jonassr Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hei alle sammen og beklager om denne tråden finnes fra før. Men jeg lurer på deres anbefalinger når det gjelder Logitch G11 i motsetning til G15, er LCD-skjermen en viktig faktor? Det er stilig, men jeg får G11 for 495,- og G15 for 700,- - er G15 verdt 200 kroner ekstra? Jeg skal spille mye, jeg skal skrive mye og lignende. Jeg er storforbruker når det gjelder tastaturer, og jeg har hatt en god del tastaturer mer en ønskelig. Nå har jeg lyst på et som varer litt lenge. Kom med dere anbefalinger, er G11 evig nok egentlig? Lenke til kommentar
jonassr Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Jeg vurderer også Microsoft Reclusa, men synes LCD-skjermen på G15 er litt småkul og har litt lyst å gå for det. Jeg vet ikke helt jeg altså, noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Niddy Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 LCD skjermen er kul, du kan med LCDStudio v2 (Freeware) bygge om layouten og utseendet på LCDen, og legge in gifs osv, så mulighetene er uendelige, du kan også ha RSS feeds, fra Digg osv. Mulighetene er uendelige. =D Lenke til kommentar
jonassr Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Du har det selv ja? Det frister veldig, fordelen med Microsoft-tastaturet er jo at det er norsk layout, det er det jo ikke på logitech-tastaturene :/ Jeg skriver mye, og det vil kanskje være litt forvirrende? Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 har ingen erfaringer med G11, enn venn av meg har dette og er fornøyd. men suns det er digg med skjermen, bruker mye tid på gaming, skriving og musikk, bruker du winamp, er G15 det beste for deg:D Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Du har det selv ja? Det frister veldig, fordelen med Microsoft-tastaturet er jo at det er norsk layout, det er det jo ikke på logitech-tastaturene :/ Jeg skriver mye, og det vil kanskje være litt forvirrende? 9226729[/snapback] den svenske layouten er helt lik den norske og bokstavene står der de skal stå... Lenke til kommentar
jonassr Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Du har det selv ja? Det frister veldig, fordelen med Microsoft-tastaturet er jo at det er norsk layout, det er det jo ikke på logitech-tastaturene :/ Jeg skriver mye, og det vil kanskje være litt forvirrende? 9226729[/snapback] den svenske layouten er helt lik den norske og bokstavene står der de skal stå... 9226753[/snapback] Men det jeg får tak i med en gang er US layout, og det tror jeg gir deg litt forskjell. Jeg forestiller meg hvertfall at jeg skal bli litt forvirra Kanksje det bare er bullcrap, men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå