mghogli Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Hei! Jeg har da enda ikke skaffet meg HD-TV, men det blir! Problemet er at jeg vet ikke riktig hvor lenge.. så i mellomtiden herjer PS3'en min med en vanlig 32" Widescreen Sony Wega. Så da lurer jeg på: Hvor mye bedre vil bildet bli, hvis jeg bytter ut den standard komposittkabelen med f.eks. DENNE? er det noen der ute som kan komme med konkrete eksempler? gjerne bilder EDIT: Jeg burde kanskje lest litt bedre her på forumet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=808668 Men kom gjerne med bilder hvis noen har Endret 7. august 2007 av mghogli Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Du vil for det første merke at det blir berde smell i fargene. RGB er absolutt å anbefale til TV`en din. Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Med kompositt blir det nesten umulig å lese liten skrift, pluss at det skurrer noe helt forferdelig, jeg kjøpte RGB for litt over en uke siden, alt ble mye bedre..kjempe fornøyd, Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Ingen vits å nøle, kjøp deg RGB-kabel asap Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Helst skulle du gjort det asap zulu. :!: Har ikke gjort det enda selv, men det er fordi jeg venter til jeg får skaffet meg HDTV og komponent istedet. Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Ja i grunn sant det, men jeg er forhåpentligvis snart midt i en flytteprosess, og da er det kjekt å ha litt penger i bakhånd.. Har penger til TV nemlig, men for en gangs skyld er det fornuften som rår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå