olemedkrutt Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Er det grafikkortet, cpu'en eller noe annet som drar ned prestasjonen i SPILL? Det lagger ( lav fps) generelt når jeg spiller WoW. Se vedlegg Everest_rapport.txt Endret 7. august 2007 av olemedkrutt Lenke til kommentar
el-thorre Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Slik som jeg kan se har du en ferdig pc fra Compaq? Prosessor og minne er det nok ikke. Jeg har selv P4 2,8 med 1024Mb Pc3200 minne, men da med GF6600GT skjermkort og jeg ligger aldri under 70 FPS i wow. Av hva jeg har erfart med ferdig maskiner fra Compaq/HP så er hovedkort usselt og fungerer dårlig. Har en pc på jobben som skal være specca det dobbelte av hva min maskin hjemme har og jeg må si at den er mye dårligere. Så min konklusjon er enten hovedkort eller skjermkort (kjenner ikke til ATI kort i det hele tatt). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg ville trodd prosessoren Celeron D340 med socket 478 var den mest utdaterte av det jeg fant i listen. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Men PCen der burde vel klare å kjøre wow problemfritt. Tar jeg feil om maskinen ikke har vært reinstallert på et par år? Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Er det grafikkortet, cpu'en eller noe annet som drar ned prestasjonen i SPILL?Det lagger ( lav fps) generelt når jeg spiller WoW. Se vedlegg 9225272[/snapback] Det er jo generelt ikke siste skrik av hw du sitter på, men hvilke innstillinger spiller du på? Lenke til kommentar
olemedkrutt Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Jeg har alt på dårligst i wow. Har ikke reinstallert windows på 2 år( formatert heter det vel). Men bare fordi jeg ikke har formatert skal ikke det trekke fpsen ned til 5 i karazhan? Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg har alt på dårligst i wow. Har ikke reinstallert windows på 2 år( formatert heter det vel). Men bare fordi jeg ikke har formatert skal ikke det trekke fpsen ned til 5 i karazhan? 9225484[/snapback] Kjør spybot og cc cleaner, så vil du nok få vekk en del gammelt rask! Du kan jo se om du har de siste driverne til skjermkortet også. Lenke til kommentar
el-thorre Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg har alt på dårligst i wow. Har ikke reinstallert windows på 2 år( formatert heter det vel). Men bare fordi jeg ikke har formatert skal ikke det trekke fpsen ned til 5 i karazhan? 9225484[/snapback] Dette kan være vel så grunnen til problemet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå