anderslien Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg har kjøpt meg en LG Prada telefon. Jeg prøvde å overføre en Simpsons film inn til til, men finner den ikke på mobilen. Formatet støttes trolig ikke. Hvilket format støtter denne mobilen, og hvordan gjør jeg om vanlige video clip filer til den formaten? Takk for svar! Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Du må vel hente ned en mediaspiller som støttes av Prada, så konvertere filmen til riktig format for så og få den avspillt. Er desverre usikker på om Prada har noe egen medieavspiller for videofiler. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Den har en videospiller inne, fordi du kan jo ta opp video med kamerat og har en egen meny for videofilmene dine. Den tar opp i 3GP format... Hvis jeg gjør om filmene til den formaten, så skal det vel gå? Hvordan gjør jeg om filmene til den formaten? Lenke til kommentar
circutfire Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hei! Prøv denne konvertereren: Apex Free 3GP Video Converter 5.77 Link: http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Vi...Converter.shtml Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå