ATWindsor Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Hva er PST og EST?? To tidsoner, sikkert Pacific Southern Time, og Eastern Seaboard Time, eller noe slikt. Den første er vestkyst og den andre østkyst ihvertfall (hvis man ser på tidene) AtW Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 http://files.games.eftel.com/halflife/offi...teamInstall.zip Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 http://www.pizzahut.widexs.nl/downloads/St...teamInstall.zip Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 er dette v2.0 eller er det steam1? vil det si at 1.6 nå er tilgjengelig? Lenke til kommentar
nextri Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Det er ikke kødd en gang! kommer sikkert ikke til aa faa lastet det ned før i morgen, pga den store pågangen. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 er dette v2.0 eller er det steam1? vil det si at 1.6 nå er tilgjengelig? ja, men kun beta versjonen Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Skulle bare si ifra om at jeg hadde Steam og 1.6 før i dag spilte det en stund, men etterhvert var selve hovedserveren til steam nede eller no, og nå er den vel overbelasta.. Det var vel 1-3 servere opp da jg spilte, og hadde dere vært inne på en av Counter-Strike kanalene på EF-Net, hadde nok dere hatt Steam/1.6 en stund før de fleste andre dere også Lasta filen ned fra http://www.speakeasy.org/~ocdrum17/SteamInstall.zip har vitner på at jeg var inne på steam Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Har vel noen screenshots av meg inne på steam, med mirc oppe i bakgrunnen, kan vel uploade dem til sia, og så kan dere sjekk tidspunktene på mirc mekker en ny post når jeg har uploada bildene Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 http://www.angelfire.com/emo/eagle-force/s...creenshots.html Her!! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Det var vel noen som hadde leaka Steam 2.0b installasjonsprogrammet.. jaja.. gir nå f.aen i om dere tror mg eller ei Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Hva skal du med Steam da? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Steam er jo nødvendig for å få CS 1.6 Lenke til kommentar
nextri Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Here it is guys! Steam 2.0 og CS 1.6 Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Blir det mer spamming her nå, stenges tråden. Counter-Strike 1.6 er ikke ute og det er ikke satt noen dato på når den kommer heller. Kanskje dere ser 1.6 om noen måneder. Den versjonen som er ute nå er en beta-versjon, og distribueres via Steam, som stort sett bare betatestere har tilgang til. Denne betaen kan heller ikke spilles på vanlige servere. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Forbanna lange tid det tar å få ned. Eg skulle visst det før i dag, sånn at eg slapp å venta så lenge. Glede meg te å testa det! Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Blir det mer spamming her nå, stenges tråden. Counter-Strike 1.6 er ikke ute og det er ikke satt noen dato på når den kommer heller. Kanskje dere ser 1.6 om noen måneder. Den versjonen som er ute nå er en beta-versjon, og distribueres via Steam, som stort sett bare betatestere har tilgang til. Denne betaen kan heller ikke spilles på vanlige servere. Det er en public beta som alle som vil kan delta på. Og den er offisielt ute nå! Det er bare å laste ned steam installeren og sette i gang hvis du vil spille det, men det kommer nok til å ta en stund før folk er i gang på grunn av den enorme pågangen. Lenke til kommentar
nextri Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Dette er ikke CS 1.6. CS 1.6 kommer i februar. men..... CS 1.6 Beta er kommet.... det kan ingen nekte på.... holder på å oppgradere counter-strike.... tar sin tid....sikkert mange andre enn jeg som prøver.... Ready to play in approximately: 81 minuttes 43 seconds Jeg har 704 linje Last ned Steam 2.0 (CS 1.6 Beta) på nextri.com Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Haha.. Ja. Det er public beta, så TST tar feil. Når det gjelder CS 1.6 så vil vi nok ikke se noe til den før CS:CZ er ferdig. Av ganske opplagte grunner. Trodde du kunne laste ned CS 1.6 Beta uten Steam jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå