Gå til innhold

Assassin's Creed informasjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du, bare lurte på en ting. :hmm:

 

Vil Assassin's Creed få rumble på PS3 med den nye DualShock? Det burde vel egentlig gå bra, siden X360 kontrollen har rumble fra før, og da burde det ikke være så altfor vanskelig å konvertere det inn på AC for PS3 også :ohmy:

 

EDIT: Når jeg kikker meg litt om på nettet ser jeg på Play ei liste over alle spill som blir kompatible med PS3 DualShock 3. Og der finner jeg AC blant annet.

Endret av jak-bim
Lenke til kommentar
Litt kleint visst det er slik at du bare holder inne en knapp. Syntes de kunne gjort litt slik som de gjorde i Shadow of the Colussus...
Der har du faktisk et poeng, og det ville jo ha funket veldig bra ville jeg tro. Hvis man tenker seg om ville det jo passet veldig bra inn særlig når han kaster seg fra side til side på vegger.
Lenke til kommentar

intervju med patrice desilets..

 

her forklarer han korleis dei kom på assassins creed, kvifor dei valgte freerunning metoden der altair gjør

hoppinga og sånt sjølv istaden for att du må trykke på masse knapper..

 

nytt intervju

 

eg likte denne setningen spesielt..:D

 

And the costumes. For the characters, what they wear is more important than what they look like. They're all humans. I cannot do a character that is like eight feet tall. It's not possible, because it just doesn't exist. There's no giant crab.
Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...