Gullars Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hei! Me treng ein trykkfølsom pc-skjerm som skal stå bak ein bardisk. Kva kallar ein slike skjermar? Fann ingenting i prisguiden ved å søkja på trykkfølsom skjerm... Me har ein annan pc bak bardisken som me nyttar til musikkavspeling. Er det muleg å kopla desse skjermane på same maskin? Den trykkfølsame skal alltid vera knytta til eit spesifikt program... Takk! Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) touchscreen :-) du må nok kontakte en forhandler perr tlf, for dette er ikke noe som selges via webshopper somregel. Endret 7. august 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 nokon som veit om rimelege forhandlarar? kva må eg ut med for ein skjerm på 10-14"? Lenke til kommentar
Gøran Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 nokon som veit om rimelege forhandlarar? kva må eg ut med for ein skjerm på 10-14"? 9227213[/snapback] 10" touch screen http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10947 15" touch screen http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10395 Gøran Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 ser at den Lilliput-skjermen er rekna for bilbruk. Vil han fungera i eit pc-oppsett? Lenke til kommentar
wormy Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Ja. Den har VGA-inngang.. Kanskje litt liten(?), men den skal fungere fint :-) Edit: Så ikke at det var til bardisk, glem det med liten Endret 9. august 2007 av wormy Lenke til kommentar
wormy Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Og ja, det er mulig å ha et program på en skjerm (den trykfølsomme), og musikk på den andre skjermen. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Trur kanskje 10" kan vera passande storleik til vårt formål Skal sjå om eg finn pengar i kassa vår... Lenke til kommentar
sun360 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hvordan er det med bilde kvaliteten på slike skjermer?? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Generelt sett lite egna til video ol hvis det er det du tenker på. Touchskjermer er også notoriske for å ha dårlig bilde ved direkte sollys. Utenom det vil jeg si at 10" burde være mer en ok til baren Lenke til kommentar
jonassr Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hør med en elkjede nær deg, de kan ofte gi deg gode priser og sørge for alt det elektroniske hos deg. Vi på Spaceworld i Bodø skaffer utvalgte resturanter med alt de måtte ønske, siden vi allerede er etablert hos en levrandør, og har daglig/ukentlig kontakt med disse. Det er ikke sikkert alle levrandører ønsker samarbeid med aktører som bare bestiller en gang i året eller lignende. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hva skal du bruke den til? -C- Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Eg arbeider med å laga eit system for kjøp av diverse konsumvarer. Kor store er vanlegvis slike skjermar? Hadde det kanskje vore nok med 7"-8", eller bør eg gå for 10"? jonassr: takk for tipset ! skal prøva det Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Skjermen i POS systemer er vanligvis på 15" Noe mindre enn det og du vil få litt liten plass til innholdet POS = Point Of Sale... Aka: Kassaapparat -C- Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Bruker kasse av typen Mandarin på jobb, mener skjermen er omtrent en 14-15". men den kunne gjerne vært større så en fikk plass til mere knapper :-p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå