Gå til innhold

Iron Maiden til Lerkendal og Valle Hovin 22 og 24/7-08

Olum

Skal du se Maiden i Norge neste år?  

285 stemmer

1. 1. Skal du se Maiden i Norge neste år?

• Ja, på Valle Hovin
      138
    • Ja, på Lerkendal
      60
    • Ja, på begge stadioene
      5
    • Ja, men ikke i Norge
      2
    • Ja, både i Norge og i utlandet
      3
    • Nei
      77

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns publikum kan oppføre seg som folk. At enkelte bare ikke KLARER å glede seg og kose seg over at de skal se Iron Maiden om en time eller to, syns jeg er totalt patetisk. Legg surpompen hjemme og ta med partyhumøret på konsert. Uansett hvem som varmer opp.

Lenke til kommentar

Det er sikkert ikke drit, det er bare annen musikk. Maiden er ikke drit uansett, så gled deg til de kommer på istedet for å stå og surmule og vise fingern til supportbandet. Det er bare for fjortis.

Kos dere over at dere er på stadionkonsert. Band høres villt forskjellig ut fra plate til scenen uansett.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Om de skal spille de gamle klassikerne stikker jeg på konsert i Oslo. Så det ser rett så lovende ut :)

Tror jeg venter noen dager med å bestille til jeg vet setlisten.

Gikk glipp av den siste konserten, men det var like greit siden setlisten sugde stolpe!

Lenke til kommentar

Heisann kjære Maiden-fans

Det har seg slik at jeg har lyst på en skikkelig svær konsert i sommer, og med tanke på at jeg bare er 16 år gammel så vurderer jeg og gå på Iron Maiden på Valle Hovin. Jeg har aldri hørt noe på de, hvorfor vet jeg ikke, men jeg har denne følelsen av at de er et virkelig knall live-band.

Skal jeg stole på mine følelser i dette tilfellet? :)

Endret av fBlikeng
Lenke til kommentar

Bare prøv det fBlikeng. Jeg sier ikke dette fordi jeg er Maiden-fan men det er ikke uten grunn at de har holdt på i så mange år og solgt 100 millioner album. Skal du høre på de sangene de spiller i sommer så kjøp deg Powerslave, Somewhere In Time og Seventh Son of a Seventh Son.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Du kan jo også titte litt på konsertanmeldelser. VG og Dagbladet var meget fornøyde med konserten i Vallhall i 2006 i alle fall, med henholdsvis terningkast 6 og 5.

Lenke til kommentar

Olum: Ja det var noe sånt jeg tenkte og :) Har faktisk et album, fikk det for mange år siden, men har aldri hørt på det før i forrige uke fordi da jeg fikk det (3-4 år siden) var det bare nørds rundtomkring meg som hørte på Maiden så det var no-no :ermm:

Skal jeg være ærlig var den skiva helt ok, ikke noe å hoppe i taket for, men jeg kunne med en gang se for meg at jeg kom til å like de bedre live :)

Brave New World heter albumet jeg har. Kommer de til å spille noe fra det?

Endret av fBlikeng
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Blir nok ikke noe fra det albumet i år nei. :)

I år får vi servert låter fra Powerslave, Somewhere In Time og Seventh Son Of A Seventh Son, samt litt småsnacks fra de foregående skivene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...