Mountain Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Enig med Vrengtpolvott Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Enig, gjør jo ting selv i for eksempel Splinter Cell, så ser ikke helt hvorfor de ikke har det sånn her.. Men tror det blir fett uansett jeg også! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Litt kleint visst det er slik at du bare holder inne en knapp. Syntes de kunne gjort litt slik som de gjorde i Shadow of the Colussus... Lenke til kommentar
jak-bim Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Du, bare lurte på en ting. Vil Assassin's Creed få rumble på PS3 med den nye DualShock? Det burde vel egentlig gå bra, siden X360 kontrollen har rumble fra før, og da burde det ikke være så altfor vanskelig å konvertere det inn på AC for PS3 også EDIT: Når jeg kikker meg litt om på nettet ser jeg på Play ei liste over alle spill som blir kompatible med PS3 DualShock 3. Og der finner jeg AC blant annet. Endret 15. oktober 2007 av jak-bim Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 AC får rumble med en oppdatering når dual shock 3 kommer.. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Litt kleint visst det er slik at du bare holder inne en knapp. Syntes de kunne gjort litt slik som de gjorde i Shadow of the Colussus...Der har du faktisk et poeng, og det ville jo ha funket veldig bra ville jeg tro. Hvis man tenker seg om ville det jo passet veldig bra inn særlig når han kaster seg fra side til side på vegger. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 gamepro har forhåndsanmeldt AC.. Review by Gamepro Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Preview ihvertfall Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Denne uken får jeg PS3 i hus og da skal Assassin's Creed forhåndsbestilles Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Noen som har hørt noe om PC versjonen? Når den kommer, og om der blir noen forskjell. Men tror jeg blir kjøpen meg en XBox 360... Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Tror PC versjonen skal komme i 2008. Er bare å sjekke ut gamespot f.eks for dato. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) nytt intervju med Patrice desilets, creative producer av AC..ikkje lenge til nå folkens.. Intervju med Patrice Desilets og enda en..Animation Endret 17. oktober 2007 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) intervju med patrice desilets.. her forklarer han korleis dei kom på assassins creed, kvifor dei valgte freerunning metoden der altair gjør hoppinga og sånt sjølv istaden for att du må trykke på masse knapper.. nytt intervju eg likte denne setningen spesielt.. And the costumes. For the characters, what they wear is more important than what they look like. They're all humans. I cannot do a character that is like eight feet tall. It's not possible, because it just doesn't exist. There's no giant crab. Endret 18. oktober 2007 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Det ser nok bedre ut når du ikke hopper sjøl.. du må være ferdig rask og sånt vøttu. så hadde kanskje blit sånn at du hoppa så rett inn i en vegg så rett ned..hahah.. nei da, vet ikke jeg ;D Det må vel ha vært noe som har gjort så de har gjort det sånn Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Hehe.. Funnet noe kult http://assassinscreed.uk.ubi.com/experience/ Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hehe.. Funnet noe kult http://assassinscreed.uk.ubi.com/experience/ Fett.. Fy fader jeg gleder meg til dette nå altså! Bare synd det kommer ganske likt med CoD4. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hei. Giddet ikke lese gjennom hele førstepost, er trett så skal sove. Så når kommer Assasins Creed ut til pc? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Etter Gamespot sin info kommet det i November. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Etter Gamespot sin info kommet det i November. det kommer 15 november til x360/ps3 og i januar til pc... Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Tenkte det var noe rart. Har sev hørt at det skal komme i 2008, men gamespot sa november, men men. Endret 21. oktober 2007 av Luchy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå