rLnd Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Hmm.. Lastet ned og installerte. Når jeg starter dritet kommer det: ERROR: Recive Failure, WinSock Error 10054"Connection Reset By Per" Hvorfor? Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Det er når du prøver å oppdatere Half-Life? Jeg fikk det samme, prøvde bare en gang til, så gikk det fint. Var sikkert bare at du ikke kom igjennom pga den store pågangen. Ready to play in approximately: 167 minutes 55seconds Lenke til kommentar
nextri Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 niks kan nok ikke det. men...... Siste nytt Release Info & Mirrors The BETA release of Steam 2.0, which allows access to Counter-Strike 1.6 BETA, has been suspended. Due to some members of the gaming press leaking copies of Steam, the 500 megabit content servers have been filled to their capacity. To be fair, if Steam couldn't handle an unofficial release it probably wouldn't have done well with an official release either. Lenke til kommentar
CandyShot Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 lasta ned cs 1.6b kl 1745 får ikke spilt online though av en eller annen merkelig grunn Lenke til kommentar
1234asdf1234 Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 hø???Har hørt rykter om at man får skjold som man kan ha pistol og skytep på er... tar jeg feil eller ser jeg for meg 133t krew løpe rundt med et viking-skjold og en ak-47...? bah, tenk deg om da! Lenke til kommentar
snorri Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 er... med sarkasme møter du kun sarkasme tilbake. det var ironi. en vits. humor. sånne ting du går ha-ha-ha av. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Endelig er hele 1.6 nede, og virker, så nå er det bare å spille! Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 hehe d er lattis med riot shield og usp!! løper rundt å tar folk som har ak47 og galil!! syntes egentlig riot shieldet er for billig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå