Gå til innhold

Iron Maiden til Lerkendal og Valle Hovin 22 og 24/7-08

Olum

Skal du se Maiden i Norge neste år?  

285 stemmer

1. 1. Skal du se Maiden i Norge neste år?

• Ja, på Valle Hovin
      138
    • Ja, på Lerkendal
      60
    • Ja, på begge stadioene
      5
    • Ja, men ikke i Norge
      2
    • Ja, både i Norge og i utlandet
      3
    • Nei
      77

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kan være ungdommelig selv om man er over 18 vet du. I metalsammenheng er det bare en fordel å ha modnet litt, f.eks. har jeg hørt på Iron Maiden siden 1989, før de fleste av dere visste hva metal var. Sånn sett er det jo litt morro også.

Særlig når 16-åringer skal definere hva som er "fjortismusikk" innen metall og nevner band jeg hørte på før de var ute av bleiestadiet selv.

Er man først blitt maiden-fan, er man fan for life. Sånn er det bare.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Er man først blitt maiden-fan, er man fan for life. Sånn er det bare.

Absolutt. Jeg er 38 år og har hørt på dem siden 1982-83. Skal se dem for første gang på Lerkendal og gleder meg stort. Måneden før skal jeg på Judas Priest som jeg har hørt på like lenge. Føler meg ungdommelig som bare det :)

Lenke til kommentar

Har sett de 3 ganger før iløpet av 2000-tallet, men like spent hver gang. De har jo med seg ny setliste stort sett også. Og stemninga på innendørskonserter har vært helt upåklagelig, så jeg forventer bra liv på Valle Hovin også, utsolgt eller ei.

Jeg var en de som elsket at de spilte hele Matter of life and Death på forrige turne, f.eks. For jeg har vært på flere "Greatest Hits" show før, og det var mye mere interessant å høre helt nye låter live. Maiden hadde ikke blitt det de er hvis de aldri skulle tørre å spille helt nye låter live. Da hadde de bare blitt et kjedelig band som spilte Number of the Beast om og om igjen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...