Gå til innhold

Ny update idag.

boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe er nok fremdeles litt sommer for Windows vil jeg tro. :p

Bare jeg som synes xboxen stopper en liten stund idet Xbox-logoen kommer opp etter oppdateringa når du starter maskina?

9227409[/snapback]

Samme her, første jeg la merke til etter den nye oppdateringen.

Begynte å lure på om 360'n hadde tatt kvelden :ohmy:

Lenke til kommentar
Hehe er nok fremdeles litt sommer for Windows vil jeg tro. :p

Bare jeg som synes xboxen stopper en liten stund idet Xbox-logoen kommer opp etter oppdateringa når du starter maskina?

9227409[/snapback]

Ikke bare det, men det sto "Open Tray" hos meg da Flatout UC sto i :cry: . Men det ordnet seg ved å ta inn og ut trayen. Nekter å tro at denne oppdateringen kun har til hensikt å implementere støtte for trådløse gitarer.

• Kanskje 50% av de med 360 ikke er koblet til Live, hva med dem? De får ikke spilt GH3? (Eller Rock Band?)

• Hvorfor ikke bare ha oppdateringen på disken som med alle andre oppdateringer?

Det lukter muffins ;)

Edit: La til list-tags.

Endret av Kjeksmestern
Lenke til kommentar
Ikke bare det, men det sto "Open Tray" hos meg da Flatout UC sto i :cry: . Men det ordnet seg ved å ta inn og ut trayen. Nekter å tro at denne oppdateringen kun har til hensikt å implementere støtte for trådløse gitarer.

•  
  • Kanskje 50% av de med 360 ikke er koblet til Live, hva med dem? De får ikke spilt GH3? (Eller Rock Band?)

• Hvorfor ikke bare ha oppdateringen på disken som med alle andre oppdateringer?

Det lukter muffins ;)

Edit: La til list-tags.

9227470[/snapback]

samme skjedde med meg også, ble litt nervøs, hadde GH II i trayen... men gjorde det samme som deg og da virket det fint.

Lenke til kommentar

Det lukter muffins ;)

9227470[/snapback]

De legger jo såklart updaten i spillet også.

Samme skjedde her, forresten. Sto helt still i oppstart i 5-6 sekunder mer enn vanlig, og Halo 2 sto i, men måtte ta inn og ut. Makan til muffins.

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar

•  

Det lukter muffins ;)

9227470[/snapback]

De legger jo såklart updaten i spillet også.

Samme skjedde her, forresten. Sto helt still i oppstart i 5-6 sekunder mer enn vanlig, og Halo 2 sto i, men måtte ta inn og ut. Makan til muffins.

9228995[/snapback]

Var helt sikkert noe annet skummelt de hadde lagt inn og...noe for å skjekke hvor mye vi spiller og sånt slik at de kan varsle forledre om at ungen deres spiller alt for mye... :p eller sitter lenge oppe om natta og er klistret til skjermen :ohmy:

:p

Endret av mX
Lenke til kommentar
Var helt sikkert noe annet skummelt de hadde lagt inn og...noe for å skjekke hvor mye vi spiller og sånt slik at de kan varsle forledre om at ungen deres spiller alt for mye... :p eller sitter lenge oppe om natta og er klistret til skjermen :ohmy:

:p

9229025[/snapback]

Nå er det jo helst slik at de vil at folk spiller da, men ellers så er det jo en grei teori. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...