Gå til innhold

Iron Maiden til Lerkendal og Valle Hovin 22 og 24/7-08

Olum

Skal du se Maiden i Norge neste år?  

285 stemmer

1. 1. Skal du se Maiden i Norge neste år?

• Ja, på Valle Hovin
      138
    • Ja, på Lerkendal
      60
    • Ja, på begge stadioene
      5
    • Ja, men ikke i Norge
      2
    • Ja, både i Norge og i utlandet
      3
    • Nei
      77

Anbefalte innlegg

Hadde jo vært skamfett med f.eks. Amon Amarth som oppvarming :)

Jeg tviler, jeg ville mye heller ha hatt Godsmack.

Gode gamle Godsmack hadde jo også vært noe :) Begynner å bli lenge sida jeg hørte på dem nå, men det var et av de første bandene jeg begynte å høre på da jeg fikk ordentlig musikksmak.

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes også det er skikkelig flaut når enkelte begynner å vise finger og bue til åpningsbandet. Det er bare latterlig. At de ikke klarer å ha det artig sier jo mest om dem selv, surpompene.

Godsmack kommer med en best of-skive nå snart men jeg tviler på vi ser dem på Maiden-turne til sommern.

http://www.godsmack.com/news/news.asp?item=111184

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Hadde jo vært skamfett med f.eks. Amon Amarth som oppvarming :)

Amon tror jeg ikke passer til å varme opp for Maiden, men det gjorde ikke Mastodon eller Trivium så hvem vet? For min del vil jeg enten se Gamma Ray eller Epica som warm up :)

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke se for meg noe band som kan varme opp for Maiden uten negative reaksjoner.

Eneste må vel være Lauren Harris, nesten obligatoriskt for en Maiden fan å cheere henne på en Maiden kons ;)

Men hun er anonsert til å være warm up på første del av turneen. Så vi får nok ikke se henne her i Europa.

Lenke til kommentar

Det gjør vi vel alle :) Det har vært litt stille i tråden de siste dagene. Noen som veit hvordan det går med billettsalget? Noe mer på fronten når det gjelder oppvarmingsband og/eller set-liste? Noe jeg bør forandre/legge til i førsteposten?

Lenke til kommentar

Skal på min første Iron Maiden konsert på Valle Hovin nå til sommeren med ei venninne. Ser frem til det og håper det blir en fin opplevelse. Det skal dog nevnes at jeg har et noe anstrengt forhold til endel metall-folk som kun kan høre på metall/rock og utelukker alt annet, så det kan jo bli spennende med en hel haug av slike "mennesker". :tease: Uansett, som en bitteliten julegave, så hadde jeg tenkt å kjøpe noen små figurer av medlemmene i Iron Maiden. Vet dere hvor jeg kan få tak i dette? Finnes det noen slike figurer i det hele tatt? :)

Endret av saxin
Lenke til kommentar
Skal på min første Iron Maiden konsert på Valle Hovin nå til sommeren med ei venninne. Ser frem til det og håper det blir en fin opplevelse. Det skal dog nevnes at jeg har et noe anstrengt forhold til endel metall-folk som kun kan høre på metall/rock og utelukker alt annet, så det kan jo bli spennende med en hel haug av slike "mennesker". :tease: Uansett, som en bitteliten julegave, så hadde jeg tenkt å kjøpe noen små figurer av medlemmene i Iron Maiden. Vet dere hvor jeg kan få tak i dette? Finnes det noen slike figurer i det hele tatt? :)

Du finner nok figurer av Eddie på nettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...