Gå til innhold

Mann slått ned - Ambulansen lot han ligge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når ble ufrivillig vannlating truende?

 

Ser det for meg, en mann kommer inn i en bank og roper "gi meg alle pengene, ellers tisser jeg på deg!"

9325386[/snapback]

Om man ikke klarer å se at en person som tar fram snadden sin og begynner å pisse på deg fremstår som truende/provoserende da er man nok rimelig ute å kjøre. Men det er jo fint dersom du er i nærheten neste gang jeg ikke finner et toalett. :lol:

Lenke til kommentar
Politiet på plass, og offeret oppførte seg aldri truende overfor noen som helst.

9325320[/snapback]

Ahh, jeg ser du igjen har "glemt" følgende: Han urinerte på personellet. :roll:

9325355[/snapback]

 

Har jo ingenting med saken å gjøre, når ble det truende å urinere på noen ?

I den tilstanden han var så tviler jeg sterkt på at han visste hva han gjørde.

Hva med en som kaster opp og en av abulansepersonellet får noe av dette på seg, skal de bare la mannen kveles i sitt eget oppkast fordi det virket truende :nei::nei:

Lenke til kommentar
Når ble ufrivillig vannlating truende?

 

Ser det for meg, en mann kommer inn i en bank og roper "gi meg alle pengene, ellers tisser jeg på deg!"

9325386[/snapback]

Om man ikke klarer å se at en person som tar fram snadden sin og begynner å pisse på deg fremstår som truende/provoserende da er man nok rimelig ute å kjøre. Men det er jo fint dersom du er i nærheten neste gang jeg ikke finner et toalett. :lol:

9325429[/snapback]

 

Truende nei, provoserende, såklart, men nå var det påstått at han oppførte seg truende, noe jeg vil si urinering ikke er, uansett hvor mye han kan ha skvettet på ambulansepersonalet.

Lenke til kommentar
Har jo ingenting med saken å gjøre, når ble det truende å urinere på noen ?

I den tilstanden han var så tviler jeg sterkt på at han visste hva han gjørde.

Hva med en som kaster opp og en av abulansepersonellet får noe av dette på seg, skal de bare la mannen kveles i sitt eget oppkast fordi det virket truende  :nei:  :nei:

9325453[/snapback]

Selvfølgelig har det noe med saken å gjøre.Pga. dette mente de at Ali var et ordensproblem og en sikkerhetsrisiko, ikke en mann de aktet å frakte til legevakten.

Og nå er det en liten forskjell mellom oppkast og urinering, men selvsagt om en person hadde gått bort til noen og kastet opp på vedkommende hadde nok de fleste funnet situasjonen som provoserende.

Lenke til kommentar

Begrunnelsen var at han kunne stå oppreist. Det ble aldri nevnt at de så ham som truende så vidt meg bekjent. Har du andre opplysninger, så er du velkommen til å bidra med disse.

 

At ambulansepersonellet følte seg provosert er ikke gyldig grunnlag for å unnlate å gi offeret relevant behandling så vidt jeg vet. Har noen opplysninger som skulle tilsi noe annet, så post dem i denne tråden.

Lenke til kommentar
Begrunnelsen var at han kunne stå oppreist. Det ble aldri nevnt at de så ham som truende så vidt meg bekjent. Har du andre opplysninger, så er du velkommen til å bidra med disse.

 

At ambulansepersonellet følte seg provosert er ikke gyldig grunnlag for å unnlate å gi offeret relevant behandling så vidt jeg vet. Har noen opplysninger som skulle tilsi noe annet, så post dem i denne tråden.

9325794[/snapback]

Må addere at politiet ble ikke provosert, så jeg forstå ikke hvorfor ambulansepersonallet skulle være det. :hmm:

Lenke til kommentar
Begrunnelsen var at han kunne stå oppreist. Det ble aldri nevnt at de så ham som truende så vidt meg bekjent. Har du andre opplysninger, så er du velkommen til å bidra med disse.

 

At ambulansepersonellet følte seg provosert er ikke gyldig grunnlag for å unnlate å gi offeret relevant behandling så vidt jeg vet. Har noen opplysninger som skulle tilsi noe annet, så post dem i denne tråden.

9325794[/snapback]

 

Her:

Han urinerte på offentlig sted. Han utøvde vold mot offentlig tjenestemann.

 

Derfor mente de at Ali var et ordensproblem og en sikkerhetsrisiko, ikke en mann de aktet å frakte til legevakten.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=195322

Lenke til kommentar
Da den alvorlig skadede Ali reiste seg opp og tisset på bena til sjåføren og på ambulansebilen begikk han to lovbrudd, ifølge ambulansesjåføren: Han urinerte på offentlig sted. Han utøvde vold mot offentlig tjenestemann.

 

Viktig å ta med hele teksten. Pga ufrivillig urinering kaller de det vold, noe det ikke er, og det at han gjør det på et offentligsted burde heller ikke ha noe å si i forhold til det å frakte en skadet mann til sykehuset.

Lenke til kommentar
Da den alvorlig skadede Ali reiste seg opp og tisset på bena til sjåføren og på ambulansebilen begikk han to lovbrudd, ifølge ambulansesjåføren: Han urinerte på offentlig sted. Han utøvde vold mot offentlig tjenestemann.

 

Viktig å ta med hele teksten. Pga ufrivillig urinering kaller de det vold, noe det ikke er, og det at han gjør det på et offentligsted burde heller ikke ha noe å si i forhold til det å frakte en skadet mann til sykehuset.

9325853[/snapback]

Nøyaktig hvor i teksten kommer det frem at personellet oppfattet dette som ufrivillig urinering?? :roll:

Lenke til kommentar
Her:
Han urinerte på offentlig sted. Han utøvde vold mot offentlig tjenestemann.

 

Derfor mente de at Ali var et ordensproblem og en sikkerhetsrisiko, ikke en mann de aktet å frakte til legevakten.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=195322

9325831[/snapback]

 

Det der er jo ikke dokumentasjon på noe som helst, det er sitater fra ambulansepersonellet :D

 

"Han urinerer på skoene mine så det spruter oppover buksene mine, forklarer sjåføren" - hva velger sjåføren å kalle dette for?

 

"vold"... :rofl:

Lenke til kommentar
Her:
Han urinerte på offentlig sted. Han utøvde vold mot offentlig tjenestemann.

 

Derfor mente de at Ali var et ordensproblem og en sikkerhetsrisiko, ikke en mann de aktet å frakte til legevakten.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=195322

9325831[/snapback]

 

Det der er jo ikke dokumentasjon på noe som helst, det er sitater fra ambulansepersonellet :D

Ahh, nei selvfølgelig, sitater fra ambulansepersonellet teller ikke, men folk som hyler rasisme i bakgrunnen det er virkelig de som kan dette... :lol:

 

"Han urinerer på skoene mine så det spruter oppover buksene mine, forklarer sjåføren" - hva velger sjåføren å kalle dette for?

 

"vold"...  :rofl:

9325932[/snapback]

Som nevnt, prøv å gjøre dette mot feks. en politimann og se hva du blir arrestert for. Hadde nok vært rasende gøy å finne ut :)

Lenke til kommentar
Det der er jo ikke dokumentasjon på noe som helst, det er sitater fra ambulansepersonellet  :D

Ahh, nei selvfølgelig, sitater fra ambulansepersonellet teller ikke, men folk som hyler rasisme i bakgrunnen det er virkelig de som kan dette... :lol:

9325999[/snapback]

 

Det er vel bare konstantere at du tyr til usakligheter når du ikke klarer å dokumentere påstandene dine...

Endret av Rata101
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...