Gå til innhold

Mann slått ned - Ambulansen lot han ligge


Anbefalte innlegg

De innvolverte som lot han ligge, skulle blitt stilt opp på en stygg rekke og blitt skutt en etter en. De kunne gjerne også gravd sin egen grav.

Mange klager på innvandrerne her i landet, men det er fanken meg oss nordmenn som er værst!

9387380[/snapback]

 

Latterligste jeg har hørt på Gamer..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De innvolverte som lot han ligge, skulle blitt stilt opp på en stygg rekke og blitt skutt en etter en. De kunne gjerne også gravd sin egen grav.

Mange klager på innvandrerne her i landet, men det er fanken meg oss nordmenn som er værst!

9387380[/snapback]

Jeg applaudere for din ærlighet.

Ikke alle "Normann" liker å innrømmer sin egen stinkende oppførsel.

 

Jeg mener at, innvandrer kriminalitet, er forårsaket av den usynlige stigmatisering/diskriminering veggen:

Mangen finner ikke jobb, og barn som ser alt dette, gir opp studiet sitt.

 

Dessverre er dette, en av mangen millioner episoder, vi, ikke etnisk ola normann opplever hverdag.

9387909[/snapback]

Ja, selvfølgelig. Akkurat som at menn voldtar fordi de blir usynlig kjønnsdiskriminert.

9388002[/snapback]

Jeg synes voldtekts saker er resultat av dårlig intergrering, som igjen kommer p.g.a en diskriminerende samfunn.

Lenke til kommentar
Jeg synes voldtekts saker er resultat av dårlig intergrering, som igjen kommer p.g.a en diskriminerende samfunn.

9388062[/snapback]

Så når innvandrere voldtar, er det på grunn av dårlig integrering. Hva når etnisk norske personer voldtar?

 

Redigert: ble litt for mye sitering der, gitt.

Endret av trøls
Lenke til kommentar
Det som er diskriminerende her er at hvis det hadde vært en nordmann som lå der hadde ikke vi hørt et pip om saken.

9388080[/snapback]

Dette er trist, men like plausibelt som at det faktisk var rasisme fra ambulansepersonellets side.

 

Videoen fra stedet - der de pårørende tilsynelatene umiddelbart tenker på rasisme - minner meg bare om da jeg var ung på Oslos østkant, og ble kalt rasist om jeg møtte blikket til pakistanere, eller - Gud forby - ikke hadde røyk til dem.

 

Joda, rasisme bør ikke forekomme, men det ropes ofte ulv.

Lenke til kommentar
Det som er diskriminerende her er at hvis det hadde vært en nordmann som lå der hadde ikke vi hørt et pip om saken.

9388080[/snapback]

Dette er trist, men like plausibelt som at det faktisk var rasisme fra ambulansepersonellets side.

 

Videoen fra stedet - der de pårørende tilsynelatene umiddelbart tenker på rasisme - minner meg bare om da jeg var ung på Oslos østkant, og ble kalt rasist om jeg møtte blikket til pakistanere, eller - Gud forby - ikke hadde røyk til dem.

 

Joda, rasisme bør ikke forekomme, men det ropes ofte ulv.

Jeg synes dette er et patetisk svar.

Denne saken ble kjent gjennom media p.g.a folk meldte fra om det.

Ikke p.g.a ulv ulv...

Lenke til kommentar
Jeg synes voldtekts saker er resultat av dårlig intergrering, som igjen kommer p.g.a en diskriminerende samfunn.

9388062[/snapback]

Så når innvandrere voldtar, er det på grunn av dårlig integrering. Hva når etnisk norske personer voldtar?

 

Redigert: ble litt for mye sitering der, gitt.

Folk som voldtar, med innvadrer bakgrunn, "er" flyktninger fra "allah" stater. Disse folkene eier ikke respekt til kvinner, og ingen andre intregrert innvandrer respektere dem heller.

 

Derimot snakker jeg om andre generasjon innvandrer kriminalitet.

Vi ser at, 2 generasjon innvandrer, er over representert. Ikke 1 generasjon.

 

Ja hvorfor det? :hmm:

Lenke til kommentar

Må nesten si at dette mer og mer fremstår som en vits for meg. Leser på nettavisen overskriften:"derfor var sjaførene rasistiske," og så kommer en lang rekke sitater der ingen var det grann rasistiske. Konklusjonen om at det kan være rasisme blir jo bare på grunn av hype og ikke noe annet. Hadde mediene fastslått at marsboere hadde noe med saken å gjøre hadde rapporten helt sikkert nevnt det og.

Når ett menneske er så dumt og uvørent at det opptrår som disse har gjort tror jeg de vill sagt noe rasistisk hvis de følte det så kraftig fremfor å slenge bare masse annen dritt. Hva er forresten sansyneligheten for at de ville risikere jobben sin for å få diskriminere en innvandrer? Og hvis de hadde misslikt innandrere så hadde de vell kanskje ikke villet at han skulle dø for det?

Lenke til kommentar

Det jeg tenker på, sitter og leser igjennom hele, på side 16 av 23 nå, og vil tro, om de ikke finner bevis for noe annet i nærmeste framtid, at disse ikke jobber som ambulansepersonell igjen. Skal bli interesant å se om de finner ut om AMK velger ut hvem de vil transportere eller ikke også.

 

Litt skremmende lesing, alle burde ta en titt, spesielt om de skal diskutere saken.

Lenke til kommentar
Jeg synes voldtekts saker er resultat av dårlig intergrering, som igjen kommer p.g.a en diskriminerende samfunn.

 

Det eneste som er diskriminerende her er at hvis det hadde vært en nordmann som lå der hadde ikke vi hørt et pip om saken.

9388080[/snapback]

 

Selvfølgelig hadde vi det. Dette er klar mediemat uansett om offeret hadde vært hvit.

Dette er en sak som går forbi den smålige stigmatiseringen både antirasister og innvandrerskeptikere til stadighet prøver å benytte seg av.

Lenke til kommentar
Må nesten si at dette mer og mer fremstår som en vits for meg. Leser på nettavisen overskriften:"derfor var sjaførene rasistiske," og så kommer en lang rekke sitater der ingen var det grann rasistiske. Konklusjonen om at det kan være rasisme blir jo bare på grunn av hype og ikke noe annet. Hadde mediene fastslått at marsboere hadde noe med saken å gjøre hadde rapporten helt sikkert nevnt det og.

Når ett menneske er så dumt og uvørent at det opptrår som disse har gjort tror jeg de vill sagt noe rasistisk hvis de følte det så kraftig fremfor å slenge bare masse annen dritt. Hva er forresten sansyneligheten for at de ville risikere jobben sin for å få diskriminere en innvandrer? Og hvis de hadde misslikt innandrere så hadde de vell kanskje ikke villet at han skulle dø for det?

9388292[/snapback]

 

Å kalle en neger som tar frem snurrebassen sin og tisser på deg for en gris er herved rasistisk, ifølge sossene og venstresiden. Denne heksejakten begynner å bli skremmende, de kommer bare til å avle mer fremmedfrykt når de oppfører seg slik.

Lenke til kommentar

Personlig så håper jeg de mister jobben pga de ikke gjorde sin jobb, og ikke pga rasisme, da jeg ut ifra rapporten ikke kan se at rasisme direkte ligger til grunn for handlingene foretatt, vil uansett være vanskelig å bevise. Men, det er nok av bevis for at de dreit seg ut og stakk fra en pasient som burde hatt hjelp. Som er mer enn nok til at de burde slippe å jobbe for ambulansetjenesten igjen.

Lenke til kommentar
Personlig så håper jeg de mister jobben pga de ikke gjorde sin jobb, og ikke pga rasisme, da jeg ut ifra rapporten ikke kan se at rasisme direkte ligger til grunn for handlingene foretatt, vil uansett være vanskelig å bevise. Men, det er nok av bevis for at de dreit seg ut og stakk fra en pasient som burde hatt hjelp. Som er mer enn nok til at de burde slippe å jobbe for ambulansetjenesten igjen.

9388376[/snapback]

 

De gjorde klart en feilbedømming, han ene det går ut over har jobbet i ambulansetjenesten i 14 år uten problemer. Synes dem heller skulle fått en kraftig advarsel.

Lenke til kommentar
Dette er en objektiv vurdering. Pasienten fikk ikke den forsvarlige vurdering og behandling han skulle hatt på skadestedet. Begge ambulansearbeider har, slik Helsetilsynet i Oslo og Akershus vurderer det, forlatt en skadet person, som de selv hadde bedømt til å ha behov for mediinsk oppfølging, uten å ha forsikre seg om at så virkelig skjedde. Pliktbruddene må således både være egnet til å medføre fare for sikkerheten i helsetjenesten og til å påføre pasienter en betydelig belastning.

 

Fra rapporten fra HOA.

 

Tap av autorisasjon kan skje i medhold av helsepersonelloven paragraf57 første ledd.

Helsetilsynet i Oslo og Akershus er av den oppfatning at det også vil være relevant å vurdere denne reaksjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...