed to answer that question the first time. Basically my role isn't the technical side of the game but I was asked what were the biggest challenges we faced... Maybe, also, it was my English as I'm not very good with my tenses. I mean, the game is almost gold, so it'll be on DVD on the 360, everything which needed to be figured out for the PS3. We didn't cut anything, it's all there. Another thing, when I did that interview, it was in September, there was an embargo, and they couldn't print it for another three weeks. So the “problems” were being reported when it wasn't the case. The game will be out on time, on both platforms, and everything is fine. There really is no issue! Endret 27. oktober 2007 av Henrymeen21 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 - Each person in the crowd that surrounds you has individual Artificial Intelligence, something not possible without the power of the PlayStation 3. - Jumping is automatic Stusset litt på den første der, og det med hoppingen gruer jeg meg litt til å teste. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Når det gjelder hoppingen så er det en ting som jeg har på følelsen mange glemmer / ikke har tenkt på; Slik er det jo i alle de nyeste Zelda -spillene også -der hopper man ikke selv! Og jeg har enda tilgode å høre noen klage over det der.. Med andre ord; Tror det går steike bra, jeg! Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Trur det er best at det er automatisk hopping! tenkt da, du kunne kanskje blitt litt rart.. du skal hoppe over til neste tak, så glemmer du å hoppe så løper du bare rett ut, du må jo hoppe akkkurat på kantent! Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Trur det er best at det er automatisk hopping! tenkt da, du kunne kanskje blitt litt rart.. du skal hoppe over til neste tak, så glemmer du å hoppe så løper du bare rett ut, du må jo hoppe akkkurat på kantent! Ja, vil tro det hadde blitt mange kraftige tryninger å fall ned fra tak før man kom seg unna vaktene. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 noen som har testa det på electromessa? så noen spille det på ps3 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Trur det er best at det er automatisk hopping! tenkt da, du kunne kanskje blitt litt rart.. du skal hoppe over til neste tak, så glemmer du å hoppe så løper du bare rett ut, du må jo hoppe akkkurat på kantent! Hadde jo vært litt mer utfordrende da, hadde jo gått ann å finne en lett måte å gjøre det på sjøl. Men det går kanskej glattere og ser bedre ut om det er automatisk. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Får bare håpe det blir mer som Zelda, og ikke som Stranglehold, for den "hoppinga" var rett og slett sykelig irriterende.. Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hmm, tror dere Assassin's Creed blir sonefritt? Til 360, altså. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Hmm, tror dere Assassin's Creed blir sonefritt? Til 360, altså. Så og si alle Ubisoft-spill er vel det, og Play-asia har sagt at det blir det. Pazleet: Ingen vet om Mass Effect blir regionfritt enda, men en del av Microsoft sine spill har vært det så langt. Endret 27. oktober 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Så deilig! Off topic, men noen anelse om Mass Effect også kan være det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 - Each person in the crowd that surrounds you has individual Artificial Intelligence, something not possible without the power of the PlayStation 3. - Jumping is automatic Stusset litt på den første der, og det med hoppingen gruer jeg meg litt til å teste. Gla jeg har PS3 nå Vurderer og selge XboX'n. har ikke spill til noen av dem. Dvs. skate har jeg. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Fy søren, spillet ser bare helt fantastisk ut! Håper jeg får det på releasedagen fra AbsoluttSpill.no Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 AI som fungerer bedre på PS3, enn Xbox360!? Any truth in that.. ? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 AI som fungerer bedre på PS3, enn Xbox360!? Any truth in that.. ? Håper det er tilfelle! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 AI som fungerer bedre på PS3, enn Xbox360!? Any truth in that.. ? Håper det er tilfelle! vel..dev teamet til AC har vel uttalt det motsatte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå