Aleks Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hey! Har en Envision L905A og lurte på om det var en måte jeg kunne få koblet min Playstation 2 til denne skjermen? Fant ikke noe bedre info om skjermen da "19" LCD flatskjerm med integrerte høyttalere(2 x 2 watt) og 8 ms responstid. Maks oppløsning: 1280 x 1024 SXGA. Kontrast: 550:1. VGA tilkobling til PC." Takker for svar ! Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Dark Planets Etter endel leting fant jeg denne. Mulig noen nettbutikker har det i norge, men da tror jeg du må lete litt.. Jegfantjegfant deal.no Endret 7. august 2007 av Master Chiun Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Dark Planets Etter endel leting fant jeg denne. Mulig noen nettbutikker har det i norge, men da tror jeg du må lete litt.. Jegfantjegfant deal.no 9225352[/snapback] Tror jeg skal gå for den om ingen har noe negativt og si om den.. Takk for svar btw Lenke til kommentar
Sunndal1 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Tror jeg skal gå for den om ingen har noe negativt og si om den.. Takk for svar btw 9226412[/snapback] Tror ikke du kommer så langt med den, det du trenger er en PAL to VGA konverter. Ikke sikker på hvem som selger noe slikt i Norge, men nå vet du hva du skal lete etter. Altså en PAL til VGA konverter, det finnes mange forskjellige på markedet. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Tror jeg skal gå for den om ingen har noe negativt og si om den.. Takk for svar btw 9226412[/snapback] Tror ikke du kommer så langt med den, det du trenger er en PAL to VGA konverter. Ikke sikker på hvem som selger noe slikt i Norge, men nå vet du hva du skal lete etter. Altså en PAL til VGA konverter, det finnes mange forskjellige på markedet. 9227248[/snapback] Kan noen av disse fungere? Endret 8. august 2007 av Master Chiun Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Tror jeg skal gå for den om ingen har noe negativt og si om den.. Takk for svar btw 9226412[/snapback] Tror ikke du kommer så langt med den, det du trenger er en PAL to VGA konverter. Ikke sikker på hvem som selger noe slikt i Norge, men nå vet du hva du skal lete etter. Altså en PAL til VGA konverter, det finnes mange forskjellige på markedet. 9227248[/snapback] Kan noen av disse fungere? 9231535[/snapback] Tror nok noen av de skulle funke men ingen av dem er på lager :/ Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Bare for å advare så du slipper å risikere å svi av masse penger på avføring slik som jeg gjorde. Denne boksen må du aldri så mye som å tenke på å kjøpe! Jeg kjøpte den og den var så og si ubrukelig. Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg har en Dell 24" med kompositt inn, testet med både PS2 og Wii og bildet blir ekstremt dårlig. Eneste bildet duger til er å torturere øye-epler og fremkalle brekninger... Ser ikke umiddelbart hvordan AV Pack dingsen hjelper deg med mindre du har Scart eller kompositt inngang på skjermen din. Jeg ville glemt hele greia og heller kjøpt en Donald pocket og Bugg for resten... Lars Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Men er det ingen måte jeg kan få litt god kvalitet på pc skjermen da? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg har tidligere brukt et TV-kort og kjørt PS1/PS2 via PC-en og ut på monitoren. Kvaliteten har da blitt meget god. Har da brukt en S-video-kabel og et Pinnacle PCTV-Pro. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Tenkte jeg skulle gå for en som heter HØY RESOLUSJON XGA BOX (LINK) Du må bla litt ned før du finner den Noen som har noe og si på denne? Endret 10. august 2007 av Aleksmy1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Tenkte jeg skulle gå for en som heter HØY RESOLUSJON XGA BOX (LINK)Du må bla litt ned før du finner den Noen som har noe og si på denne? 9252708[/snapback] Jeg har hatt akkurat denne. Den var grei nok. Ikke fullt så bra som et godt TV-kort, men enkel og grei, og man slipper interlace-effekter som man får med noen TV-programmer på PC. Den kan være litt kronglete å få til, med diverse instillinger som må gjøres på dip-switchene for å få riktig bilde. Det er også ikke 100% sikkert at den virker 100% på alle LCD-skjermer (men du har jo angrefrist). Kopler man PC igjennom den for å switche mellom PS2/PC på XGA-boksen bør du kjøe en bedre VGA-kabel enn den som følger med. Den er ræva. Jeg var veldig fornøyd med min og brukte den ofte. Uheldigvis tok den kvelden ganske fort (kinakvalitet?). Først strømforsyningen og så selve boksen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå