Gå til innhold

Iron Maiden til Lerkendal og Valle Hovin 22 og 24/7-08

Olum

Skal du se Maiden i Norge neste år?  

285 stemmer

1. 1. Skal du se Maiden i Norge neste år?

• Ja, på Valle Hovin
      138
    • Ja, på Lerkendal
      60
    • Ja, på begge stadioene
      5
    • Ja, men ikke i Norge
      2
    • Ja, både i Norge og i utlandet
      3
    • Nei
      77

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Bare avganger fra UK ja. Så om man skal være med, så må man først betale for å komme seg til UK og hjem igjen. Dessuten er det depositum på £100, så det blir en del mer man må ut med enn £350 det i utgangspunktet koster.

Lenke til kommentar

Hadde vært fett å dratt på "Birthday Bomber"-turen, som inkluderer selvfølgelig flyturen, pluss konsertene i Tsjekkia og Polen, pluss invitasjon til Bruces bursdagsselskap. :D Men det koster (det skulle jeg nok greid å ordne, dog), og jeg har ingen å dra med. Han som skal være med på Valle Hovin er ikke så stor fan at han gidder betale 5-6000 for den turen. :/

Lenke til kommentar

Ser på sidene til Trondheim Rock Festival at to andre band skal spille den samme kvelden i tillegg til Iron Maiden. Regner med at første band går på scenen rett etter at portene åpner kl 17 da? Eller skal de ha flere scener? Judas Priest hadde forøvrig vært fantastisk. IM og JP på en kveld hadde vært en drøm!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Det er nok mest det at de befinner seg på Sweden Rock Festival på denne tiden, så det passer godt å stikke en tur innom Norge da.

Lenke til kommentar

Og når Foo først kommer så er jeg i London! >_> Men men, hvis den forumlista stemmer (noe man selvfølgelig skal ta med en klype salt foreløpig) så kommer de hvert fall tilbake til Stockholm og England i slutten av 2008, så jeg får dra der da.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...