Gå til innhold

Iron Maiden til Lerkendal og Valle Hovin 22 og 24/7-08

Olum

Skal du se Maiden i Norge neste år?  

285 stemmer

1. 1. Skal du se Maiden i Norge neste år?

• Ja, på Valle Hovin
      138
    • Ja, på Lerkendal
      60
    • Ja, på begge stadioene
      5
    • Ja, men ikke i Norge
      2
    • Ja, både i Norge og i utlandet
      3
    • Nei
      77

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, Iron Maiden MÅ være med, det er jo da vi får se store-eddie. En konsert uten at store-eddie kommer frem bak trommesettet blir bare en hul opplevelse. Denne gangen er det jo mumie-eddie :love:

Tro meg, selv om du kanskje er lei av låten på liveplater, har du ikke sett dem live før er midten på Iron Maiden et STORT høydepunkt i enhver konsert. Jeg har sett dem 4 ganger med denne.

Å kutte ut IM og Eddie ville vært som om Saxon kutta ut den enorme lysdekte stålørna si som senkes sakte fra taket under The Eagle has Landed. En nedtur.

Se filmen hos Youtube

EPIC!!! Ørna debuterte på den første konsertplata deres fra 1982.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om det er sant eller ikke, men jeg vil bare påpeke dette publikumstallet:

July 09, 2008 Lisbon Portugal Super Bock Super Rock 450,000 900,000 50%

Er det flere konserter eller skal 900.000 folk se konserten på en gang?

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om det er sant eller ikke, men jeg vil bare påpeke dette publikumstallet:

July 09, 2008 Lisbon Portugal Super Bock Super Rock 450,000 900,000 50%

Er det flere konserter eller skal 900.000 folk se konserten på en gang?

tipper at det er flere konserter, men jeg er ikke sikker. 900k på en gang hørtes litt mye ut..

Lenke til kommentar
Jeg kom til å tenke på at det tallet kanskje et billettsalget til hele festivalen, ikke bare til Maiden-konserten.

Super Bock Super Rock i Lisboa er som regel en festival fordelt på to forskjellige perioder. Var hvertfall slik ifjor, jeg vet det siden Metallica spilte der, så jeg sjekket opp litt da. Første var i slutten av juni og andre var midten av juli om jeg ikke tar helt feil.

Lenke til kommentar

Har de utvidet kapasiteten for Maiden-konserten på Valle Hovin nå, eller? Wikipedia sier i hvert fall at det nå er høynet til 40 000 og at 28 000 billetter er solgt. Men så er det hvorvidt man kan stole på Wikipedia eller ei, da...

Og nå står det forresten bare et spørsmålstegn på hvor mange billetter som er for salg på den nevnte Lisboa-konserten. I Budapest skal det visst nok være lagt ut 350 000, og det vil jo i så fall også være det største publikummet Maiden har spilt for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...