Vrengtpolvott Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Kan nok ikke komme seg inn i alle hus, det hadde vært alt for krevende å lagd, men skal ikke se bort fra at man kan komme seg inn i noen hus. Lenke til kommentar
anders! Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Kanskje litt dumt spørsmål men... Tror dere det kommer til å bli forskjellig grafikk og fysikk fra 360 til PS3? Har begge men vet ikke hvilke av dem jeg skal kjøpe AC til! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Kanskje litt dumt spørsmål men... Tror dere det kommer til å bli forskjellig grafikk og fysikk fra 360 til PS3? Har begge men vet ikke hvilke av dem jeg skal kjøpe AC til! 9654517[/snapback] Tror det er ganske likt, PS3 har kanskje en smule bedre flyt i det. PS3 har jo plass til 25 gig (Blu-ray), så er godt mulig at de legger inn f.eks bedre lydfiler osv. Kanskje større render på bildene osv. Ville gått for PS3 når det gjelder AC Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Dette har vært oppe til diskusjon ørten ganger før, hadde du søkt hadde du funnet. Utviklerne har lovet at det ikke skal være noe forskjell fra de to versjonene, ergo er det bare tull å drive med noe synsing, som ingen kan feste til kilder. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Dette har vært oppe til diskusjon ørten ganger før, hadde du søkt hadde du funnet. Utviklerne har lovet at det ikke skal være noe forskjell fra de to versjonene, ergo er det bare tull å drive med noe synsing, som ingen kan feste til kilder. 9655340[/snapback] støtter den helt og holdent..eg trur ikkje vi får noen merkbare forsjeller mellom x360 og ps3 versjonen..einaste att ps3 versjonen kansje blir forsinka ein 3-4 veker.. neida..liten spøk men eg har forsatt min tvil over att ps3 versjonen ligger an til lansering i november.. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 nytt intervju med creative director patrice desilets.... frå IGN.. KILDE Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Nå har jeg funnet at det ska komme to limited edtion av spillet. http://www.catchgamer.no/?module=news&...amp;newsId=5954 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Spillmagasinet tester Assasin Creed Skal skaffe meg dette ja Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 DIGG! Gleder meg bare mer og mer.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Synes dette høres meget positivt ut! Spesielt det at de nevner at kampsystemet funker bra.. Lenke til kommentar
garnok Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Dette blir årets spill for meg, delt med Guitarhero3 glede seg! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 http://www.xbox360fanboy.com/2007/10/12/vi...ed-gameplay-wow 8 min med gameplay. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Oppdatert: Første side -Spillmagasinet -Noen nye bilder med tekst -Spillet kommer også til DS? Nintendo DS: February 2008 Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 ny gameplay video av AC.. han dreper en vakt, og prøver og stikke av...for så og begynne og klatre opp fasaden på en katedral. i denne videoen kan ein sjå den sjuuke draw distancen i dette spillet.. Ny Gameplay video Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Du hopper ikke selv, men styrer Altair ditt du vil og spillmotoren tar seg av resten. Fortsatt litt skeptisk til det der.. håper ikke det blir et irritasjonsmoment som feks at han ikke hopper når man ønsker det Menmen, vi får nå se når det kommer ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det var visst en av tingene som gjorde spillet ganske dårlig ifølge noen som testet det. (VG?) Du holde bare inn den ene triggeren så springer han over hustak og oppover vegger... Ikke særlig spennende. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Nei, det har du kanskje rett i, men hvordan skulle de ellers ha løst det? Ikke vet jeg, men det eneste jeg tror at det ville blitt veldig komplisert. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 De kunne vel ha gjort det som alle andre utviklere har gjort før dem, la spilleren hoppe selv, og la spillefiguren ta tak i kanten selv. Vanskeligere er det ikke. Personlig tror jeg det blir dritkult spill uansett om man ikke får hoppe selv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 I skate så styrer du jo brettet selv. Men du har vel rett ja, er nesten den eneste løsningen. Men høres jo nesten litt for lett ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå