Gå til innhold

Iron Maiden til Lerkendal og Valle Hovin 22 og 24/7-08

Olum

Skal du se Maiden i Norge neste år?  

285 stemmer

1. 1. Skal du se Maiden i Norge neste år?

• Ja, på Valle Hovin
      138
    • Ja, på Lerkendal
      60
    • Ja, på begge stadioene
      5
    • Ja, men ikke i Norge
      2
    • Ja, både i Norge og i utlandet
      3
    • Nei
      77

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SPOILE!! Hele setlist

Intro - Churchills Speech

1. Aces High

2. 2 minutes to midnight

3. Revelations

4. Trooper

5. Waysted Years

6. Number of the Beast

7. Run To THe Hills

8. Rime of the Ancient Mariner

9. Powerslave

10. Heaven Can Wait

11. Can I Play with madness

12. Fear of the Dark

13. Iron Maiden

bis

14. Moonchild

15. Clairvoyant

16. Hallowed

Litt kjedelig setlist :ermm: De kjører alt for "safe" låter, de skulle tatt litt mer sjangser å spille noen andre sanger som de ikke har spilt så mye live før, slik som: 22 Acacia Avenue, Killers, Déjà Vu, Alexander the Great, Stranger In A Strange Land, The Loneliness Of The Long Distance Runner, Caught Somewhere In Time, Infinite Dreams, Tailgunner, SSOASS ++

Lenke til kommentar
Yeah yeah whatever. Jeg gleder meg samme faen. Masse låter de ikke pleier å spille også. Mariner, aces high, powerslave osv. Vedder pungen min på at alle som drar dit vil skrike "BESTE JEG HAR SETT NOENGANG!" etterpå uansett.

Selvfølgelig skriker vi det etterpå, men jeg kunne godt tenke med Deja Vu og Infinte Dreams.

Lenke til kommentar

På valle hovin er det store boder inne man kan kjøpe merch i. Ingenting utenfor. Men det er massevis av engelskmenn utenfor og overalt i byen som følger bandet rundt og selger piratskjorter. Altså skjorter de har trykt opp selv som bandet ikke får noe inntekt på.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Synes alltid det er kos å gå litt i Karl-Johan før store konserter i Oslo. Pleier å ta middag på Peppes eller et annet sted, før det bærer til konsert.

Er som regel ekstra liv i Karl-Johan med mange som skal på samme konsert, merch-selgere og butikker og kaféer som spiller musikken til bandet høyt. :wee:

Lenke til kommentar

Ja, det er litt stas. Gå forbi alle pubene i byen som spiller Maiden, se på alle skjorteselgerene som står overalt og roper "Iron Maiden T-shirts!" på skikkelig engelsk. Men det er ikke så stas å gå rundt i 3 timer før man stiller seg i 3 timer lang kø, for så å vente et par timer inne på valle hovin i steikvarmen..da er man utkjørt lenge før konserten starter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skulle gjerne sett Hallowed Be Thy Name på den setlisten.. Det hadde vært nirvana.

Har du og oss andre sett samme setlist?

Lenke til kommentar
Skulle gjerne sett Hallowed Be Thy Name på den setlisten.. Det hadde vært nirvana.

Har du og oss andre sett samme setlist?

haha, den var jo faktisk der. Blir sikkert kos det.

:blush: My bad.. Men hell yeah! Håper de beholder denne setlisten, dette blir kjempebra! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...