Gå til innhold

Video: PlayStation Home

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HAHA... Japansk !

Syns det ser helt konge ut jeg! Du kan kjøpe klær osv. det er for ekte penger. Men det følger også med klær osv i spill du kjøper. Kjøper du feks: Fifa 08 så følger det med noen fifa klær, sko osv. Du Bruker penge på samme måte som i storen. Det er også et rom som du kan invitere venner/ikke venner så kan han se på ting du har funnet... Søk på Home på google eller se på andre Trailere på www.gametrailer.com

Lenke til kommentar

Trur ikke jeg kommer til å spille Home så veldig mye... En del i starten! Liker den delen at du kan fikse på rommet! Men kjenner ingen som har fått seg PS3 enda.. Men de skal snart få.

Lurer på hvor ofte de oppdaterer Home.. 1 gang i uke?? Han Presidenten til sony som noen kaller han sa at de skulle oppdatere såå det bare ble støre og støre..

Lenke til kommentar

hvis det er slik at man må kjøpe klær og inventar for ekte penger virker det mer som en måte Sony prøver å tjene enda mer penger på, ville vært bedre om man fikk poeng i spillet for å kjøpe slikt på andre måter. Selv tror jeg ikke at jeg skal skaffe meg PS3 heller.

Lenke til kommentar
hvis det er slik at man må kjøpe klær og inventar for ekte penger virker det mer som en måte Sony prøver å tjene enda mer penger på, ville vært bedre om man fikk poeng i spillet for å kjøpe slikt på andre måter. Selv tror jeg ikke at jeg skal skaffe meg PS3 heller.

9228906[/snapback]

De skal jo tjene Penger ja.. Det er jo gratis! De har jo brukt en del penger på spillet så de skal jo få inn litt å

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...