Gå til innhold

Counter-Strike 1.6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle bare si ifra om at jeg hadde Steam og 1.6 før i dag :)

spilte det en stund, men etterhvert var selve hovedserveren til steam nede eller no, og nå er den vel overbelasta..

Det var vel 1-3 servere opp da jg spilte, og hadde dere vært inne på en av Counter-Strike kanalene på EF-Net, hadde nok dere hatt Steam/1.6 en stund før de fleste andre dere også

Lasta filen ned fra http://www.speakeasy.org/~ocdrum17/SteamInstall.zip

har vitner på at jeg var inne på steam :)

Lenke til kommentar

Blir det mer spamming her nå, stenges tråden. Counter-Strike 1.6 er ikke ute og det er ikke satt noen dato på når den kommer heller. Kanskje dere ser 1.6 om noen måneder. Den versjonen som er ute nå er en beta-versjon, og distribueres via Steam, som stort sett bare betatestere har tilgang til. Denne betaen kan heller ikke spilles på vanlige servere.

Lenke til kommentar
Blir det mer spamming her nå, stenges tråden. Counter-Strike 1.6 er ikke ute og det er ikke satt noen dato på når den kommer heller. Kanskje dere ser 1.6 om noen måneder. Den versjonen som er ute nå er en beta-versjon, og distribueres via Steam, som stort sett bare betatestere har tilgang til. Denne betaen kan heller ikke spilles på vanlige servere.

Det er en public beta som alle som vil kan delta på. Og den er offisielt ute nå! Det er bare å laste ned steam installeren og sette i gang hvis du vil spille det, men det kommer nok til å ta en stund før folk er i gang på grunn av den enorme pågangen.

Lenke til kommentar

Dette er ikke CS 1.6.

CS 1.6 kommer i februar.

men..... CS 1.6 Beta er kommet.... det kan ingen nekte på....

holder på å oppgradere counter-strike....

tar sin tid....sikkert mange andre enn jeg som prøver....

Ready to play in approximately: 81 minuttes 43 seconds

Jeg har 704 linje

Last ned Steam 2.0 (CS 1.6 Beta) på nextri.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...