Skogslik Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Etter Gamespot sin info kommet det i November. det kommer 15 november til x360/ps3 og i januar til pc... Stemmer Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ahh, i mine innlegg jeg må ha Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Var innom Xbox360Achievements.net for å sjekke guiden til et par achievements til R6: Vegas, og fikk øye på dette: Assassin's Creed-achievements. Legger linken i spoilertag, av hensyn til dem som ikke vil få opplevelsen ødelagt. Jeg, på min side, fikk tak i tegneseriene og vet nå hva som foregår i begynnelsen av AC :/ http://www.xbox360achievements.org/achieve....php?gameID=277 Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Ja, Ubisoft lanserte en eller to tegneserie[r] som handler om Assassin's Creed - som avslører begynnelsen av spillet - og jeg har lest den ene (hvis det er to av dem). De har ikke kommet ut i Norge ennå, tror jeg, så da er det vel på sin plass å forklare at jeg "leste" den ved å se på scans som en random dude hadde fiksa. Edit: Lette opp linken, og har lagt den i spoilertag. http://www.gamesinfobase.com/source.php?t=...ed&id=84036 Er du HELT sikker på at du vil dette? Endret 25. oktober 2007 av tOmma- Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 eurogamer har teste AC.. Eurogamer preview AC Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 eurogamer har teste AC.. Eurogamer preview AC Dette stemmer jo godt med hva andre spillsider/magasiner har skrevet om Assassin's Creed, og det lover godt Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 http://www.360-gamer.com/news.asp?id=1640 Rykter om at det blir utsatt Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 http://www.360-gamer.com/news.asp?id=1640 Rykter om at det blir utsatt Ifølge denne kommentaren er det visst en misforståelse: You have got it all wrong, and caused a panic at N4G in the process. Assassin's Creed, Haze and the rabbit game are all due for release in FISCAL Q3 07/08, which is October through December 2007 in Calendar months. They haven't announced in the results the titles they have pushed back to FISCAL 08/09, which starts in April next year. Just read the text from the actual release below: Third-quarter 2007-08 sales has a high-quality line-up for the third quarter, including the following • The new highly-anticipated brands, Assassin's Creed™ and Haze™. They then go on to say that only three new titles will be launched in FISCAL 07/08, which means these AC, Haze and the rabbit thing will be the only new titles launched by Ubi between now and April 1st. OK? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Assassin's Creed gone gold. Wohoo! Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Gledelige nyheter! Og da kan vi konkludere med at 360-gamer.coms artikkel bare er ren BS Edit 1 + 2: Bokstaver.. Endret 25. oktober 2007 av tOmma- Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 *snip* Aaah, takk. Jeg får prøve å skaffe tegneserien, jeg får lese den etter jeg har klart spillet. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Man ikke ha vista for assasins creed nei? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Se filmen hos Youtube Glede meg, glede meg, glede meg, glede meg, glede meg, glede meg Endret 25. oktober 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 La merke til en litt bug i videoen- Når han blir omringet og begynner å sloss, så kaster han en av fiendene i noe planker. Fienden flyger vel litt høyt opp, men bortsett fra det var det en strålende video og jeg gleder meg enda mer. Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Haha. "He is going too hurt himself,mark my words". Atmosfæren er jo helt herlig,byen virker så levende. Har forhåndsbestilt,håper jeg får på utgivelsesdatoen!! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Dette ser jo bare bedre og bedre ut! Nå gleder jeg meg virkelig sykt mye til spillet kommer! Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Men nå kommer det frem i en annen post i forumet at Ubisoft skal utsette 4 storspill, det er riktignok spekulasjoner at AC er en av dem,men læll... Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Det har allerede blitt avkreftet i denne, og andre tråder. AC er gått gull og blir ikke utsatt Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Ah,kjente en liten klump i halsen nå...Godt å høre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå