Herren Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Jeg bruker ofte emule og andre nedlastingsprogrammer som må ha tilgang til datamaskinen min gjennom port 4662. Jeg får allikevel ikke aktivert disse portene! På port-tester så får jeg ikke tilgang via denne porten. Jeg har prøvd å deaktivere Norton Firewall 2003, men fortsatt dårlig resultat. Jeg kjører win2k. Er det noen steder i OS-et jeg må ordne? Beklager min uvitenhet :oops: Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Jeg bruker ofte emule og andre nedlastingsprogrammer som må ha tilgang til datamaskinen min gjennom port 4662. Jeg får allikevel ikke aktivert disse portene! På port-tester så får jeg ikke tilgang via denne porten. Jeg har prøvd å deaktivere Norton Firewall 2003, men fortsatt dårlig resultat. Jeg kjører win2k. Er det noen steder i OS-et jeg må ordne? Beklager min uvitenhet :oops: Litt vanskelig å si hva som kan være problemet. Men hvis du forteller oss litt mer om hva slags forbindelse du har mot Internett ( hvilken leverandør etc. ), om linja di er delt mellom flere maskiner med en ruter ( el. PC satt opp til å være sådan ). Hvis det er tilfelle må du sikkert også åpne porten i ruteren. Har du hatt noen annen type firewall-software installert før du la inn Norton Firewall 2003? Lenke til kommentar
tdipower Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 seint svar.. men dog. Norton 2003 skaper bare kødd mot edonkey... prøv emule eller norton 2002, da vil d nok funke... eller legg inn dc istede... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå