Gå til innhold

Iron Maiden til Lerkendal og Valle Hovin 22 og 24/7-08

Olum

Skal du se Maiden i Norge neste år?  

285 stemmer

1. 1. Skal du se Maiden i Norge neste år?

• Ja, på Valle Hovin
      138
    • Ja, på Lerkendal
      60
    • Ja, på begge stadioene
      5
    • Ja, men ikke i Norge
      2
    • Ja, både i Norge og i utlandet
      3
    • Nei
      77

Anbefalte innlegg

bandet har vell nok penger fra før;) men jeg støtter på ingen måte disse "piratene" som reiser rundt å selger merch til egen lomme..

MEN,

kunne noen gitt meg en liten innføring i hva som ligger i den kritikken som maiden får fra enkelte kritikere?? (metal-kritikere)

ikke det satan-greiene, men noe at de er for kommersiele something something..hehe

Endret av Melhus19
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingen som trenger en billett?

Da trur eg du må selge den ein del under billettservice sin pris for at nokon vil ha den siden billettservice endå har billetter til konserten :whistle:

Vet det, og er forøvrig greit nok. Jeg har ikke mulighet til å dra uansett, dessverre. Bedre å få solgt den, om enn med tap.

Lenke til kommentar

Det siste toget nordover fra Lerkendal går kl 22:55, kan jeg forvente å rekke det? Portene åpner 5, A7x begynner vel i 7-tiden, Iron Maiden ca kl 9, litt over en times set, hva tror dere?

Og nei, jeg kutter ikke encoren :p

Endret av Speik
Lenke til kommentar
Det siste toget nordover fra Lerkendal går kl 22:55, kan jeg forvente å rekke det? Portene åpner 5, A7x begynner vel i 7-tiden, Iron Maiden ca kl 9, litt over en times set, hva tror dere?

Og nei, jeg kutter ikke encoren :p

Maiden spiller vel nermere 2 timers sett ca 1 t 50 min tror jeg, så spørs vel om du rekker det

Lenke til kommentar

Tror KANSKJE du rekker det med svært liten margin. T-banen er nemlig stappfull og det er 100 meter lange køer ned til til banen fordi de bare slipper folk ned i puljer. Og står du langt fremme på konserten kan du glemme å komme deg ut av stadion først, siden alle utgangene er "bakerst". Mao får du hele køen foran deg. Jeg har heldigvis 2 timer til siste tog mot Drammen 00:53. Rakk 00:17 toget etter Bruce Springsteen på VH, men gikk forbi det meste av den seige folkemengden som siger nedover mot T-banen, så vi slapp inn i første pulje. Har hørt det bare går tog hver halvtime forbi Helsfyr på kvelden også. Og pass for all del på å gå riktig så du ikke havner på siden der togene går bort fra Oslo S :p Da sliter du med å komme deg tilbake med 100meter kø å presse deg gjennom.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...