hitokiri Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Nå er det enkelt å finne telefonene som er best til å ta opp video med. Les mer Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Trykker "søk" for harde livet jeg, men det dukker ikke opp noe? Ellers er det et knakende godt tiltak! Lenke til kommentar
Mellom rom? Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Dukker ikke opp noe hos meg heller.... Lenke til kommentar
SRD Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Fungerer fint hos meg. Jeg velger oppløsning, trykker søk. Og den finner alle telefonene med den oppløsningen. Kan dere beskrive problemet litt mer? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 hvilken oppløsning bruker nokia n73? Lenke til kommentar
SRD Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 hvilken oppløsning bruker nokia n73? 9225786[/snapback] Den bruker 352x288. Den infomasjonen finner du under "alle deltaljer" "kamerafunksjoner" i prisguiden. https://prisguiden.no/product.php?produc...=specifications Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 hvilken oppløsning bruker nokia n73? 9225786[/snapback] Den bruker 352x288. Den infomasjonen finner du under "alle deltaljer" "kamerafunksjoner" i prisguiden. https://prisguiden.no/product.php?produc...=specifications 9225826[/snapback] syns ikke det var så dårlig =) Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Er noe rart med skrotpcen på jobben tror jeg, for det er full nekt på gang. Det er ihvertfall en knallbra funksjon i søkemotoren! Jo flere alternativer, jo bedre.. Lenke til kommentar
hlovik Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Søket virker ikke hos meg heller. sitter bak en skitten brannmur, men, det skulle vel ikke by på problemer. Bra utviding av søkemotoren hvertfall! Lenke til kommentar
m3 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Det jeg savner er oppdateringsfrekvensen det vil si hvor mange bilder mobilen tar opp i sekundet. Som et eksempel tar både Nokia N93 og Nokia 6233 begge opp video med oppløsning på 640x480 men mens N93 tar 30 bilder per sekund så tar 6233 kun 15 bilder per sekund. Noe som merkes veldig godt i etterkant når man ser på videoene på en større skjerm. 6233 sin video blir fort hakkete når det er bevegelse. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Til dem som ikke får søket til å virke: Dere har trykket på lenken nå, og sitter ikke å trykker på søk-knappen på bildet ved siden av artikkelen? Ellers et meget godt tiltak. -KJ Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Da var det enda mer å kunne søke på i prisguiden. Bare flott å få den utvidet litt mer. Et lite spørsmål: hvor mye plass tar et video-snutt fra n93i på ca 10 sekunder? Det har vel ikke så mye med søk på prisguide å gjøre, men men. Mon tro hva det neste man kan søke etter blir. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Da var det enda mer å kunne søke på i prisguiden. Bare flott å få den utvidet litt mer. Et lite spørsmål: hvor mye plass tar et video-snutt fra n93i på ca 10 sekunder? Det har vel ikke så mye med søk på prisguide å gjøre, men men. Mon tro hva det neste man kan søke etter blir. 9228109[/snapback] Det er veldig vanskelig å svare på siden det avhenger veldig av Codec og bitrate både på lyd og bilde. Dere som ikke får søket til å virke, hvilken nettleser bruker dere? Det fungerer helt fint hos meg i Firefox 2, Camino, Opera, men det fungerer ikke i Internett Explorer. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Til dem som ikke får søket til å virke: Dere har trykket på lenken nå, og sitter ikke å trykker på søk-knappen på bildet ved siden av artikkelen? Ellers et meget godt tiltak. -KJ 9227555[/snapback] ha-ha-ha.. :!: Nei moroklumpen, har fulgt linken, nå med 2 forskjellige pcer faktisk, men uten resultat. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Heisann Dere som sliter med søket: Bruker dere Internet Explorer? Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Heisann Dere som sliter med søket: Bruker dere Internet Explorer? 9231222[/snapback] Jepp.. Lenke til kommentar
hlovik Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ja, vi bruker IE. Sitter på jobb'pc-en, hvor vi ikke har lokaladmin tilgang, så ikke så mye å gjøre med det altså? Kommer det støtte for IE i søkemotoren? Lenke til kommentar
SRD Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Ja, vi bruker IE. Sitter på jobb'pc-en, hvor vi ikke har lokaladmin tilgang, så ikke så mye å gjøre med det altså? Kommer det støtte for IE i søkemotoren? 9232966[/snapback] Internet Explorer er støttet av prisguide. Det er jo ganske rart at det fungerer i Firefox 2, Camino og Opera, men ikke i IE. Virker som det er noe som ikke fungerer optimalt i IE. Endret 8. august 2007 av SRD Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Det funker knallbra i nettleseren på min E61i. Som forøvrig var topptreffet i søket etter mine kriterier.. ..og som jeg skriver dette innlegget med nå! Død over MS og bug-helvete som følger dem.. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Nå skal det også virke i Internet Explorer. Kan de som hadde problemer prøve om det virker nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg