Gå til innhold

Assassin's Creed informasjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ahh, synes det var en positiv sniktitt fra gamer.no! Både tror og håper Ubisoft vil fikse dette med frihet når man skal løpe rundt, jeg vil også gjøre som jeg vil, jeg vil hoppe og klatre selv, ikke holde inne stikka og se på at Altair gjør alt sjøl, det kan bli drit kjedelig i lengden..

9630376[/snapback]

 

Enig :) Men det negative med sånne sniktitter er at man bare vil ha det spillet fortere enn svint! Og så er det ikke mulig... :(

Lenke til kommentar
7. There’s a Mysterious Sci-Fi Subplot: And mysterious sci-fi subplots make everything better. Just imagine how good that movie Terminator 3 would have been if Arnie had played a KILLER ROBOT FROM THE FUTURE?! Wait… he did play a killer robot from the future in that movie? Hmm… well anyway, there’s a lot of evidence that suggests that Assassin’s Creed is some kind of virtual reality training for a modern day hitman, or it involves time travel, or takes place in some kind of Donnie Darko-esque parallel dimension. Whatever it is, the development team has confirmed that the mystery will be revealed to the player within the first ten minutes of the game.

 

Neeeeei! :( Hvorfor kan de ikke bare lage et spill som kun utspiller seg i den tiden, hvorfor må de alltid dra frem sci-fi :(

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
10. It’s Here to Stay: Ubisoft has confirmed that Assassin’s Creed will be the first game in a trilogy, with at least one of the two follow-up games taking place in the future. With the epic Halo trilogy coming to a close this month, it looks like Assassin’s Creed is set to kick off another blockbuster saga this November.

 

Det var litt digg å høre.. Får håpe det blir en bra trilogi da! :thumbup:

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

*sikle sikle*

Jeg har ikke noe imot at de setter det inn i et fremtidsperspektiv. Det skal jo være realistisk.

Slik jeg ser det, så kan det faktisk være deg, og ikke bare en historisk person, men deg som går inn i en simulator (i fremtiden selvfølgelig.). Det kan faktisk gjøre det mer spennende og personlig.

 

Men så kan det jo også ta en retning slik som red alert tok, da Einstein dro tilbake i tid og drepte Hitler. Kanskje du er en hitman fra fremtiden som skal endre fortiden? Håper egentlig ikke, for da blir det ikke like realistisk.

 

Men det kan jo hende at det er fordi han dro tilbake i tiden at historien er slik den er nå... Er jo mulig det også. Håper ikke det skuffer bare..

Blir nok en del spilling når jeg skal i militæret.

Lenke til kommentar
Men jeg har 2 spørsmål:

For det første, den derre AC: Collectors Edition på Absolutt Spill

 

Og er det noen som har peiling på hvordan jeg kan sende en mail eller noe annet til Jade Raymond eller AC teamet?

9634748[/snapback]

 

Hvordan er det første et spørsmål?

 

Og hvordan du skal kontakte de vet jeg ikke. Er en bruker på Youtube som kaller seg IBJade som vistnok skal være Jade, men du bør ikke satse på at det er hun.

Lenke til kommentar
Morn du! Klarer nesten ikke å vente på AC, det er bare rett og slett et utrolig spill!

 

Men jeg har 2 spørsmål:

For det første, den derre AC: Collectors Edition på Absolutt Spill , hva inneholder den?

 

Og er det noen som har peiling på hvordan jeg kan sende en mail eller noe annet til Jade Raymond eller AC teamet?

9634748[/snapback]

 

Det var det jeg mente å si :thumbup:

Endret av jak-bim
Lenke til kommentar
Har mine tvil, ser liksom ikke helt for meg at en demo skulle bli annonsert på youtube av en mystisk bruker.  I tillegg tror jeg det ville krevd veldig mye tid å lage en demo av AC, siden alt er basert på frihet, ergo måtte en ha brukt masse tid på å lage murer, som igjen ville ødelagt mye av ideen bak spillet.

9613143[/snapback]

 

 

Nytt intervju med Jade Raymond

9636587[/snapback]

 

 

Jeg blir så provosert av de folka som poster comments på den siden... de driver å klager på at det ikke blir demo når Jade faktisk ga den beste forklaringen på hvorfor de IKKE har en... :!:

9636849[/snapback]

 

Bare elsker når jeg har rett :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...