boffeeen Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Idag kom det en ny update til dashboardet, noen som vet hva det var? Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Bare at de trådløse gitarene skal fungere. Det var det eneste Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Trådløse gitarer? Hvor? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Tror det er ment for de trådløse gitarene til Gitar Hero 2 siden det har vært noen problemer med dem. Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hva? Finnes det trådløs? Mente det var en krangel inne i bildet som hindret dette. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 de gjør det klart til guitar hero 3 kommer, som skal ha trådløse gitarer. det er det eneste updaten gjør. Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 http://www.majornelson.com/archive/2007/08...-august-07.aspx Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Gleda meg til Høst-Oppdateringen jeg nå når jeg så den, men neeeeida. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hehe er nok fremdeles litt sommer for Windows vil jeg tro. Bare jeg som synes xboxen stopper en liten stund idet Xbox-logoen kommer opp etter oppdateringa når du starter maskina? Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hehe er nok fremdeles litt sommer for Windows vil jeg tro. Bare jeg som synes xboxen stopper en liten stund idet Xbox-logoen kommer opp etter oppdateringa når du starter maskina? 9227409[/snapback] Samme her, første jeg la merke til etter den nye oppdateringen. Begynte å lure på om 360'n hadde tatt kvelden Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Hehe er nok fremdeles litt sommer for Windows vil jeg tro. Bare jeg som synes xboxen stopper en liten stund idet Xbox-logoen kommer opp etter oppdateringa når du starter maskina? 9227409[/snapback] Ikke bare det, men det sto "Open Tray" hos meg da Flatout UC sto i . Men det ordnet seg ved å ta inn og ut trayen. Nekter å tro at denne oppdateringen kun har til hensikt å implementere støtte for trådløse gitarer. Kanskje 50% av de med 360 ikke er koblet til Live, hva med dem? De får ikke spilt GH3? (Eller Rock Band?) Hvorfor ikke bare ha oppdateringen på disken som med alle andre oppdateringer? Det lukter muffins Edit: La til list-tags. Endret 7. august 2007 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Ikke bare det, men det sto "Open Tray" hos meg da Flatout UC sto i . Men det ordnet seg ved å ta inn og ut trayen. Nekter å tro at denne oppdateringen kun har til hensikt å implementere støtte for trådløse gitarer. Kanskje 50% av de med 360 ikke er koblet til Live, hva med dem? De får ikke spilt GH3? (Eller Rock Band?) Hvorfor ikke bare ha oppdateringen på disken som med alle andre oppdateringer? Det lukter muffins Edit: La til list-tags. 9227470[/snapback] samme skjedde med meg også, ble litt nervøs, hadde GH II i trayen... men gjorde det samme som deg og da virket det fint. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Samme skjedde her og, og boxen brukte i grunn lengre tid på å starte opp...ble redd jeg, hadde den tatt kvelden vet jeg ikke hva jeg hadde gjort Lenke til kommentar
lolzormaxor Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Samme skjedde her:P thats just how it is:D Skjedde sikkert til alle da! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Kanskje 50% av de med 360 ikke er koblet til Live, hva med dem? De får ikke spilt GH3? (Eller Rock Band?) Hvorfor ikke bare ha oppdateringen på disken som med alle andre oppdateringer? Det lukter muffins 9227470[/snapback] De legger jo såklart updaten i spillet også. Samme skjedde her, forresten. Sto helt still i oppstart i 5-6 sekunder mer enn vanlig, og Halo 2 sto i, men måtte ta inn og ut. Makan til muffins. Endret 7. august 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Kanskje 50% av de med 360 ikke er koblet til Live, hva med dem? De får ikke spilt GH3? (Eller Rock Band?) Hvorfor ikke bare ha oppdateringen på disken som med alle andre oppdateringer? Det lukter muffins 9227470[/snapback] De legger jo såklart updaten i spillet også. Samme skjedde her, forresten. Sto helt still i oppstart i 5-6 sekunder mer enn vanlig, og Halo 2 sto i, men måtte ta inn og ut. Makan til muffins. 9228995[/snapback] Var helt sikkert noe annet skummelt de hadde lagt inn og...noe for å skjekke hvor mye vi spiller og sånt slik at de kan varsle forledre om at ungen deres spiller alt for mye... eller sitter lenge oppe om natta og er klistret til skjermen Endret 7. august 2007 av mX Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Var helt sikkert noe annet skummelt de hadde lagt inn og...noe for å skjekke hvor mye vi spiller og sånt slik at de kan varsle forledre om at ungen deres spiller alt for mye... eller sitter lenge oppe om natta og er klistret til skjermen 9229025[/snapback] Nå er det jo helst slik at de vil at folk spiller da, men ellers så er det jo en grei teori. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Det er jo søren meg ingen som sitter å spiller til langt på natt lenger heller. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Vent til jeg får tilbake min boks boffeloffen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå