hibbetipop Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 `jeg lurer da på hvordan jeg skal få sletta skype profilen min. til dere moderatorer - "jeg viste ikke helt hvor jeg skulle plassere dette innlegget " Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Du endrer passordet til "fljglsglskgjslkfghjlshglj<zhw89402)/&DU" Lenke til kommentar
hibbetipop Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Du endrer passordet til "fljglsglskgjslkfghjlshglj<zhw89402)/&DU" 9225673[/snapback] seriøst? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Nei, Thor. virker å trolle litegrann. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg har ikke brukt skype så det var den eneste seriøse løsningen. Hvor personlig er en skype konto da? http://forum.skype.com/index.php?showtopic=39340 Lenke til kommentar
hibbetipop Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Jeg har ikke brukt skype så det var den eneste seriøse løsningen. Hvor personlig er en skype konto da? http://forum.skype.com/index.php?showtopic=39340 9229297[/snapback] jeg sletta alt bare ...det stod på en side at hvis du ikke brukte skype på en periode så ble brukeren sletta =) er ikke veldig personlig da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1234sdf Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 hibbetipop Skjønner ikke helt hvor du har det fra at kontoen du hadde automatisk blir slettet. Har forsøkt det samme i 2006, og kontoene er der enda. Har søkt sider opp og ned etter hvordan man kan slette. Skype selv sier: It is currently not possible to permanently delete your Skype Name. Dette sto på deres egen side: How do I delete my profile or Skype Name? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå