Gå til innhold

Iron Maiden til Lerkendal og Valle Hovin 22 og 24/7-08

Olum

Skal du se Maiden i Norge neste år?  

285 stemmer

1. 1. Skal du se Maiden i Norge neste år?

• Ja, på Valle Hovin
      138
    • Ja, på Lerkendal
      60
    • Ja, på begge stadioene
      5
    • Ja, men ikke i Norge
      2
    • Ja, både i Norge og i utlandet
      3
    • Nei
      77

Anbefalte innlegg

Jeg tror arrangørene i Trondheim har arbeidet på høygir for å få til dette, og jeg syns det er dem vel forunt også. Sjelden med slike konserter av den størrelsen her i Trøndelag. Det blir selvsagt mindre lokale og vanskeligere å få tak i billetter, men så lenge jeg får i selv, er jeg fornøyd.

(Edit: Fornøyd var et dårlig ord i denne sammenheng, ekstase er nærmere sannheten.)

Endret av Tharos_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal kjøpe billetter med en gang de blir lagt ut for salg her også, ja..

Har lenge hørt rykter om Maiden på Trondheim Rock Festival (ja, jeg er klar over at det er en orddelingsfeil der..) og gleder meg stort.

Lerkendal er for øvrig et bra sted å holde slike konserter på.. Spesielt for min del, som ikke bor mer enn ni mil unna.. :D

Endret av Karl-Peder
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Må si det hadde vært stort å dratt på Ullevi også, med 60000 madienfans. :)

Edit:

Nå har turnedatoene for hele skandinavia lekket ut!

Stockholm Stadium - 16/7

Helsinki Olympic Stadium - 18/7

Trondheim Lerkendal Stadium - 22/7

Oslo Valle Hovin Stadium - 24/7

Gøteborg Ullevi Stadium - 26/7

Horsens Godsbane Pladsen - 27/7

Endret av Slettet-IBL5Pam9QB
Lenke til kommentar

Stockholm Stadium - 16/7

Helsinki Olympic Stadium - 18/7

Trondheim Lerkendal Stadium - 22/7

Oslo Valle Hovin Stadium - 24/7

Gøteborg Ullevi Stadium - 26/7

Horsens Godsbane Pladsen - 27/7

Se der! Da ble det som jeg sa jo! Trondheim OG Oslo! Nesten så jeg vurderer å dra på begge, selv om jeg bor rett utenfor Trondheim.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Quote fra Maidens fanclub forum:

according to a videoclip on EMA.SE with a MTV commercial for the somewhere in time tour, are these the scandinavian dates!
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Maiden kommer med offisiell info i morra. Jeg tror det stemmer, for datoene stemmer overens med rykter om at konserten på Lerkendal skulle bli 22. juli. Om de selger ut: Lerkendal kommer nok helt garantert til å bli utsolgt, da Maiden aldri har vært i Trondheim før. Litt usikker på om de klarer 40000 på Valle, men man skal ikke se bort i fra det. De solgte ut Ullevi i Gøteborg i 2005, ca. 57000 billetter.

Lenke til kommentar

Gleder meg, Trondheim er byen sin det, Og Maiden på lerkendal blir helt fantastisk. Detta skal jeg få med meg. Godt NTNU ligger i trondheim, aldri noe problem å finne sted å sove da ihvertfall 1 i hver vgs klasse i norge sikkert har en som begynte på skole i trondheim :p

Lenke til kommentar

Da har jeg oppdatert med nytt førsteinlegg. Hvis det er noe som mangler eller noe som er feil så fortell meg det.

kvitrafn, å finne soveplass på NTNU er lett. Alle kjenner noen som går på det. Eller kjenner noen som kjenner noen :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Bare en liten detalj i førsteinnlegget: De kommer til å spille materiale fra de 7 første studioalbumene, med hovedvekt på Powerslave, Somewhere In Time og Seventh Son Of A Seventh Son. :)

Lenke til kommentar

Jeg tror også på dette. Er så utrolig glad nå. Jeg vurderer faktisk å dra på både Lerkendal, Valle Hovin og så Ullevi i Gøteborg etter hverandre.

Valle Hovin og Ullevi er det i hvert fall garantert at det blir. Gleder meg så sinnsykt! Skal sitte klar når pre-sale er på torsdag. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Hvis du bare tar online-membership får du tilgang til forumet og ticket presales osv. Hvis du tar full membership får du fan club magazine i posten, pluss medlemskort og diverse stæsj, i tillegg til det du får på online-membership så klart. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...