perrep Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 jeg har tenkt å kjøpe meg et grafikk kort til lavest mulig pris. også kom jeg over en nokså billig pris på kortet. 2100 kroner for Geforce 8800 GTS 640 mb. (pls si hvis dette er en god eller dårlig pris). men så lurte jeg på om det er trygt å kjøpe fra utenlandske nettbutikker? http://www.tigerdirect.com/applications/Se...7918&CatId=1558 det er fra denne nettbutikken jeg har tenkt å kjøpe fra. er det sikkert? Har jeg noen rettigheter hvis jeg ikke får varen? håper på snarlig svar Lenke til kommentar
Kjoygard Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Ikke for å være vanskelig, men det blir litt dyrt å få denne stoppet i tollen (25 % av prisen + postens gebyrer, medmindre du fortoller den selv). Med disse tilleggene klokker du inn på nesten samme pris som denne: https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=327407 (OBS! Sjekk prisen andre steder i Norge også) Det kan nok også være at du sliter litt med hensyn til garanti og den slags, selv om jeg ikke ville bekymret meg for selve bestillingen. Siste strøtanke, forresten; har slitt litt med å kjøpe datakomponenter fra USA tidligere, lurer på om det ikke handler litt om lisenser og den slags? Uansett, lykke til med kjøpet, kortet ser jo sinnssvakt ut! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg kjøpte nettopp Clud3D 88000GTS 64MB til 1800kr hos amentio. Lenke til kommentar
perrep Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 men... skal posten ha 25% av prisen på grafikk kortet? Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 men... skal posten ha 25% av prisen på grafikk kortet? 9225755[/snapback] Står forklart HER. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg kjøpte nettopp Clud3D 88000GTS 64MB til 1800kr hos amentio. 9225746[/snapback] Men det er selvfølgelig ikke tilgjenglig for alle til den prisen? Eller var det demovare? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Uhm, leifen var på besøk. 2800 skal det stå der. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Tråden er flyttet fra Skjermkort til Webshop- og butikkdiskusjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå