Gå til innhold

Iron Maiden til Lerkendal og Valle Hovin 22 og 24/7-08

Olum

Skal du se Maiden i Norge neste år?  

285 stemmer

1. 1. Skal du se Maiden i Norge neste år?

• Ja, på Valle Hovin
      138
    • Ja, på Lerkendal
      60
    • Ja, på begge stadioene
      5
    • Ja, men ikke i Norge
      2
    • Ja, både i Norge og i utlandet
      3
    • Nei
      77

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørt noe det samme jeg og, at det er snart utsolgt. Regner med de siste billettene rives vekk etter all den Iron Maiden reklamen på TV, var jo reklame for konsertene og.

Grunnen til at det er gått tregt er nok på grunn av at det er to konserter, hadde holdt med en. Skjønner forsatt ikke hvorfor de valgte Trondheim som konsertby :hmm: De hadde jo en fantastisk konsert i Bergen, og bandet ble veldig overasket over stemningen.

Men, men, på valle skal jeg uansett, og det blir sikkert en kongekonsert uansett om det kommer 100 stykker eller 40 000.

Lenke til kommentar

Mener ikke at Trondheim ikke fortjener en konsert, men at Bergen fortjener en større konsert enn den som var i Vestlandshallen. Oslo kunne for såvidt ikke fått noen konsert siden de har vært der veldig mange ganger, og det merkes på billettsalget.

Men uansett blir det nok en fantastiks konsertsommer, uansett om de hadde spilt i Trondheim eller Karasjok.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

Hvordan er det å parkere i nærheten av konserten?

Satt og prata om sommerferie med pappa i dag, også nevnte jeg at jeg og typen skal på Iron Maiden konsert, han ble en smule misunnelig, så jeg sa han kanskje kunne være med. Og når jeg kom hjem og sa til mamma at pappa kanskje ble med, så ble ho nesten små furt over at pappa sku være med ikke ho xD så da blir vist både modern og pappa med. dvs. av vi kjører bil og jeg slipper og betale tog^^, (heldigvis, for siden vi enda ikke har fått bestilt togbiletter begynner de å bli dyre)

men parkering kan da bli ett problem, vi kan få parkert hos noen i sandvika, er det like greit å ta tog derifra, til Oslo S. også t-banen til Valle Hovin som de fleste andre, eller er det ganske greit å få parkert i nærheten?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

NRK melder at konserten på Lerkendal er utsolgt, men det er nok ikke fullstendig utsolgt, for det går fortsatt å bestille billetter på Billettservice.

Lenke til kommentar

Det er ikke mulighet, overhodet, å parkere i nærheten av helsfyr eller valle hovin. Du kommer deg kanskje fram, men aldri i verden tilbake, når hele Helsfyr overstrømmes av 30000 svette metalskaller. Har sett det 2 ganger (Metallica og Stones). Veiene blir fullstendig blokka med folk, og taxier bare blir stående og ikke røre seg av flekken.

Beste er å bare sette bilen utafor byen et sted, og ta toget til Oslo S, og t-bane til Helsfyr. Er bare 5 minutt å gå fra tbanen til Valle, du går rett oppover fra t-banestasjonen. Kommer til å være en stri strøm av folk oppover hele dagen uansett.

Pluss at du får føle stemninga av å ta toget eller gå sammen med BARE folk i Maiden-skjorter. Også når dere rusler rundt i Oslo spilles Maiden overalt på pubber, og engelske folk sitter i gata og selger merchandize. Da får sossegutta og bmw-rånerne holde seg hjemme.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

okei bytex=) men om den med soss var retta til meg, så bor jeg på "fjellet" 3-4 timer unna bærum, og vi kjører bitsubishi/volvo ikke bmw xD

Endret av Slettet+312
Lenke til kommentar

Haha var ikke retta mot noen. Bare det at når vi sto i Maiden-kø utenfor Spektrum for noen år siden, kjørte det BMW-sosser med pannebåndgutter rundt bygget og tuta og ropte dritt til oss (som såklart slang dritt tilbake osv).

Og jeg har tilogmed sett på forumet folk som sier "Jeg er glad når konserten er over, da slipper vi se ekle skitne svette heavyrockere over hele byen". Da tenker man "æsj soss" selvsagt. De kan godt holde seg på Frogner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...