mandela Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 noen som kan gi meg tips om hvor det selges kontantkort-telefoner (som ikke har samme pris som telefon uten sim i nettbutikk)? Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 dårlig med det du. En telefon blir ikke billigere hvis den selges m/kontantkort (det er ingenting å tjene på kontantkort). Men noen butikker har jo kampanjer innimellom m/kontant telefoner (det er som oftest eldre "dritt"telefoner da) Du må nok kjøpe tlf uten abonnement Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 (endret) dårlig med det du. En telefon blir ikke billigere hvis den selges m/kontantkort (det er ingenting å tjene på kontantkort). Men noen butikker har jo kampanjer innimellom m/kontant telefoner (det er som oftest eldre "dritt"telefoner da) 9225998[/snapback] tja, for 3 måneder siden kjøpte jeg en nokia 6070 på elkjøp for 599,-. det er liknende kampanjer jeg leter etter Endret 7. august 2007 av mandela Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Nokia 5070 m/ Netcom kontant rundt 800 kr. Motorola F3 m/ Netcom kontant rundt 400 kr. (250 kr. inkl.) Nokia 6085 m/ Telenor kontant rundt 1.000 kr. Sony Ericcson Z310i m/ Telenor kontant rundt 1.000 kr. Nokia 5300 m/ Telenor kontant rundt 1.200 kr. Priser og modeller var det jeg huska i farta. Dra innom en butikk så vil jeg tro at de har noe der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå