Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

nextgentell klarer ikke å levere linje som avtalt...


Anbefalte innlegg

Jeg har ett stort problem.

Fredag sa jeg opp Telenor abbonometet og gikk over til nextgentell. Nextgentell skulle koble meg opp på fredag samme dag. MEN noe har gått galt.

Jeg får ikke noe DSL linje fra dem. de skulle sendt ut en feilmeldig, men da jeg ringte i dag sa de at allt var OK.

 

Hva kan være galt? hmm trenger hjelp. noen noen anelser?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, nå veit jeg ikke helt om jeg forstod problemet, sa NGT den ene dagen at du kunne få ADSL hos dem og den andre dagen sa de at du ikke kunne??

Bor du langt unna telefonsentralen? kan jo hende det er der problemet ligger men det er jo litt rart fordi Når jeg ringte til NGT så sa de at de kunne levere ADSL på de stedene Telenor kunne, så jeg har bestillt ADSL hos NGT men jeg har ikke sagt opp Telenor ennå fordi jeg får ikke NGT ADSL før den 30.Jan [kan jo ikke være uten Internett i over 2 uker :wink: ]

Lenke til kommentar
kan det være NETOPIA ruteren min som ikke virker? (jeg har jo lys på den, så den er jo ikke død)

 

De skal da kunne sjekke om den svarer hos NGT, den har vel lampe for sync e.l som forteller om den har kontakt med sentralen?

 

ja det lyset heter DSL. og den lyser ikke.

 

Det er sikkert bare at de er så jævlig uproffesjonelle hos sentralen at de ikke gidder/klarer å sette over linja.

 

:shrug:

Lenke til kommentar

Hmm... jeg har Telenor adsl, men på dekningssøket hos NGT står det at min sentral ikke er planlagt utbygd... jeg bør vel kanskje ringe da?

 

Det kan du spare deg, NGT og TN med venner har ikke identisk dekning.

NGT bygger ut med eget utstyr og har en litt annen profil på sin utbygging.

Lenke til kommentar

ER DET MULIG? ETTER Å HA SITTET 80min i TELLEFON FOR Å KOMME TIL DEM SÅ SIER DE:Vi har desverre koblet opp til FEIL adresse.

 

ER DET MULIG???

 

og: Du må nok belage deg på å vente 1-2 månder til!!! Hvordan kan de si noe slikt? har jo ventet 3uker over tiden allerede

 

sukk!

 

"#¤"#¤% ta dem!

Lenke til kommentar
ER DET MULIG? ETTER Å HA SITTET 80min i TELLEFON FOR Å KOMME TIL DEM SÅ SIER DE:Vi har desverre koblet opp til FEIL adresse.

 

ER DET MULIG???

 

og: Du må nok belage deg på å vente 1-2 månder til!!! Hvordan kan de si noe slikt? har jo ventet 3uker over tiden allerede

 

sukk!

 

"#¤"#¤% ta dem!

 

fy fy fy.... skam ngt...

 

Forresten dessverre med to s og telefon med en l (måtte bare) :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...