PTRN Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 jeg har kjøpt ny harddisk(Maxtror D540X 60GB) og kjører i FAT32. Funker fint, MEN den nekter tvert å kjøre DMA. Den en hd`en min kjører på DMA33 og harddiskene skal jo være mulig å kjøre i DMA33 selv om det står ATA100...?..Når jeg overfører filer pleier jeg å miste data!!! Er det noen som vet om dette problemet? Godt nytt år Lenke til kommentar
walestr Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Hei Om du har to disker på IDE kablen prøv å koble fra den ene og prøv igjen. Mulig at den ene "sperrer" for denne nye.. Roger [email protected] Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 1. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2002 men windows`en ligger på C: og hd`en som ikke virker på DMA ligger på D: . Hvordan får jeg da testet den? (Takker og bukker får svar) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 hvis en harddisk/cd-rom eller noe som ikke støtter DMA er på samme kabelen, vil ikke noen av de kunne få DMA. Harddisken må være alene elle på kabel med en annen "device" som støtter DMA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå