Gå til innhold

Iron Maiden til Lerkendal og Valle Hovin 22 og 24/7-08

Olum

Skal du se Maiden i Norge neste år?  

285 stemmer

1. 1. Skal du se Maiden i Norge neste år?

• Ja, på Valle Hovin
      138
    • Ja, på Lerkendal
      60
    • Ja, på begge stadioene
      5
    • Ja, men ikke i Norge
      2
    • Ja, både i Norge og i utlandet
      3
    • Nei
      77

Anbefalte innlegg

Har bestemt meg for å ikke se "spoilers" før konserten. Så ingen youtube søk etter Maiden 08 på denne karen :)

Har ikke pugga setlista heller, bedre å bli overrasket over låtene som kommer enn å stå og vente på den og den låten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som tror at Iron Maiden slepper et nytt studioalbum snart, kanskje allerede til neste år? Eller tror dere de er ferdige med stuidoalbumene, og bare satser på konserter o.l. fremover?

EDIT: Skrivefeiler

Endret av mortenandre
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Leste det i ett eller annet intervju med Steve Harris. Skal se om jeg finner det når jeg får tid. Han har uttalt flere ganger at det alltid har vært intensjonen å gi ut i alle fall 15 studioalbum, og at arbeidet med nytt album starter en eller annen gang etter årets turné.

Lenke til kommentar

Dave Murray uttlate i fjor at det neste studioalbumet kommer til å være i samme stil som Powerslaves og Somewhere In Time, han sa også at det sannsynligvis kom ut sent i 2009.

Det lover godt :new_woot:

Endret av Hunter147
Lenke til kommentar
Dave Murray uttlate i fjor at det neste studioalbumet kommer til å være i samme stil som Powerslaves og Somewhere In Time, han sa også at det sannsynligvis kom ut sent i 2009.

Powerslave og Somewhere In Time, det hørts bra ut, siden det er to av favoritt albumene mine :thumbup:

Lenke til kommentar

Åh, det er så lenge å vente til. Men så har jeg bare 4 album fra før også da. Hvilket burde jeg kjøpe neste gang ? Har Iron Maiden, Seventh son of a seventh son, Brave new world og A matter of life and death :p

Lenke til kommentar

Live After Death er en selvfølge til årets turne. Tenker da på live albumet og ikke dvden. Men dvden anbefales den og.

Eller kanskje den nye best-of platen "Somewhere Back In Time" kan være noe.

Endret av Hunter147
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Bruce bekreftet at det kommer nytt album i 2009 på konserten i San Antonio. Forøvrig samme setlist som tidligere i turneen.

Lenke til kommentar

Kom på at Dave Murray også sa at de skulle gi ut et livealbum neste år også, rett før det nye studio albumet.

Lurer på hvilken konsert det blir. Har en følelse det blir Donington 07, men skulle gjerne hatt en fra i år, kanskje Twickenham?

Nå er ihvertfall mumien på plass bak trommesettet, så det blir skikkelig live after death show.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...