Gå til innhold

Iron Maiden til Lerkendal og Valle Hovin 22 og 24/7-08

Olum

Skal du se Maiden i Norge neste år?  

285 stemmer

1. 1. Skal du se Maiden i Norge neste år?

• Ja, på Valle Hovin
      138
    • Ja, på Lerkendal
      60
    • Ja, på begge stadioene
      5
    • Ja, men ikke i Norge
      2
    • Ja, både i Norge og i utlandet
      3
    • Nei
      77

Anbefalte innlegg

Ja, vi oslofolk må jo hyle og skrike og grine litt for at bandet for en gangs skyld ikke kommer til oslo men en annen storby. Huff så trist & trasig, altså. Whine whine whine. Hyl skrik sutre.

Tenk at vi fromme osloboere må reise litt, i motsetning til alle andre som har reist fra Trondheim, sørlandet, nord-norge til oslo i alle år for å komme.

Om det er tilfelle, så ser jeg det bare som en flott mulighet til å besøke trondheim. Har aldri vært i byen før.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og det kan jo hende dei kjem til Bergen og/eller Oslo i tillegg, det er jo tross alt berre ein dato på turneen som er kjend. Det er ikkje sikkert arrangøren tar sjansen på å hyre Maiden til å spele på Valle Hovin. Bytex er inne på noko, endeleg er det oslobuarane som skal på tur. Det var på tide.

Lenke til kommentar

Faen dette passet dårlig. Hvis det er på en hverdag får jeg aldri lov. Da ville det kræsjet med skolen. Hva slags festival er dette? Må man kjøpe festivalpass for å komme på den konserten? Og kan man kjøpe billettene noe sted i Oslo eller må man kjøpe på nettet?

Lenke til kommentar
Faen dette passet dårlig. Hvis det er på en hverdag får jeg aldri lov. Da ville det kræsjet med skolen. Hva slags festival er dette? Må man kjøpe festivalpass for å komme på den konserten? Og kan man kjøpe billettene noe sted i Oslo eller må man kjøpe på nettet?

Jeg gjetter det blir nettkjøp, og/eller på posten?

Lenke til kommentar
Posten passer utmerket. Vil det bli sånn at de som er medlem i fanklubben får forkjøpsrett på billettene? Hvor stor kapasitet har Lerkendal?

Ja, pre-sale starter 8. november for oss som er med i fanklubben eller onlineklubben.

Da Ozzy spilte på Lerkendal i sommer var det 15.000 mennesker der, men dette uten å bruke hele gressmatta eller øverste del av tribunene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Faen dette passet dårlig. Hvis det er på en hverdag får jeg aldri lov. Da ville det kræsjet med skolen.

Har da sommerferie du også vel?

Endret av Slettet-IBL5Pam9QB
Lenke til kommentar

Ser ut som om det blir i sommerferien en gang.

<a href="http://www.ironmaiden.com/index.php?catego...2_articleid=682" target="_blank">http://www.ironmaiden.com/index.php?catego...2_articleid=682</a>

Hvis man ser der så ser man at de pløyer gjennom masse "neddi der" før de vender seg mot Europa.

Lerkendal gjør meg egentlig ingenting, fordi jeg har en tante jeg kan bo hos i Trondheim.

Ser ut som om det blir i sommerferien en gang.

edit: En liten feil her ja :roll:

Endret av Metalheart
Lenke til kommentar

Det er jo ikkje berre opp til Maiden å avgjere kvar dei skal spele. Det er andre aktørar inne i biletet, og dersom dei ikkje trur Maiden kan fylle opp Valle Hovin hyrar dei ikkje Maiden til å spele der. No veit ikkje eg kvifor Lerkendal er vald som arena, men managementet til Maiden og arrangørane i Noreg avgjer dette. I tillegg så veit me ikkje om det vert fleire konsertar i Noreg. Me har ikkje fått ei turneliste, berre ein dato. Det er ingen som nektar Dykk å tenkje logisk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...