QTC Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Hva er det dere klager på, jeg har ventet på ADSL fra nextgentel i nesten 2 år Ja de lovte meg ADSL linje her i larvik i april 2001... Men det eneste de gjør hver gang er og utsette utbyggingen av linjene her Nei nextgentel.no er det største søppelfirma jeg noensinne har vært bort i , ja man det går da ikke ann og være seriøs og samtidig love adsl i nesten 2 år... ja 1 gang fikk jeg til og med beskjed om att nå kommer de og innstalerer til meg fordi de hadde bygget ut her,,, [juni 2002] Rein løgn var det :x Nei fy og fy nextgentel.no er bare sååå vanvittig userisøse... så får de en gang rotet til seg og få bygget ut her så gidder ikke jeg å ha dem, ja en plass må grensen gå på definisjonen av hva som er seriøst og hva som er humbug Hilsen "konkursen" Lenke til kommentar
johna Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 ey,, jeg skal flytte snart nå,og må bytte til Ngt (har kabel) og lurer på hvor raske Ngt generellt er fra du bestiller? 5.feb flytter jeg,,,,,, ?? Lenke til kommentar
Sesches Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 ey,, jeg skal flytte snart nå,og må bytte til Ngt (har kabel) og lurer på hvor raske Ngt generellt er fra du bestiller? 5.feb flytter jeg,,,,,, ?? Normal installasjonstid er 3-6 uker.... Eunaas stop whining ... få deg telenor istedet...så kan du se hvor fornøyd du blir...gi meg en lyd når du har lastet ned din første divx. ("må jeg betale mer ?") Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 Eunaas stop whining ... få deg telenor istedet...så kan du se hvor fornøyd du blir...gi meg en lyd når du har lastet ned din første divx. Ja jeg har hatt telenor et år! MEN jeg trenger mer opp fart! men når 712/128 fra telenor koster like mye som 1024/512 fra nextgentell. Hva bør man velge liksom -Telenor ja riktig Du skal få en liste over mine DivX filmer du Sesches Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå