Gå til innhold

Assassin's Creed informasjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Kanskje litt dumt spørsmål men... Tror dere det kommer til å bli forskjellig grafikk og fysikk fra 360 til PS3? Har begge men vet ikke hvilke av dem jeg skal kjøpe AC til! :hmm:

9654517[/snapback]

Tror det er ganske likt, PS3 har kanskje en smule bedre flyt i det. PS3 har jo plass til 25 gig (Blu-ray), så er godt mulig at de legger inn f.eks bedre lydfiler osv. Kanskje større render på bildene osv.

Ville gått for PS3 når det gjelder AC :)

Lenke til kommentar
Dette har vært oppe til diskusjon ørten ganger før, hadde du søkt hadde du funnet.  Utviklerne har lovet at det ikke skal være noe forskjell fra de to versjonene, ergo er det bare tull å drive med noe synsing, som ingen kan feste til kilder.

9655340[/snapback]

støtter den helt og holdent..eg trur ikkje vi får noen merkbare forsjeller mellom x360 og ps3 versjonen..einaste att ps3 versjonen kansje blir forsinka ein 3-4 veker..;) neida..liten spøk men eg har forsatt min tvil over att ps3 versjonen ligger an til lansering i november..

Lenke til kommentar
Du hopper ikke selv, men styrer Altair ditt du vil og spillmotoren tar seg av resten.

Fortsatt litt skeptisk til det der.. håper ikke det blir et irritasjonsmoment som feks at han ikke hopper når man ønsker det :hrm: Menmen, vi får nå se når det kommer ut :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Det var visst en av tingene som gjorde spillet ganske dårlig ifølge noen som testet det. (VG?)

Du holde bare inn den ene triggeren så springer han over hustak og oppover vegger... Ikke særlig spennende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

I skate så styrer du jo brettet selv. :p

Men du har vel rett ja, er nesten den eneste løsningen. Men høres jo nesten litt for lett ut. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...